خلاصه کتاب « ۱۰ ستون ثروت » نوشته الکس بکر

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۵ تیر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۴ دی, ۱۴۰۱
خلاصه کتاب « ۱۰ ستون ثروت » نوشته الکس بکر

کتاب ۱۰ ستون ثروت اثری کاربردی و مفید از الکس بکر است. در کتاب ۱۰ ستون ثروت بیان می‌شود که دنیا شما را سمتی سوق داده است که باور کنید پولدارشدن چیزی نیست که بتوانید به میل خودتان در زندگی ایجاد کنید.

به شما آموخته‌اند که ثروت را چیزی ببینید که فقط برای تعداد اندکی افراد خوش‌ شانس اتفاق می‌‌افتد که در یک قرعه‌ کشی به صورت تصادفی برنده می‌‌شوند یا استعدادی باورنکردنی دارند. حقیقت این است که تولید ثروت فراوان ربطی به شانس یا استعداد ندارد. بلکه به باورها و دیدگاه شما مربوط است. این باورها همان ستون‌ها هستند.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا کشف کنید که چطور: با موفقیت از کار ۹ صبح تا ۵ بعدازظهری خود استعفا دهید و بدون ریسک‌های مالی عظیم، اختیار زندگی‌تان را به دست بگیرید. زمان‌تان را از پول جدا کنید تا دائما (حتی وقتی که خواب هستید) پول دریافت کنید؛ درس‌هایی را که میلیاردرها طی سال‌ها رنج و خطا یاد گرفته‌اند بیاموزید؛ گام‌های دقیق مورد نیاز را برای ساختن کسب‌وکارهای میلیون دلاری مشخص کنید؛ اشتباهاتی که زمان را هدر می‌دهند کنار بگذارید و یاد بگیرید که چطور با تمرکز صرف روی آنچه باعث درآمدتان می‌شود، سریع پول دربیاورید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

فرایند درآمد زایی به روش ۱۰ ستون ثروت

خلاصه کتاب ۱۰ ستون ثروت نوشته الکس بکر را در این مقاله مطالعه کنید. فرایند درآمدزایی وجود دارد و به مقدار زیادی انگیزه، اراده و سخت کوشی نیاز دارد. دشوار است اما نه آنگونه که شما می‌پندارید. بسیاری از مردم پول را مانند بازی با یک دستگاه بخت آزمایی در لاس وگاس می‌بینند. برنده شدن در بازی دوره ثروت آفرینی دشوار است اما به معنی آن نیست که احتمال بردن وجود ندارد و اگر اتفاق بیافتد عامل آن صرفا بخت یا شانس بوده است.

با این حال این شکل از دشواری نیست که من درباره‌اش حرف می‌زنم. پول درآوردن به واقع دشوار است اما دشواری آن از جنس دستگاه بخت آزمایی در لاس وگاس نیست بلکه بیشتر شبیه به دست و پنجه نرم کردن با بازی‌های پر چالش ویدئویی است.

تخصص یافتن در هر بازی رایانه‌ای دشوار است اما چه در حال بازی کردن در یک بازی ویدئویی باشید و چه در حال پول درآوردن، اگر زمان و تلاش کافی برای آنچه که می‌خواهید صرف کنید، می‌توانید در آن ماهر شوید و البته به یقین خواهید شد. حتی اگر بازنده‌ای باشید که در زیر زمین خانه پدری‌اش زندگی می‌کند. پول در آوردن از جنس اینگونه سختی است.

 راه موفقیت در کتاب ۱۰ ستون ثروت

 راه موفقیت در کتاب ۱۰ ستون ثروت

پول درآوردن چیزی است که شما می‌توانید انجام دهید. این کتاب همه باورهای مسمومی که شما را از دستیابی به آزادی مالی در گذشته باز داشته‌اند پاک می‌کند و آن‌ها را با باورهای افراد موفق جایگزین می‌کند. این باورها ستون‌هایی هستند که افراد موفق بر پایه آن زندگی می‌کنند و بنیان موفقیتشان را شکل می‌دهند.

اگر به چیزی متعهد می‌شوید روی آن کار کنید، تنها کسی که شانس موفقیتتان را کنترل می‌کند خودتان هستید. مردم به شما خواهند گفت احتمالا شکست می‌خورید یا اینکه ریسک بزرگی می‌کنید. آن‌ها می‌کوشند متقاعدتان کنند که به زندگی متوسطی که آن‌ها انتخاب کرده‌اند برگردید چون در خفا نمی‌خواهند شاهد موفقیتتان باشند.

استاد احمد محمدی
فقر و ثروت نتیجه افکار و رفتار تو هستند و افکار و رفتارت قابل تغییر.
استاد احمد محمدی

هیچ چیز دردناک‌تر از تماشای کسی نیست که فکر می‌کنید شبیه شماست و شما را در گردو غبار رها می‌کند و به نقطه‌ای بهتر می‌رسد چون باید با این واقعیت رو به رو شوید که شما نیز می‌توانستید آن کار را انجام دهید اما انتخابش نکردید.

دوری کردن از افراد ناموفق

به افراد نا موفق گوش ندهید. ۹۹ درصد افراد هیچ اطلاعاتی درمورد هیچ چیزی ندارند و حتی نمی‌توانند به بستن بند کفش‌های خودشان متعهد باشند.

توصیه من این است که فقط به مربیانتان، دوستان رقابت طلبتان و خودتان گوش دهید. آنچه در این کتاب به شما گفتم درس‌هایی است که ثروتمندترین افراد روی زمین همگی با هم در آن مشترک هستند. تفاوت این است که میلیونرها و میلیادرها از درد، آزمون و خطا گذشته‌اند تا این ذهنیت‌ها را یاد بگیرند. در حالی که الان تمام کاری که شما باید انجام دهید مطالعه این کتاب است.

من ستون‌ها را بکار گرفته‌ام و تصمیم گرفتم آن‌ها را به صورت یک کتاب بنویسم چون موفقیت فردی من و موفقیت حرکتی در اطرافم به من ثابت می‌کنند که نه تنها حقیقت دارند بلکه ضرورت دارند. حالا فقط یک ستون ذهنیت، تصمیم و باور است که باید قبولش کنید تا ثروتمند شوید.

شاید اینچنین فکر کنید که موفقیت تنها برای افراد خوش اقبال است یا از حیطه اختیار شما بیرون است یا اینکه اصلا شما در زندگی خود راحت هستید و می‌ترسید از هرچیزی که ریسک می‌پندارید و ممکن است این زندگی امن و ایمن را از شما بگیرد.

معرفی الکس بکر نویسنده کتاب ۱۰ قانون ثروت

معرفی الکس بکر نویسنده کتاب ۱۰ قانون ثروت

الکس بکر در ۲۴ مه ۱۹۸۸ در تگزاس ایالت متحده آمریکا متولد شد. او یک کار آفرین فناوری، سخنران و نویسنده است. او به یکی از بزرگترین توسعه دهندگان نرم افزار جستجو گرها تبدیل شده است. 

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - قانون جذب

بکر تلاش می‌کند در زمان آزادش به مردم کمک کند تا روحیه کارآفرینی خود را پیدا کنند. تمرکز او روی کمک به دیگران است که در زندگی خود به ذهنیت درمورد کارآفرینی و استراتژی ثروت آفرینی دست یابند.

الکس بکر در کتاب ۱۰ ستون ثروت، نه تنها مهم‌‌ترین ستون‌‌ها برای ثروتمند شدن را برایتان شرح می‌‌دهد؛ بلکه به شما نشان می‌دهد چطور آن‌ها را همین امروز وارد زندگی‌تان کنید تا به آزادی مالی تا پایان عمر دست یابید.

 آکادمی بازار به شما پیشنهاد می‌کند در صورت تمایل به دستیابی به موفقیت‌های هر چه بیشتر و سرعت بخشیدن به روند پیشرفتتان از محصولات مفید و کاربردی مقالات آکادمی بازار استفاده نموده و آگاهی خود را درباره اصول مهم برای رسیدن به موفقیت افزایش دهید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی