بازاريابي و برندينگ

بازاریابی محتوایی امروزه به یک ضرورت در کسب و کار اینترنتی تبدیل شده است. در دنیای وب هیچ چیز خسته‌کننده‌تر از یک صفحه‌ی بزرگ از نوشته‌ها نیست. ما به سمت محتوایی جذب می‌شویم که چشم‌نواز باشد، و تصاویر موجود در متن‌ها بیش‌تر توجه ذهن‌مان را جلب می‌کند،‌ پس هیچ جای…
اینترنت انواع فرصت‌ها را برای کسب و کارهای کوچک فراهم کرده‌است تا محصولات‌شان را بازاریابی کنند. اینترنت حقیقتا به همه فرصتی برابر داده‌است. روزهایی که مجبور بودید جیبی بزرگ داشته‌باشید تا برای بازاریابی خرج کنید گذشته است. امروزه انواع روش‌های ارزان و مقرون به صرفه برای تبلیغ محصول و برندتان…
برای اینکه مشتری شما از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرد و تجربه خوبی داشته باشد باید روی سرعت لود وب‌سایت، ناوبری و موتورهای جست‌وجوی سایت، ارائه‌ی تصاویر با کیفیت از محصولات در سایت، مدیریت محتوا، استفاده از بررسی‌های مشتریان در ارتباط با محصول، بهره‌گیری از روان‌شناسی رنگ در…
استفاده از تمام پتانسیل فضای مجازی این روزها کار بسیار مهمی است. به همین دلیل، اولین کاری که کسب و کار های آنلاین باید انجام دهند این است که برند منحصر به فرد و اعتباری روزافزون برای خود دست و پا کنند.شرکت ها دیگر قادر نخواهند بود با تاکتیک های…
مدیریت برند موفق آسان تر از آن چیزی است که نشان می دهد اما مدیران اغلب دچار ۸ اشتباه رایج می‌شوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار خود را نابود می‌کنند. در ادامه با این اشتباهات خطرناک آشنا می شویم. ۱. عدم تعهد مدیر برند‌ های با عملکرد…
یکی از مهم‌ترین عناصری که در بنا نهادن یک برند باید مد نظر قرار گیرد، انتخاب نام مناسب برای آن است. یک نام درست برای برند نه تنها می‌تواند شمایی کلی از محصولات یا خدمات برند را به‌دست دهد، بلکه ابزاری برای شناخت و به خاطرآوری برند نیز باشد. هم‌چنین…
بسياري از صاحبان مشاغل آن‌قدر درگير انجام امور روزمره مي‌شوند که فراموش مي‌کنند، تماماً کسب و کارشان به مشتريان‌ آنها بستگي دارد. بدون مشتري، کسب و کاري هم وجود نخواهد داشت- مشتريان افرادي هستند که نه تنها بر مبناي محصولات و قيمت آنها بلکه بر مبناي کيفيت خدماتي که دريافت…
به کارگیری هر رنگی در کسب و کار شما می تواند معنای جالب و مهمی داشته باشد. این که شما بخواهید با استفاده از یک رنگ خاص حرفه و کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید نیاز به دانش اولیه ای در زمینه‌ی روانشناسی رنگ‌ها دارد. در این نوشتار…
در این چکیده‌ی ویرایش‌شده، نویسندگان به نکته‌هایی اشاره دارند که می‌توانید از آن‌ها برای اطلاع از “میزان اهمیت مشتریان به کسب و کار تان” استفاده کنید. برای رشد کسب‌وکارتان، تمرکز بر روی فروش‌های جدید یا به‌دنبال حساب‌های پس‌انداز بزرگ‌تر بودن، قطعا وسوسه‌برانگیز خواهد بود. اما توجه به مشتریان فعلی خودتان-…
همیشه یکی از دغدغه های اصلی یک کسب و کار آنلاین، تعداد مشتریانش و دوره عمر مربوط به آنها بوده، در قدم اول چالش اصلی جذب مشتری و در درجه دوم نگهداری و حفظ آن مشتری است که می‌تواند انرژی و زمان زیادی را از یک کسب‌و‌کار آنلاین بگیرد.یکی از…
در این مطلب قصد داریم به شما سه مورد را گوش زد کنیم که ممکن است در حال حاضر دلیل باز نشدن ایمیل‌هایتان باشند: ۱- تیتر شما مفهوم نبوده و یا روی هدفی نادرست پافشاری می‌کند:برای همه ما روشن است که تیتر اولین موردی است که سبب باز شدن ایمیل…
استراتژی‌های بازاریابی قوی به برندها کمک می‌کند رشد کنند و در صنعت چیره شوند. یک استراتژی بازاریابی شامل چیزهایی فراتر از ساختن تبلیغاتی است که مصرف‌کنندگان به آن جذب شوند. برای جذب مخاطب مناسب باید بین نیازی که نمایش داده می‌شود و ارزش واقعی محتوا ارتباط وجود داشته‌باشد. مواردی که…
صفحه1 از6