کتاب «۱۰ راز موفقیت و آرامش درونی» نوشته وین دایر

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب «۱۰ راز موفقیت و آرامش درونی» نوشته وین دایر

خلاصه و معرفی کتاب «10 راز موفقیت و آرامش درونی» نوشته وین دایر را در این مقاله مطالعه کنید. کتاب ده راز موفقیت و آرامش درونی نوشته وین دایر است که با ترجمه شقایق قندهاری منتشر شده است. این کتاب برای کسانی نوشته شده است که تصمیم گرفته‌اند آگاهانه مسیر زندگی خود را مشخص کنند.

افراد با کمک این کتاب کوچک به موفقیت و آرامش خواهند رسید. کتاب ۱۰ راز موفقیت و آرامش درونی به شکلی مشروح ده راه را در قالب برنامه‌‌ای روزانه و کاملا عملی ارائه می‌کند، برنامه‌‌ای که احساس ضعف و بی‌ کفایتی را از زندگی افراد از بین ببرد.

در ابتدا، اگرچه چندان ساده نیست، اما سعی کنید تا ذهنی داشته باشید که پذیرای همه‌ چیز است و به هیچ‌ چیز وابستگی ندارد. با آکادمی بازار همراه باشید تا با محتوا و موضوعات کتاب ۱۰ راز موفقیت و آرامش درونی بیشتر آشنا شوید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

درباره کتاب 10 راز موفقیت و آرامش درونی

کتاب 10 راز موفقیت و آرامش درونی ده نکته و راهکار مهم برای دستیابی به موفقیت و آرامش درونی را مطرح کرده است. این راهکارها می‌تواند به عنوان آموزش‌های پایه در زندگی مورد استفاده قرار گیرند و تاثیر زیادی روی زندگی ما داشته باشند.

در قسمتی از کتاب 10 راز موفقیت و آرامش درونی می‌خوانیم که داشتن ذهنی باز که پذیرای همه چیز باشد و به چیزی وابستگی داشته باشد، زیاد هم ساده نیست.

زیرا شما در طول زندگیتان تحت تاثیر شرطی‌ سازی‌‌ها قرار گرفته‌‌اید و افکار و اندیشه‌‌های اکنون شما تحت تاثیر محیط جغرافیایی، عقاید و باورهای مذهبی نیاکان، رنگ پوست، شکل و حالت چشم‌ها، موضع‌ گیری سیاسی والدینتان، قد و قواره، جنسیت، مدارسی که برایتان انتخاب شده و شغل پدرانتان شکل گرفته است.

البته این فهرست همه عوامل محیطی را در برنمی‌گیرد. شما با توانایی‌‌‌ها و استعداد‌های نامحدودی به دنیا آمده‌اید. بسیاری از حق انتخاب‌‌ها و اختیارهایتان به شکلی ناشناخته و دست‌ نخورده باقی می‌مانند؛ چون همان برنامه شرطی‌ سازی، که ما امیدواریم حسن نیت داشته باشند، به شکلی طراحی شده که شما را با مسائل اصولی و فرهنگی سرپرست‌‌هایتان هماهنگ کند.

به احتمال خیلی زیاد، شما هیچ گونه فرصتی برای مخالفت با برنامه‌ ریزی‌‌های فرهنگی و اجتماعی‌ که از قبل برای زندگیتان طراحی و تنظیم شده، در اختیار نداشته‌‌اید.

این احتمال وجود دارد برخی از بزرگسالان و افراد بالغ شما را تشویق کرده باشند که ذهن و فکری باز و پذیرا داشته باشید، اما اگر با خودتان صادق باشید، می‌دانید که فلسفه شخصی شما در زندگی، عقاید مذهبی و شیوه لباس پوشیدن، زبان و حتی شیوه بیانتان، همگی، نقش‌ها و کارکردهایی هستند که جامعه و پدرانتان با صلاح دید خود شایستگی آن را برایتان رقم زده‌اند.

عناوین فصل های کتاب 10 راز موفقیت و آرامش درونی

عناوین فصل های کتاب 10 راز موفقیت و آرامش درونی

راز اول: ذهنى داشته باشید که پذیراى همه چیز است و به هیچ چیز وابسته نیست.

راز دوم: تا وقتی که نغمه‌اى در وجودتان هست، با زندگى وداع نکنید.

راز سوم: شما نمی‌توانید آنچه را خودتان ندارید، به دیگران ببخشید.

راز چهارم: سکوت را در آغوش بگیرید.

راز پنجم: گذشته خود را رها کنید.

استاد احمد محمدی
فقر و ثروت نتیجه افکار و رفتار تو هستند و افکار و رفتارت قابل تغییر.
استاد احمد محمدی

راز ششم: شما نمی‌‏توانید مشکل را با همان ذهنیتى که آن را به وجود آورده است، حل کنید.

راز هفتم: هیچ علتی براى خشم و کینه وجود ندارد.

راز هشتم: به‏ گونه‏‌اى با خودتان رفتار کنید که گویى همانى هستید که می‏‌خواهید باشید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - استعداد

راز نهم: الوهیت خود را گرامى بدارید.

راز دهم: عقل و خرد همان پرهیز از همه افکارى است که باعث تضعیفتان می‌شوند.

درباره نویسنده 10 راز موفقیت و آرامش درونی

درباره نویسنده 10 راز موفقیت و آرامش درونی

وین دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در دترویت متولد شد و در ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵ در گذشت. او نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. او بیشتر دوران کودکی و نوجوانی‌ خود را در پرورشگاه به سر برد.

وین دایر کار خودش را به‌ عنوان محقق در دانشگاه سنت جان شروع کرد. در همین جا او روزنامه‌‌ها و مقاله‌‌های بسیار زیادی را منتشر کرد و زندگی خود را سپری می‌کرد. اولین سخنرانی او که درمورد شیوه تفکر تمرکز کردن «افکار منفی» و «گفت‌وگوی انگیزشی» بود باعث شد دانشجویان زیادی را در کلاس خصوصی‌‌اش ثبت‌ نام کند.

وین دایر اهل خانواده و زندگی بود و به زندگی در کنار خانواده اهمیت بسیار زیادی می‌‌داد. او دو بار ازدواج کرد و 8 فرزند دارد که همه آن‌ها در یک شهر و مکان به نام فلوریدا زندگی می‌کنند.

امروزه وین دایر یکی از نویسندگان خودیار و سخنرانان بزرگ انگیزشی در آمریکا محسوب می‌شود و به‌ خوبی از او یاد می‌شود. اولین و بهترین کتاب وین دایر به نام «کتاب قلمرو اشتباهات شما» از پرفروش‌ترین کتاب‌‌ها در دنیا می‌باشد و مجله‌ای در سال 2011 از وین به عنوان سومین انسان معنوی تاثیر گزار در جهان یاد کرد.

سخن پایانی

شما باید بیاموزید که روی خودتان خیلی کار کنید تا اینکه روی شغلتان سخت کار کنید. اگه روی شغلتان سخت کار کنید، حقوق خوبی می‌گیرید، اما اگر روی خودتان کار کنید به گنج بزرگی دست می‌یابید.

اگر این قانون ساده را یاد بگیرید و همین امروز انجامش بدهید، نه اینکه به فردا واگذارش کنید، تغییر زیادی را احساس می‌کنید و به دستاوردهای بزرگی می‌رسید.

برای عملی کردن این قانون شما باید با اصول آن آشنایی داشته باشید. یکی از راه‌های یادگیری اصول دستیابی به موفقیت مطالعه کتاب افراد موفق و مشهور جهان است. بنابراین پیشنهاد آکادمی بازار به شما بهره گیری از محصولات کتاب صوتی است. برای استفاده از محصولات روی لینک زیر کلیک کنید:

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

20 پاسخ

  1. سعی کنیم خودمونو با شریاط تطبیق بدیم و اگر اون شرایط دلخواه نبود با تکنیک تغییرش بدیم و با مقوله وابسته نشدن به شدت موافقم چون باعث پس رفت انسان میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی