برندینگ

این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

Market research and branding

 

برندینگ هنر ایجاد و حفظ نام تجاری است. تولیدکننده یا ارائه‌دهنده خدمت با نام تجاری خود ، مشتریانش را به کسب‌وکار خود متعهد می‌سازد. سازمان با یک نام تجاری قوی، محصولات خود را از رقبا متمایز می‌نماید. از همین روست که اصطلاحاً برندی را از برند دیگر ارزشمندتر دانسته و در این مسیر ارزش‌گذاری برند اهمیت فراوان می‌یابد. مدیریت برند شامل مدیریت ویژگی‌های محسوس و نامحسوس نام تجاری می‌باشد. قیمت، بسته‌بندی، تجربه مشتریان و ارتباط عاطفی با مشتریان، همگی در زیرمجموعه برندینگ قابل بحث می‌باشند.

 خدمات مشاوره در حوزه برندينگ: 

- استراتژي برند سازي

- نمايش برند

- هويت سازي از برند

- وفادارسازي به برند

- ساماندهي برند

 

خواندن 1367 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, 14 ارديبهشت 1395 ساعت 10:51