7 راه افزایش درآمد به کمک قانون جذب (1)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۵ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مهر, ۱۴۰۰
7 راه افزایش درآمد به کمک قانون جذب (1)

افزایش درآمد و ثروتمند شدن، داشتن پول و ثروت از جمله موضوعاتی است ممکن است ذهن شما را به خودش مشغول کند. به چقدر پول نیاز دارید؟ چگونه می‌توانید این رقم را از آن خود کنید؟ با شرایط کنونی کشور ما کمتر کسی پیدا می‌شود که به دنبال افزایش درآمد خود نباشد.

اکثر افراد پی یک راه فراری هستند تا غول فشارهای مالی در یک جا گیرشان نیندازد. برخی در کنار شغل خود، کار دیگری را نیز شروع می‌کنند؛ برخی به دنبال شغل‌های پر درآمد دیگری می‌گردند و هزاران راه و روش‌های دیگر که هرکدام جدا از نوع آن ممکن است به موفقیت ختم شوند یا برعکس.

این مقاله برای افرادی نوشته شده که پول را برای رفع نیازهای اصلی، ضروری می‌دانند. در عین حال اگر شما همین الان خود را ثروتمند می‌دانید، نیازی به خواندن این مقاله ندارید. این مقاله برای افرادی نوشته شده که دوست دارند، وضعیت مالی بهتری داشته باشند. افرادی که دوست دارند فشارهای مالی زندگی خود را کاهش بدهند و به رفاه مالی برسند.

 

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

راه افزایش درآمد به کمک قانون جذب

قانون جذب از آن دست موضوعاتی است که در چند سال اخیر بسیار بحث برانگیز و جذاب بوده است. به نحوی که گروه‌های اجتماعی زیادی تحت عناوینی همچون قانون جذب، انرژی مثبت و … در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده‌اند. اما چطور می‌شود از قانون جذب برای افزایش درآمد استفاده کرد. برای این کار توصیه‌های زیر را بکار بندید تا شانس دستیابی به افزایش درآمدتان بیشتر شود.

1. دقیقا مشخص کنید که چه می خواهید

 دقیقا مشخص کنید که چه می خواهید

اینکه در ابتدای کار هدف گذاری دقیق و مشخصی داشته باشید بسیار اهمیت دارد. هرچه این کار را با دقت و شفافیت بیشتری انجام دهید احتمال اینکه به آن اهداف دست یابید نیز بیشتر است. زمانی که دقیقا بدانید چه می‌خواهید و به دنبال چه هستید کائنات نیز راحت‌تر به شما پاسخ خواهد داد.

یک قلم و کاغذ بردارید و آنچه را که می‌خواهید مو به مو و با ذکر جزئیات بنویسید. سپس فکر کنید که برای رسیدن به آن‌ها چه کارهای باید انجام دهید یک نکته مهم در این رابطه این است که زمانی که این کار را انجام می‌دهید، به این نکته توجه کنید که حواستان به آن چیزهای که نمی‌خواهید پرت نشود. زیرا این کار باعث می‌شود تا حس ترس بر شما غلبه کند. در نتیجه ترس باعث می‌شود تا شما احساس شکست خوردن را به درون خود راه بدهید که مغایر با اصول قانون جذب است.

علاوه بر این، همه‌ افراد موفق که به افزایش درآمد نیز رسیده‌اند ابتدا آنچه می‌خواهند را در ذهنشان به دست می‌آورند. شما نیز باید ذهنیتی برای خود ایجاد کنید که هر آنچه را که می‌خواهید می‌توانید به‌دست بیاورید. بنابراین، اگر به دنبال افزایش درآمد و رسیدن به ثروت فراوان هستید خود را در حالتی تصور کنید که به آن موقعیت دست یافته‌اید.

2. ذهنیت میلیاردرها را داشته باشید

اگر می‌خواهید به افزایش درآمد برسید، یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، این است که ذهنیت میلیاردرها را داشته باشید. به بیان دیگر، از ابتدا همانند یک انسان موفق بیندیشید و احساس کنید که به موفقیت پی در پی و مزایای همراه آن عادت دارید.

استاد احمد محمدی
آدم‌ها فقیر بی‌پول نیستند، بلکه بدون رویا هستند.
استاد احمد محمدی

زمانی که ذهنتان را همانند یک میلیارد پرورش می‌دهید ناخوداگاه در حال عادت دادن ضمیر ناخودآگاهتان به عادت‌های افراد موفق هستید. با این کار رفته رفته منش و شخصیت شما شبیه به افراد موفق می‌شود و عادات رفتاری مشابه آن‌ها پیدا خواهید کرد.

3. ارتعاشات مثبت تان را افزایش دهید

 ارتعاشات مثبت تان را افزایش دهید

خب همانطور که در مقالات قبلی نیز گفتیم شما یا در واقع ذهن شما دارای ارتعاشات مثبت و منفی است که مستقیما روی انرژی‌هایی که از محیط دریافت می‌کنید تاثیر گذار است. بنابراین بسیار حائز اهمیت است که سطح انرژی خود را در حالت مثبت نگه دارید.

یکی از کارهایی که برای بالا بردن ارتعاشات مثبت‌تان می‌توانید انجام دهید این است که شاد باشید. برای اینکه شاد باشید حتما لازم نیست که منتظر باشید که یک اتفاق فوق العاده برایتان بیفتد.

شادی یک موضوع درونی است که کاملا در اختیار خودتان است باید سعی کنید این احساس را از درون برای خودتان ایجاد کنید. داشتن انرژی مثبت می‌تواند درهای بسیاری را برای دستیابی به افزایش درآمد به روی شما باز کند. ادامه دارد … .

درآمد خود را افزایش دهید

برای هر فردی که دنبال موفقیت شغلی است افزایش درآمد جزو مهم‌ترین نتایجی است که برای رسیدن به آن تلاش می‌کند. در واقع افزایش درآمد را می‌توان به عنوان پاداشی بسیار بزرگ و شیرین برای تلاش‌های یک فرد در راه رسیدن به موفقیت در نظر گرفت. همانطور که در مقاله بالا گفته شد طرز تفکر شما درباره پول و کسب ثروت تاثیر زیادی در دستیابی به آن دارد. پس تغییر نگرش را می‌توان مهم‌ترین کار برای رسیدن به ثروت و کسب درآمد بیشتر دانست.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون جذب

 فراموش نکنید، مانع اصلی بر سر راهتان ذهن شماست. با پرورش آن و بیرون ریختن افکار منفی و محدود کننده فضای ذهنی بیشتری برای ایده پردازی و ایجاد فرصت‌های شغلی بهتر برای خودتان به وجود آورید. اما چگونه و با کمک چه تکنیکی می‌توانیم ذهن خود را برای نگرش مثبتی که ما را به افزایش درآمد برساند سوق دهیم؟

راهکار ما برای شما و افزایش درآمدتان محصول معجزه ذهن قدرتمند است. با استفاده از این محصول می‌توانید با تمرین تکنیک‌های آن به رشد و توسعه فردی خود کم نموده و از آن برای دستیابی به اهدافتان استفاده نمائید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی