کتاب “چگونه در زندگی برنده شوید” نوشته دونالد ترامپ(Donald Trump)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۳۰ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۳۰ آبان, ۱۴۰۱
کتاب "چگونه در زندگی برنده شوید" نوشته دونالد ترامپ(Donald Trump)

کتاب «چگونه در زندگی برنده شوید» نوشته «دونالد ترامپ»، کارآفرین معروف جهان است. این اثر مقدمه‌ای از رابرت کیوساکی نویسنده‌ کتاب شناخته‌شده «پدر پول‌دار، پدر بی‌پول» را دربردارد. در مقدمه‌ اثر می‌خوانیم: دونالد ترامپ یکی از ثروتمندان به نام معاصر است که تجربیات خود را در این کتاب ارزشمند در اختیار مخاطبان قرار داده است.

او که دانش‌آموخته تجارت در دانشگاه بسیار معتبر وارتون است، هم‌زمان با دوران دانشجویی کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده است و در این کتاب روی «فکر کردن هم‌زمان به چند چیز» یا «انجام چند کار به طور هم‌زمان» تاکید می‌کند. پولسازی خلاق، رمز و راز رسیدن به موفقیت مادی در دنیای امروز است.

کتاب «چگونه در زندگی برنده شوید» از نظر بسیاری از کارشناسان بهترین کتاب دونالد ترامپ محسوب می‌شود. کتابی که ترامپ تا حد بسیار زیادی از شخصی‌سازی‌های مرسومش فاصله گرفته و رک و پوست کنده درباره اسرار موفقیتش حرف زده است. اسراری که می‌تواند راهگشا برای خیلی‌ها در هر نقطه از جهان باشد.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

چگونه در زندگی برنده شوید

کتاب چگونه در زندگی برنده شوید نوشته دونالد ترامپ کارآفرین و میلیاردر آمریکایی می‌باشد که در زمینه تجارت و کسب و کار فرد بسیار موفقی محسوب می‌شود.

ترجمه کتاب چگونه در زندگی برنده شوید توسط احمد افخمی و محمد حسین اسماعیل زاده صورت گرفته است. ترامپ در این کتاب دستاوردهای ارزشمند خود را از دنیای تجارت در اختیار ما قرار می‌دهد.

او در این کتاب به موضوعاتی مانند انجام چند کار به طور همزمان و فکر کردن همزمان به چند موضوع تاکید می‌کند و آن را یک مهارت لازم می‌داند. در این مقاله بیشتر با موضوعات و ابعاد مختلف کتاب چگونه در زندگی برنده شوید آشنا می‌شویم.

موضوع کتاب چگونه در زندگی برنده شوید

موضوع کتاب چگونه در زندگی برنده شوید

این کتاب به صورت بخش‌های کوتاه که هر کدام شامل چند صفحه می‌شوند نوشته شده است و در هر قسمت نویسنده تجربه یا توصیه‌هایی را بیان می‌کند و با مثال و خاطره آن‌ها را توضیح می‌دهد.

تجربه‌های ترامپ در این کتاب از کسب و کار او نشات گرفته است و در این کتاب موضوعات سیاسی مطرح نشده است. علاوه بر این‌ها آموزش‌های در این کتاب برای موفق شدن در زندگی شخصی نیز آورده شده است که البته آموزش‌های غیر رسمی می‌باشد.

درباره کتاب

شیوه نگارش کتاب ساده و خواندن آن بسیار لذت بخش می‌باشد. نکته‌ها و تجربه‌های بیان شده در این کتاب نیز می‌تواند به همه افراد کمک کند. به یاد داشته باشیم که ترامپ در کسب و کار یک فرد بسیار موفق است که توانسته است از زیر یک بدهی سنگین بیرون بیاید و ثروت زیادی سرهم کند.

استاد احمد محمدی
موفقیت‌ها در ذهن آغاز و با تلاش به‌ثمر می‌رسند.
استاد احمد محمدی

در این کتاب تجربه‌های او می‌تواند همه مطالعه کنندگان را تحت تاثیر قرار دهد. مطمئنا این کتاب ارزش آن را دارد که بارها و بارها آن را مطالعه کنیم. مخصوصا اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - موفقیت

این کتاب به چه افرادی توصیه می شود

  • اگر شما کارآفرین هستید و در حال راه اندازی تجارت خودتان هستید مطالعه این کتاب می‌تواند دید شما را به شیوه مدیریت موضوع‌ها بسیار باز کند.
  • اگر مدیر کسب و کار هستید باید بیشتر از یک بار این کتاب را مطالعه کنید و تلاش کنید از آموزه‌های آن استفاده کنید.
  • اگر دوست دارید روابط حرفه‌ای‌تری در زندگی و محیط کاری خود داشته باشید این کتاب می‌تواند به شما کمک کند.
  • اگر هم به طور کلی تمایل دارید که دید وسیع‌تری نسبت به مسائل مختلف داشته باشید خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنم.

قسمت هایی خواندنی از کتاب

قسمت هایی خواندنی از کتاب

هر روزتان را با یک صفحه سفید و از نو آغاز کنید، با باز کردن ذهن‌تان به خودتان فرصت شروع دوباره بدهید.

هیچگاه فکر نکنید که کارهایتان را عالی انجام داد‌اید یا بیشترین تلاش‌تان را کرده‌اید. این جور طرز فکر موجب خرابی و نابودی انرژی درونی‌تان می‌شود. همیشه جایی برای بهتر شدن و بیشتر کار کردن هست.

در کل اگر می‌خواید پولدار شوید، دو نکته کلیدی صبر و کارآمدی است: در کاری که انجام می‌دهید صبر و مداومت داشته باشید و هم زمان سعی کنید به کارآمدی برسید. ترکیب این دوتا برای من که خیلی خوب جواب داده است.

هیچگاه فکر نکنید علامه‌ دهر هستید. اول اینکه دانستن همه‌ چیز، امکان پذیر نیست و دوم اینکه، این دانستن همه‌ چیز نه برای شما و نه برای دیگران هیچ لذتی ندارد و سوم اینکه شما اگر همه چیز را بدانید فرصت ماجراجویی‌‌های بسیار زیادی را از دست خواهید داد. پس به یاد داشته باشید که با گسترش افق‌‌هایتان، فکرهای بزرگ داشته باشید و همزمان ارزش‌‌تان را بالا ببرید. موفقیت‌‌های چشمگیر، این‌گونه به وجود می‌آیند.

نگذارید ترس به هیچ‌ کدام از قسمت‌های زندگیتان نفوذ کند. ترس یک برخورد شکست‌ آور و یک احساس منفی است. ترس‌‌هایتان را فورا شناسایی کنید و از بین ببرید. ترس را بردارید و به جای آن رفتار حل مسئله، ایمان به خود و سخت‌ کوشی را بگذارید. این فرمول را به کار گیرید و آن وقت از روی قدرت با مسائل برخورد خواهید کرد نه از روی ترس و این یعنی پیروزی.

درباره نویسنده

درباره نویسنده

ترامپ در بخش کویینز نیویورک متولد و بزرگ‌ شده است. او در سال ۱۹۶۸ با مدرک کارشناسی اقتصاد از مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا فارغ‌التحصیل شد. او به مدت ۴۵ سال رئیس سازمان ترامپ بود، شرکت ساخت‌وساز املاک که مادربزرگ پدریش موسس آن بود.

فعالیت او بر ساختن و نوسازی برج‌های تجاری، هتل‌ها و زمین‌های گلف متمرکز بود. او اقدام به چند پروژه پرریسک تجاری جنبی کرد و نام شرکت خود را به عنوان برند بر محصولات زیادی گذاشت. ترامپ از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ میزبان ریلتی شوی محبوب کارآموز در ان‌بی‌سی بوده‌است که به همین دلیل در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود یک ستاره به او داده شده‌ است.

ترامپ که از طرف مجله فوربز به تاریخ سال ۲۰۱۷ با ۳.۵ میلیارد دلار ثروت پانصد و چهل و چهارمین فرد ثروتمند جهان شناخته شده، کسب و کارهایش و نیز سه ازدواجش سال‌هاست که توجه گسترده رسانه‌‌ها را به خود جلب کرده‌ است. او به سیاست علاقه پیدا کرد و به عنوان یک جمهوری خواه نامزد ریاست جمهوری شد. او در حال حاضر رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا است.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی