کتاب ” 10 قانون موفقیت ” نوشته رابین شارما

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۶ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

آکادمی بازار قصد دارد در این مقاله کتاب 10 قانون موفقیت از رابین شارما را به شما معرفی کند. این کتاب شامل قوانین موفقیت از رابین شارما، یکی از مشهورترین سخنران ها در حیطه مدیریت و رهبری در زندگی شخصی است. رابین شارما در کتاب 10 قانون موفقیت نکات مهمی را درباره مدیریت بهتر زندگی شخصی بیان کرده است. رابین شارما، یکی از نویسندگان و سخنرانان برجسته‌ی حوزه‌ی مدیریت، در این کتاب 10 نکته‌ ی مهم رسیدن به موفقیت در زندگی را بازگو می‌کند. هر قانون موفقیت در بخشی جداگانه توضیح داده شده است. کتاب 10 قانون موفقیت از رابین شارما از 10 بخش تشکیل شده است که به ترتیب به توضیح مهم ترین قوانین موفقیت از رابین شارما می‌پردازد. در ادامه با موضوعات و محتوای این کتاب بیشتر آشنا می شوید.


درباره کتاب 10 قانون موفقیت

نام‌ های بزرگی در حیطه ی آموزش موفقیت، رشد شخصی و خودیاری وجود دارند. مجموعه‌ی 10 قانون موفقیت تلاش کرده است تا 10 قانون مهم موفقیت را از زبان استادان تاثیرگذار و موفقیت و بزرگان این زمینه جمع‌ آوری کند. این مجموعه دربردارنده قوانینی از جیم ران، زیگ زیگلار، رابرت کیوساکی، آنتونی رابینز و دیگر نام‌ های بزرگ در زمینه‌ ی آموزش موفقیت و رشد در زندگی است.

کتاب 10 قانون موفقیت به ارائه‌ی 10 قانون مهم موفقیت از رابین شارما پرداخته است. رابین شارما، نویسنده و یکی از مشهورترین سخنرانان جهان در زمینه مدیریت و رهبری زندگی شخصی است. شارما یکی از موثرترین سخنرانان انگیزشی است که به افراد کمک می‌کند تا زندگی خود را به شکل مثبتی تغییر داده و موفقیت‌ های بیشتر و بهتری را در زندگی شخصی و کاری خود به دست آورند.

رابین شارما مغتقد است این عملی کردن ایده‌ هاست که باعث استاد شدن می‌شود، نه تنها فقط داشتن ایده. او تا اکنون یازده کتاب در زمینه مدیریت، رهبری و رشد شخصی منتشر کرده است. شارما در کتاب‌ هایش که معمولا به زبان‌ های مختلفی ترجمه شده‌اند، نکات بسیار ارزشمندی را برای دستیابی به یک زندگی کاری و شخصی موفق بیان کرده است. او متفکری اصیل است که با ارائه‌ی ایده‌ های خاص خود در زمینه مدیریت و رهبری به میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا کمک کرده است تا زندگی بهتری برای خود بسازند.

 

استاد احمد محمدی


پادکست فکرانه – موفقیت (برای شنیدن Play کنید)

