کتاب ” فلسفه زندگی موفق ” نوشته جیم ران

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب فلسفه زندگی موفق اثر جیم ران است که توحید فریدونی و امیر رضا هاشمی آن را به فارسی ترجمه کرده اند. موضوع این کتاب زندگی و موفقیت می باشد مطالب این کتاب در حرکت خوانندگان به بالا رفتن از پله های ترقی و پیشرفت کمک می کند. جیم ران با سخنرانی ها، سمینار ها و محصولات رسانه ای مختلف تاثیر بسیار زیادی بر زندگی بسیاری از افراد از جمله مترجمان این کتاب گذاشته است.جیم ران یکی ازبهترین سخنرانان است و بیانی سلیس و روان دارد. او از آن دسته استادانی است که آموزه هایش را خود به طور کامل، زندگی کرده است. جیم ران در کتاب فلسفه زندگی موفق تلاش می کند با کمک خرد شالوده و پایه های اصلی موفقیت را بیان کند.از نظر نویسنده کتاب اصلی ترین عامل موثر در موفقیت داشتن بینش و فلسفه شخصی درست است. در ادامه با محتوا و موضوعات کتاب فلسفه زندگی موفق بیشتر آشنا می شوید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - باور

درباره کتاب فلسفه‌ی زندگی موفق

تا کنون کتاب‌های بسیاری زیادی درباره‌ی موفقیت و کامیابی به رشته تحریر در آمده‌اند که سعی کرده‌اند چگونگی دستیابی به موفقیت را تحلیل و بررسی کنند. ولی شاید سوالِ اصلی این باشد که مهمترین قطعه‌ی پازلِ موفقیت چیست؟ در حقیقت هیچ فرمول و نسخه جهان‌شمولی برای موفقیت وجود ندارد. هر فردی به شیوه‌ی منحصر به‌ فردی می‌تواند کامیابی را تجربه کند. البته ممکن است استفاده از تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها به صورت مقطعی و موردی کارساز باشد. جیم ران در این کتاب تلاش می کند با کمک خِرَد باستانی، شالوده و پایه‌های اصلی موفقیت را بیان کند.

قسمتی از متن کتاب:

مصمم بودم که تغییر کنم پس فرایند پیدا کردن مربی را که بتواند برای متحول کردن زندگی ام به من کمک کند راشروع کردم.این فرایند فقط شامل پیدا کردن راهی برای ثروتمند شدن نبود بلکه فرآیند رشد و پرورش فلسفه زندگی و آموختن چگونگی ارائه خدمات ارزشمند و منحصر به فرد به بازار بود.من مربی ام را یافتم و بی درنگ رمزگشایی برملا کردن و بی اعتبار کردن افکار معیوب و اشتباه من را شروع کرد.

عناوین فصل های کتاب فلسفه زندگی موفق

سرآغاز: از پیله‌تان سر برآورید

فصل ۱: نردبانِ اقتصادی و دخترِ پیشاهنگِ کلوچه‌فروش

فصل ۲: فلسفه‌ی کارایی و بهره‌وری

فصل ۳: کار کردن با دیگران

فصل ۴: نگاهی به اصولِ بنیادین

فصل ۵: پالایش و تقویتِ فلسفه و بینشِ شخصی‌تان

فصل ۶: جایگاهِ مالی شما و سنجشِ موفقیت

فصل ۷: شش گام برای پیشبُردِ یک زندگیِ فوق‌العاده

پیوست: گفت‌وگویی با جیم ران و باب پروکتور

درباره نویسنده

اِ. جِیمز رآن معروف به جیم رآن در 25 سپتامبر 1930 در مزرعه ای واقع در ایالت آیداهو چشم به جهان گشود. او کارآفرین، نویسنده و سخن رانِ انگیزشیِ آمریکایی است. کارهایِ او تأثیرِ مستقیمی بر آفرینش و گسترشِ اشخاص دیگری که در صنعتِ رُشدِ شخصی فعّالیّت داشتند، مانند آنتونی رابینز، مارک ویکتُر هَنسِن، برایان تریسی و جَک کَنفیلد داشت. جیم ران دانشجوی انصرافیِ کالجِ برآن واقع در ایالتِ مینسوتایِ آمریکا می باشد.

او تا سنّ ۲۵ سالگی مثل همه اقشار متوسّط مقروض ، به بی راهه می‌رفت و نمی‌توانست راهی برای رسیدن به آرزوهای خود پیدا کند . در همین هنگام با کارآفرینی به اسم جان اِرل شُف(John Earl Shoaff) آشنا شد ؛ به‌ شکلی که مسحور ثروت ، فهم تجاری ، جذبه و فلسفه زندگی او شده بود . «رآن» به سازمانِ بازاریابی شبکه ای (فروش مستقیم) «شُف» ملحق شد و فرایندی از رشد شخصی را شروع کرد که نِهایتاً به میلیونر شدنِ «جیم رآن» در سنّ ۳۱ سالگی منتهی شد . متأسفانه «شُف» که آرزویِ دیدنِ چنین لحظه‌ای را داشت ، یک سال پیش از آن که «جیم رآن» میلیونر شود ، از دنیا رفت . هم چنان‌که زمان می‌گذشت ، «رآن» متوجه شد اکثر مردم خواستار شنیدن داستان از فرش به عرش رفتن و فلسفه ی رشد شخصی او که او را به این کمال و فضیلت رسانده بود ، هستند . پس از آن ، «رآن» تا زمان مرگ به طول ۴۰ سال تجربه ی خودش را در سمینارهایش بیان می‌کرد . ۴ میلیون نفر در سراسر دنیا در سمینارهای او شرکت کرده‌اند . او در سال ۱۹۸۵میلادی . جایزه ی CPAE را از انجمن سخن رانان ملّی آمریکا گرفت . او هم چنین نویسنده ۱۷ کتاب و کتاب صوتی و برنامه ویدئویی می باشد . در سالِ ۲۰۰۳میلادی به عنوان مربّی و عضو افتخاری موزه رادیو و تلویزیونِ پیوک مشغول به تشکیل جلسات آموزشی برای کودکان و بزرگسالان بود .

اگر میخواهید به ثروت و موفقیت برسید، باید ابتدا اصول آنرا بلد باشید. بدون یادگیری اصول آن، شما راه دوری در امور مالی نمیتوانید بروید و به پیشرفت زیادی در زمینه موفقیت دست پیدا نمی کنید. باید ابتدا اصل و سنگ بنای موفقیت را بلد باشید و بعد شروع به ساختن آینده کنید. کتاب هایی هستند که با قدرت زیادی اصول ثروت آفرینی و موفقیت را معرفی می کنند و آموزش می دهند. آکادمی بازار تلاش کرده است تا بهترین کتاب ها را در زمینه کسب و کار و موفقیت به شما معرفی کند. برای استفاده از محصولات کتاب صوتی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

1/5 - (2 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی