دوره بازاریابی و فروش تلفنی

با توجه به تعدد و تنوع شرکتها و پهنه جغرافیایی کشور، فروش تلفنی یکی روش عالی در جهت ترغیب مشتریان به خرید کالا یا خدمت، افزایش فروش و موفقیت کسب و کار می باشد، متاسفانه بسیاری از فروشندگان تلفنی بصورت سنتی و بدون آموزش اینکار را انجام می دهند که عموما بهره وری خوبی ندارد و باعث سرخوردگی آنها می گردد، در حالیکه فروش تلفنی یک علم است و تکنیکها و روشهای متعددی در هنگام فروش و بازاریابی تلفنی باید رعایت گردد.

استاد احمد محمدی

هدف دوره

آشنایی مدیران، کارشناسان و کلیه افراد سازمانی مرتبط با فروش از طریق تلفن و ارتباطات موثر تلفنی با مشتریان با تکنیک های پیشرفته و موثر فروش تلفنی و ارائه راهکارهای کاربردی.

مخاطبین دوره

  • فروشندگان
  • کارکنان واحد فروش  تلفنی
  • کارکنان واحد ارتباط با مشتری
  • کارکنان واحد خدمات پس از فروش

دستاورد های دوره

  • شناخت دانش بازاریابی تلفنی
  • تکنیک های ارتباطات تلفنی
  • تکنیک های مکالمه اثر بخش
  • شناخت بکارگیری صدا و لحن
  • فراگیری قدرت کلام و بیان موثر
  • تمهیدات حین مکالمه تلفنی

پادکست فروش تلفنی

استاد احمد محمدی

سخنران انگیزشی، مدرس و مشاور کسب و کار

سرفصل های آموزشی

مقدمه‌ای بر بازاریابی و فروش

ارتباطات و مفاهیم کاربردی آن

بازاریابی و نقش آن در افزایش فروش

انواع بازاریابی

تفاوت بازاریابی تلفنی با سایر انواع بازاریابی

ارتباطات تلفنی

پاسخگویی به تماس های مشتریان

شماره گیری و شروع مکالمه

مشخصات صدا و لحن فروشنده

قدرت کلام و بیان موثر

تمهیدات حین مکالمه تلفنی

ثبت سیستماتیک اطلاعات مشتریان

روش های مختلف معرفی محصولات و خدمات

شنود موثر

فرآیند خنثی نمودن عصبانیت در مشتری

انواع شاکیان و نحوه برخورد با آنها

سوالات متداول

عموم افراد جامعه که می‌خواهند برنامه بلند مدتی برای موفقیت شغلی، اجتماعی و درآمد بیشتر و ساختن برند معتبر داشته باشند.

با شماره 88993288-021 تماس بگیرید.

بله، قطعا این دوره به موفقیت شما در حوزه های مختلف زندگی، شغلی و اجتماعی کمک خواهد کرد.