قسمتی از کتاب 10 قانون موفقیت

«هر چقدر بیشتر موفق می‌شوید، متواضع‌ تر بشوید. هر چه موفق‌ تر می‌شوید، وقت‌ شناس‌ تر بشوید. هر چه بیشتر موفق می‌ شوید، اشتیاق خود را هم بیشتر کنید. هرچه سنتان بیشتر میشود، جوان‌ تر بشوید. عملی کردن این ایده‌ هاست که موجب استاد شدن می‌شود، نه صرفا داشتن ایده.»
«آیا این حقیقت ندارد که همیشه مشتاق‌ ترین فرد در اتاق بیشترین تأثیر را بر روی بقیه دارد و بقیه را هم مشتاق می‌کند و تشویق می‌کند؟ مجله‌ی موفقیت یک داستان از «ریچارد برنسون» در سمیناری که در جزیره‌ی نکرو داشت را نوشته بود که بسیاری از افراد مهم در آن سمینار حاضر بودند و یکی از خبرنگار ها درباره آن جلسه حرفی را زد که من هیچگاه آن را از یاد نمی برم. او گفت چیزی که مرا خیلی متعجب کرده این است که چگونه در تمامی این سمینارها افراد با نفوذ و مهم در شرکت‌ها و مؤسسات همیشه مشتاق‌ ترین در آن سمینارها هستند.»
«من فکر می‌کنم شکست خوردن اتوبانی است برای دستیابی به موفقیت. می‌دانم حرفم یکم تعجب برانگیز است و مردم و جامعه به ما یاد دادند اگر شکست خوردیم احساس خوبی نداریم، پس حتما یک کار را اشتباه انجام دادیم. کاری که من در همه سمینارهایم انجام می‌دهم این است که بگویم شما نمی‌توانید به قله‌ ی موفقیت دست یابید مگر اینکه گام به گام بالا بروید. پس برای اینکه یک بیزنس موفق داشته باشید باید چندین بار در رقابت با بقیه شکست بخورید. و به عنوان یک انسان شکست خوردن اصلا چیز بدی نیست».

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - تمرکز

درباره نویسنده

رابین شارما متولد  16 ژوئن 1964، شهر پورت هاوکسبوری می باشد.او یک نویسنده کانادایی و سخنران انگیزشی مشهور است. شارما تا سن 25 سالگی به عنوان وکیل دادگستری مشغول به کار شد. رابین شارما نویسنده، سخنران و یکی از مشهورترین استادان مدیریت و رهبری در جهان است. علت اصلی شهرت او ارائه‌ی مهم‌ ترین نکات مدیریت، رهبری و موفقیت به شکل داستان است. این نویسنده‌ ی کانادایی، مدیر مؤسسه‌ ی آموزشی رهبری و مدیریت بیزینس به نام «شارما لیدرشیپ اینترنشنال» است. رابین شارما نویسنده‌ ی کتاب‌هایی در زمینه خودیاری است و معمولا او را با مشهورترین کتابش یعنی «راهبی که فراری‌ اش را فروخت» می‌ شناسند. کتاب راهبی که فراری‌ اش را فروخت، به موفقیت بسیار بزرگی دست یافت. فروش جهانی این کتاب به بیش از 3 میلیون نسخه رسید و از نظر چندین مجله معروف به عنوان پر فروش‌ ترین کتاب خودیاری انتخاب شد.

شارما در اکثر کتاب‌ هایش تفکرات و ایده‌ هایی ناب را در قالبی الهام‌ بخش بیان می‌کند. از دیگر آثار موفق رابین شارما می‌توان کتاب‌ های «چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم»، «8 هدف اصلی برای داشتن کسب و کار»، «وقتی بمیری چه کسی برایت گریه می‌کند»، و «راهنمای سرافرازی» نام برد.

موفقیت همیشه جزء مهم‌ترین خواسته‌ های انسان ها در طول تاریخ بوده است. اینکه شما هدفی را تعیین کنید و برای دستیابی به آن به‌ اندازه کافی انگیزه داشته باشید و مطمئن گام بردارید یکی از عوامل بسیار مهم در کسب موفقیت است. اما شما این نکته را هم باید مدنظر قرار دهید که با تکنیک ها و اصول رسیدن به هدف تا چه حد آشنایی دارید. یکی از این راه ها و اصول بهره بردن از کتاب های افراد مشهور و موفق جهان در این زمینه است. بنابراین آکادمی بازار به شما پیشنهاد می کند با استفاده از محصولات کتاب صوتی و مطالب ارزشمند آن قدم های بزرگی در جهت رسیدن به موفقیت بردارید. برای استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

2.8/5 - (6 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی