کتاب “100 قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت” نوشته برایان تریسی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۵ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

در این مقاله آکادمی بازار قصد دارد کتاب « 100 قانون بی‌ چون ‌و چرا برای موفقیت در تجارت» را به شما معرفی کند. این کتاب بسیار جذاب، مفید، کاربردی، با ارزش و کار آمد است که برای مخاطبان و خوانندگانش مطالب مفید و موثری را دربردارد و همان‌ طور که از عنوانش مشخص است برای موفقیتدر زندگی و روش‌ های تجارت راهکار های بسیار خوبی ارائه داده است. کتاب «100 قانون بی‌ چون ‌و چرا برای موفقیت در تجارت» توسط نویسنده‌ی با تجربه و توانا، مشاور معروف و همچنین یکی از روانشناسان بسیار توانا و سرشناس به نام «برایان تریسی» است که با ظرافت و تلاش بسیار زیاد جمع آوری و نوشته‌ شده است. برایان تریسی در کتاب «100 قانون بی‌ چون ‌و چرا برای موفقیت در تجارت» تمام تجربه، درایت، تلاش و فراست شخصی و خصوصی خودش را با شرکت‌ ها، موسسات و اشخاص در کل جهان صادقانه و خالصانه با مخاطبان درمیان گذاشته است.

 

«برایان تریسی» کتاب‌ها و آثار زیادی دارد که آن را در اختیار همگان قرار داده است که معمولا کتاب‌ها و آثارش به 13 زبان زنده دنیا ترجمه و بازنویسی شده است تا همه در سراسر دنیا از آثار او بهره ببرند. کتاب «100 قانون بی‌چون ‌و چرا برای موفقیت در تجارت» توسط «مهدی قراچه داغی» ترجمه و بازنویسی شده است تا به‌ آسانی در اختیار مخاطبان و خوانندگانش قرار بگیرد.

استاد احمد محمدی


پادکست فکرانه – موفقیت (برای شنیدن Play کنید)

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - رضایت شغلی

درباره کتاب 100 قانون بی‌چون ‌و چرا برای موفقیت در تجارت:

این کتاب برای افرادی نوشته‌ شده است که در دنیای تجارت زندگی می‌کنند و قصد دارند توانمندی شخصی خود را به حداکثر برسانند تا بیشترین و بهترین نتایج کمی و کیفی را برای خود کنند. هر یک از این قوانین می‌توانند ماه‌ها و حتی سال‌ها در فعالیت شما صرفه‌ جویی کنند. این‌ها قوانینی هستند که برای آگاهی از توانمندی‌های بالقوه خود به آن‌ ها نیاز داریم. زمانی که 100 قانون بی‌چون ‌و چرا برای موفقیت در تجارت را مورد استفاده قرار می‌ دهید و زندگی خود را با آن هماهنگ می‌ کنید، نسبت به افرادی که این کار را نمی‌ کنند به امتیازات محسوس‌تری دست پیدا می کنید. به میزانی از موفقیت و رضایت خاطر می‌ رسید که هیچگاه حتی تصور آن را هم نمی‌کردید. این گونه در مدت زمانی کوتاه به موفقیت می رسید که خیلی‌ ها برای دستیابی به آن در تمام مدت عمرشان کوشش می‌ کنند. قوانین و اصول فراگیر شبیه شماره تلفن هستند. اگر به‌ درستی شماره بگیرید، با شخصی که می‌خواهید در تماس می‌شوید؛ ولی حتی اگر از فرصت بالا بهره داشته باشید، خوب تحصیل‌ کرده باشید، صمیمی و مصمم باشید، اگرشماره ای را اشتباه بگیرید، موفق نمی شوید باکسی که می‌خواهید در تماس شوید.

محتوای کتاب 100 قانون بی‌چون ‌و چرا برای موفقیت در تجارت :

کتاب 100 قانون بی‌ چون ‌و چرا برای موفقیت در تجارت به شما یاد می دهد که درمورد کارها و اهدافی که دارید فکر کنید و برای آن‌ها برنامه‌ ریزی کنید و وقت صرف کنید. کتاب 100 قانون بی‌ چون ‌و چرا برای تجارت موجب می‌شود که درباره هر قانون و مسئله‌ ای که وجود دارد لحظه و زمانی را صرف کنید و صادقانه و مشخص رفتارها و تصمیمات خود را در رابطه با هر یک از قوانین و قانون‌ هایی که مطالعه می کنید ارزیابی کنید و بسنجید. این کار و پیشنهادی که در کتاب 100 قانون بی‌ چون ‌و چرا برای موفقیت در تجارت بیان‌ شده، پیشنهاد و راهکار جدیدی است که تا به امروز در کار و زندگی‌ شما در نظر گرفته نشده و از آن استفاده نکرده‌ اید و شما می‌توانید با رعایت آن و استفاده از این ایده‌ ها مسیر زندگی خود را عوض کنید و شاهد موفقیت و پیشرفت روز افزون خود باشید.
زمانی که شما کتاب 100 قانون بی‌ چون ‌و چرا برای موفقیت در تجارت را مطالعه می کنید و از ایده و راهکار و قوانین مختلف و کارآمدش بهره می برید و زندگی و اهداف خود را با آن‌ها هماهنگ می‌ کنید؛ شما از پیشرفت و موفقیت ویژه ای برخوردار می‌ شوید و در مقایسه با کسانی که از این ایده‌ها و قوانین استفاده نکرده‌ اند به امتیاز و شرایط بالاتر و محسوس‌تری دست پیدا می کنید. شما با استفاده از این قوانین و نکات به سطح و مرحله‌ای از موفقیت، پیشرفت، رضایت و آرامش خاطر می‌رسید که هیچگاه حتی تصورش را هم نمی‌کردید و همچین انتظاری را نداشته‌ اید. در این زمان شما از خود و کارهای خود بسیار خشنود و راضی می‌شوید و این‌ گونه و در زمان و مدت بسیار کوتاه به موفقیت می رسید؛ که خیلی از افراد برای دستیابی به این موفقیت‌ ها و پیشرفت‌ ها شاید یک‌ عمر تلاش و کوشش کرده و تمام عمر خود را صرف کرده‌اند.

درباره نویسنده

برایان تریسی در 5 ژانویه 1944 در کشور شارلوت تاون در خانواده ای بسیار فقیر متولد شد. برایان تریسی موفق نشد به علت شرایطی که داشت تحصیلات خود را به اتمام برساند و مجبور به ترک تحصیل شد. او برای گذراندن امورات زندگی از همان سن پایین شروع به کارگری برای دیگران در بازار کرد. اما بعد از مدتی او کار فروشندگی را برای خود انتخاب کرد و توانست در آن کار موفق و ماهر شود. برایان تریسی از یک فرد فقیر به یک فرد میلیاردر در جهان تبدیل شد و امروزه ثروت او بسیارزیاد و وصف‌ناپذیر است. در منظر ایرانی ها، او نماد موفقیتِ غربی است. کسی که کتاب‌های بسیار زیادی از او در کتاب‌ فروشی ها دیده می شود و در همه ی کتاب‌ هایش به پندهای ساده و روان به ما راه درست موفقیت را نشان می‌دهد.خیلی ها هستند که می گویند راه زندگی شان بعد از آشنایی با برایان تریسی تغییر کرد. او زندگی بسیاری از افرادی که کتاب‌ هایش را خوانده‌اند متحول کرده‌ است. برخی از آثار برایان تریسی عبارت اند از: مدیر برجسته باشید، مذاکره، برنامه پرواز، موفقیت شغلی، فکرت را تغیر بده تا زندگی‌ ات تغیر کند، هنر فروش کردن، قورباغه‌ ات را قورت بده، نقطه تعادل خود را پیدا کنید، کسب‌ و کار موفق، روان‌شناسی فروش، فرسنگ‌ ها راهی که باید رفت.

افرادی که به دنبال برتری یا امنیت اقتصادی و کسب وکار موفق هستند از راه های مختلفی برای رسیدن به آن استفاده می کنند. بعضی از شما می‌خواهید از استعدادهای خود استفاده کنید تا به ثروت برسید. بعضی از شما در پی راه‌ های آسان برای رسیدن به دوره ثروت هستید و دوست دارید با کمترین چیزی که می دهید، این راه ساده را کسب کنید. بنابراین می توان گفت از راه های مطمئن دیگر برای رسیدن به ثروت را کسانی کسب می کنند که از کتاب های افراد موفق و مشهور جهان در این زمینه را بهره می برند. در این راستا پیشنهاد آکادمی بازار به شما استفاده از محصولات کتاب صوتی می باشد با استفاده از این محصولات هر فردی می‌تواند تا حد زیادی قفل‌ های راه‌ حل را باز کند و به هدف خود برسد. برای استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

5/5 - (1 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی