کتاب ” هنر اتمام فروش” نوشته برایان تریسی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۸ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۵ دی, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب «هنر اتمام فروش» از آثار بسیار ارزشمند «برایان تریسی» می‌ باشد. برایان تریسی شما را در این کتاب با تکنیک ها و راه و روش‌ هایی آشنا می کند تا بتوانید مشتری خود را مجاب به خرید محصول کنید. اما این کار آسان نبوده و بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی از تکنیک های مناسب در فروش، نتوانسته‌ اند محصولات خود را به فروش برسانند. به همین علت اتمام فروش و قطعی کردن فروش را یک هنر دانسته و نام این کتاب را نیز هنر اتمام فروش گذاشته است.

در دوره بازاریابی و فروش ” ستارگان فروش ” خود را به یک فروشنده تمام عیار تبدیل کنید.

برایان تریسی در کتاب هنر اتمام فروش تکنیک‌ هایی را به مخاطب یاد می‌ دهد که با بکارگیری آن‌ ها می‌توانند میزان فروش خود به مشتریان و همچنین تعداد مشتریان خود را بسیار افزایش دهند. زیرا اگر فروش یک تاجر و یا تولید کننده کم باشد، قطعا از نظر مالی با شکست روبه رو خواهد شد. از این رو فروش به عنوان با اهمیت ترین اصل تجارت شناخته می‌ شود. این مسئله موجب شده تا برایان تریسی این کتاب را در رابطه با تکنیک‌ هایی برای قطعی کردن فروش و یا اتمام فروش به بازار عرضه کند. زیرا فروش در این سال‌ ها با افزایش رقیب، بسیار دشوار تر نیز می‌ شود. با آکادمی بازار همراه باشید تا شما را با کتاب هنر اتمام فروش بیشتر آشنا کنیم:

درباره کتاب هنر اتمام فروش

به وجود آوردن شخصیت فروش می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در خرید مشتری داشته باشد، زیرا اگر مشتری شخصیت فروش را در فردی نبیند، هیچگاه محصولی را از او خریداری نمی‌ کند. بدین صورت برایان تریسی در این کتاب آموزش هایی برای تبدیل کردن شخصیت خود به یک فروشنده حرفه ای بیان می‌ کند. در ادامه این کتاب قطعی کردن فروش از نظر روانشناسی فروش مورد مطالعه قرار گرفته، که به چه دلیل فردی نمی‌تواند فروش خود را قطعی نماید و مشتری به سراغ رقیبان او رفته و محصول مورد نظر را خریداری می‌ کند.
در قسمت بعدی به شیوه رسیدگی به اعتراضات و انتقاد‌ها می پردازد، به دلیل اینکه ممکن است برای هر فروشنده مشتریانی پیدا شود که از محصول و یا از خود فروشنده رضایت کامل نداشته و انتقادهایی داشته باشند، اگر به صورت درست با اعتراض‌ ها و انتقادها برخورد نشود، امکان دارد خریدار برای همیشه از دست برود. در ادامه ترفند هایی برای قطعی کردن فروش بیان شده که می‌توانند بسیار موثر و کاربردی نیز باشند. بهره وری از هر مشتری می‌تواند میزان سود را نیز بیشتر کند. به همین علت با دو برابر کردن میزان بهره وری، می‌توان به سود دو برابری نیز رسید.

برایان تریسی

قسمتی از کتاب هنر اتمام فروش

با توجه به اهمیتی که موضوع این کتاب داشته، لازم است تا به خوبی مورد تحلیل قرار بگیرد، زیرا نکات بسیار زیاد و ریزی در این کتاب وجود داشته، که می‌توان با رعایت آن‌ ها، به سود بسیار  بیشتری دست پیدا کرد. در بخشی از این کتاب این چنین آمده است: « مشتری امروزی به قدری با فروشندگان مختلف مواجه شده و کسب تجربه کرده است که می‌تواند فروشنده را به خوبی شناسایی کند. اگر فروشنده به رفاه مشتری توجه نکند، مشتری آن را خیلی سریع درک می‌ کند و متوجه می‌ شود. حتی نیازی نیست درباره آن فکر کند. در طی چند دقیقه می فهمد که فروشنده آیا فقط به حال خودش فکر می‌کند یا منافع مشتریان را هم در نظر می‌گیرد.
بهترین راه برای ابراز و تمرین یکدلی با مشتری، یا هر کس دیگر، این است که سوال بپرسید و با علاقه به جواب ها گوش دهید. به جای حرف زدن بر گوش کردن متمرکز شوید. همانطور که استیون کویز می‌گوید، ابتدا به دنبال درک کردن باشید و بعد بخواهید که درک شوید. هر چقدر بیشتر برای درک موقعیت مشتری خود زمان بگذارید، یکدلی نسبت به او طبیعی‌ تر خواهد بود و در آخر احتمال بیشتری برای فروش دارید.»


درون مایه کتاب هنر اتمام فروش

کتاب هنر اتمام فروش یکی از پر فروش ترین کتاب ها در زمینه تجارت و فروش بوده، به دلیل اینکه نکات بسیار با ارزشی در این کتاب بیان شده است. در این کتاب بحث های بسیار زیادی درمورد اتمام فروش و تکنیک هایی برای قطعی کردن فروش معرفی شده است. یکی از نکاتی که باید در آن مهارت بسیار زیادی داشته تا بتوان فروش را به اتمام رساند، اعتماد سازی در مشتریان است. بدین ترتیب لازم است که تکنیک‌ هایی آموخته شود که اعتماد سازی در مشتریان به وجود بیاید. روانشناسی در فروش بسیار مناسب بوده‌ از این رو هرکسی که تمایل دارد در اتمام فروش توانایی بیشتری کسب کند، باید روانشناس بهتری باشد. به دلیل اینکه هر کسی دارای ویژگی ها و اخلاقیاتی بوده که با شناسایی آن‌ ها و استفاده از آن‌ ها، می‌توان اعتماد سازی را در آن به وجود آورد، نتیجه اعتماد سازی فروش می‌ باشد. بدین ترتیب به پایان رساندن فروش با روانشناسی دقیق می‌تواند گزینه‌ ای بسیار خوب و راحت برای قطعی کردن فروش به نظر برسد. این مسئله موجب شده تا در این کتاب نکات بسیار زیادی درباره روانشناسی فروش ارائه شود و اینکه اول ذهن خود را برای فروش آماده کرده، زیرا در صورتی که مشتری فروشنده را آماده فروش نبیند، هیچگاه از او محصولی را خریداری نخواهد کرد.

درباره نویسنده

برایان تریسی

برایان تریسی یکی از نوابغ بازاریابی و فروش شناحته شده در دنیا می‌ باشد. او در سال 1944 در کانادا چشم به جهان گشود. او صاحب یکی از شرکت های بسیار بزرگ کانادایی در زمینه بازاریابی می‌ باشد. برایان تریسی موفق شده است تجربیات خود را به تاجران سراسر دنیا منتقل کند، زیرا کنفرانس های زیادی را هر ساله در مناطق مختلف دنیا برگزار می‌ کند. از این رو افراد زیادی در طول سال از بیانات او استفاده می کنند. کتاب های بسیار زیادی را نیز برایان تریسی با موضوعات مختلف در حوزه بازاریابی و فروش به بازار عرضه نموده است. از این رو تکنیک‌ های بسیار مفید و کاربردی در کتاب های برایان تریسی به مخاطبان ارائه شده است. استفاده از این تکنیک‌ ها می‌تواند برای همه افراد مفید و موثر باشد.

تکنیک ها و مهارت هایی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها به شکلی کمک می‌ کند تا افراد بتوانند میزان فروش خود را بیشتر کنند. کسب و کاری که فروشش کم باشد، هیچگاه نمی تواند موفق باشد. فروش زیاد نیز عملی نخواهد شد، مگر اینکه با یک سری از اصول و تکنیک ها آشنا بود. پیشنهاد آکادمی بازار به شما در این راستا بهره مندی از محصولات کتاب صوتی است که از آثار افراد مشهور و موفق جهان است. بدون شک استفاده از این محصولات تاثیر بسیار زیادی بر افزایش مهارت شما خواهد گذاشت. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - ویزیتوری

 
Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی