همراه با سمینار رایگان موفقیت آکادمی بازار

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۵ مرداد, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۷ دی, ۱۴۰۱
سمینار رایگان موفقیت
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

یکی از برنامه هایی که آکادمی بازار به طور مرتب برگزار می نماید، راه اندازی سمینارهای موفقیت است. این سمینارها به طور مرتب و در شهرهای مختلف برگزار می شوند و تعداد کثیری از هموطنان از آنها استفاده می کنند.

در این نوشته به معرفی این سمینارهای موفقیت می پردازیم و به ویژگی های خاص این سمینارها که می تواند برای شما مفید واقع شود، اشاره خواهیم نمود. در اینجا مشخص می شود که سمینارها حاوی چه بخش هایی هستند و چه مطالبی در آنها ارائه می شوند.

فضایی دلنشین و دوستانه در سمینارهای موفقیت آکادمی بازار

یکی از ویژگی های سمینارهای موفقیت آکادمی بازار جو صمیمی و دوستانه ای است که در آنها حکم فرماست. یکی از تجربه های مشترک شرکت کنندگان این سمینار همین تجربه حس گرم و دلنشین است که باعث می شود خاطره ای خوب در ذهن همه نقش ببندد.

در سمینارهای موفقیت آکادمی بازار بر روی موارد مختلفی بحث می شود. در این سمینارها که چند سخنران مطرح و مجرب از جمله آقای دکتر احمد محمدی به ارائه رمز و رازهای موفقیت در زندگی شخصی و زندگی حرفه ای می پردازند.
در این جلسات از تکنیک ها و متودهای روز دنیا جهت آموزش مطالب استفاده می شود.

سمینار موفقیت شامل چه مباحثی است؟

از جمله مواردی که در سمینارهای موفقیت آکادمی بازار ارائه می شوند می توان به این موارد اشاره نمود؛ روشهای موفقیت، مهم ترین عوامل موفقیت، روش های برنامه ریزی و اجرای اهداف، روش های خلق عادات مثبت و دفع عادات منفی، تکنیک های موثر ارتباط و بسیاری موارد دیگر که همگی در این سمینارها به نحوی مفید و قابل استفاده همگان مطرح می شوند.
همچنین در این سمینارها از تمرین ها و متودهای یادسپاری موثر نیز استفاده می شود تا مخاطبین بتوانند مطالب این سمینارها را به خوبی آموخته و در زندگی روزمره خود به کار بگیرند.

دکتر احمد محمدی سخنران انگیزشی

سمینارهای رایگان و قابل استفاده برای عموم

آکادمی بازار همواره در طرح ریزی و اجرای سمینارهای موفقیت، مساله استفاده عموم را به عنوان یکی از اولویت ها در نظر داشته است و به همین دلیل تعداد زیادی از این سمینارها را به صورت رایگان برگزار می نماید که قابل استفاده برای علاقمندان و مشتاقان این حیطه است.
مساله مشارکت عموم همواره به عنوان یکی از سیاست های اصلی مجموعه آکادمی بازار مورد توجه بوده است و به همین دلیل در این سمینارها همگان از فرصت ثبت نام و مشارکت برابر برخوردار می باشند.

ویژگی تعاملی و یادگیری مشارکتی

در سمینار موفقیت آکادمی بازار تکنیک های مختلفی برای آموزش اصول موفقیت به کار می روند. قسمت عمده این تکنیک ها جنبه مشارکتی دارند. سمینار موفقیت آکادمی بازار مکانی برای یادگیری جمعی است.
در این سمینارها با استفاده از ارائه ها و تمرین های مشارکتی توجه مخاطبین برانگیخته می شود و با مشارکت و درگیر شدن بیشتر آنها با مباحث میزان یادگیری افزایش می یابد. ویژگی تعاملی و دو جانبه بودن یکی از مهم ترین ویژگی های این سمینارها می باشد.

بمب انرژی و انگیزش در سمینار موفقیت آکادمی بازار

سمینارهای موفقیت آکادمی بازار به واسطه محتوای انگیزشی و مطالب پر انرژی ای که در آنها ارائه می شود، می توانند یک نقطه تحول برای هر یک از مخاطبین خود باشند.
چنانچه تا کنون نیز این سمینارهای نقشی تحولی و بسیار عمیق در زندگی بسیاری از شرکت کنندگان خود داشته اند و توانسته اند جرقه یک تغییر و تحول جدی را در زندگی بسیار از افراد بزنند.
به همین دلیل شرکت در این سمینارها نه تنها برای یادگیری بلکه برای ایجاد یک تحول خوب و بنیادین به همه افراد توصیه می شود.

سمینار موفقیت آکادمی بازار

حال خوب را انتخاب کنیم

لحظاتی پیش می آید که زندگی برایمان سخت می شود. در این لحظات ما تحت کنترل مشکلات قرار می گیریم. و هجوم افکار منفی را به سمت خود احساس می کنیم.
ممکن است احساسات منفی نیز به دنبال این وضعیت به سراغ ما بیایند. در نتیجه حسی بد را تجربه می کنیم و در جستجوی خلاصی از این وضعیت هستیم.

ولی در همه این موقعیت ها ما این انتخاب را داریم که به جای حال بد حال خوب را انتخاب کنیم. به جای افکار منفی افکار مثبت را انتخاب کنیم و به جای احساسات منفی احساسات مثبت را تجربه کنیم.
شرط این مساله این است که با مشکلات به عنوان مسائلی قابل حل برخورد نماییم و به جای تاثیر گرفتن از آنها به دنبال حل و فصل آنها باشیم.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
زمان رسیدن به موفقیت

سمینارهای موفقیت آکادمی بازار به ما کمک می کنند تا این روش برخورد با مشکلات را فرا بگیریم و بر آن مسلط شویم و در مسائل روزمره خود به نحوی صحیح با آنها روبرو شویم. این سمینارها کمک می کنند تا حال بد خود را تغییر دهیم و به حالی خوب تبدیل کنیم.

شرکت در سمینار رایگان موفقیت آکادمی بازار به ساده ترین روش

آکادمی بازار با تیم حرفه ای و خبره مشتاقانه به طور مرتب به برگزاری سمینارهای موفقیت رایگان با کیفیت و پر انرژی می پردازد. تمام علاقندان به یادگیری مباحث موفقیت می توانند به ساده ترین روش در این سمینارها شرکت نمایند و از این فضای مثبت و مطالب آموزنده استفاده نمایند.
علاقمندان به سمینار موفقیت می توانند از طریق سایت آکادمی بازار نسبت به ثبت نام در این سمینارها اقدام نمایند.

در صورتی که شما نیز مایل هستید که راه و رسم و موفقیت را فرا بگیرید و در زندگی خود تحول ایجاد کنید، همراه ما باشید و با ثبت نام و شرکت در سمینار رایگان موفقیت آکادمی بازار قدمی موثر برای آغار این راه بردارید. در این سمینار ما به شما کمک می کنیم که نحوه برخورد موثر با مسائل را آموخته و کنترل افکار و احساسات خود را در دست بگیرید. همچنین در این سمینار می آموزید که چطور بر اساس رویاهای خود اهدافتان را تعیین نموده و برای رسیدن به این اهداف دوره برنامه ریزی نمایید. منتظر دیدار شما در سمینار موفقیت آکادمی بازار هستیم.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی