کتاب” شلیک به گاو مقدس پول ” نوشته رابرت کیوساکی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۵ اردیبهشت, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

شلیک به گاو مقدس پول توسط رابرت کیوساکی نویسنده اثر معروف پدر پول‌دار، پدر بی‌ پول نوشته شده است. نویسنده درمورد علت نام‌ گذاری این کتاب اینگونه می گوید که در بسیاری از فرهنگ ‌های مختلف به خصوص فرهنگ و جامعه هندی حیوان گاو به عنوان یکی از مقدسات و چیزهای ارزشمند محسوب می شود و معتقد است که پول نیز یکی دیگر از عوامل مهم و ارزشمند در زندگی هر انسانی به شمار می‌ رود. رابرت کیوساکی در کتاب شلیک به گاو مقدس پول سعی دارد به آموزش های مالی و کسب پول بپردازد. با آکادمی بازار همراه باشید تا با موضوعات و محتوای کتاب شلیک به گاو مقدس پول بیشتر آشنا شوید.

درباره کتاب شلیک به گاو مقدس پول

بدون آموزش‌ های مالی، پول و سرمایه شما ممکن است به دست افرادی بیافتد که از به چنگ آوردن آن لذت می‌  برند و بیشتر از قبل ثروتمند می‌ شوند. در جهان امروز، ما در بحران اقتصادی شدیدی به سر می‌ بریم و خودمان از آن اطلاع نداریم. هرسال اوضاع اقتصادی و ارزش پول ملی بد تر می ‌شود؛ بنابراین ما به تغییر بسیار بنیادی نیاز داریم. باید هر کاری می توانیم انجام دهیم تا پول و سرمایه ‌های خود را از نابودی نجات دهیم. این مشکل کوچکی نیست که بخواهیم با بستن چشمان‌ خود به روی آن از بار مسئولیت‌ هایمان شانه خالی کنیم. برای این کار ما به آموزش‌ ها و آمادگی ‌ها نیاز داریم. سال‌ هاست که در این زمینه قدم های بلندی برداشته ‌شده است ودر این کتاب برنامه‌ ها و آموزش‌ هایی را آماده شده است تا به شما در این مسیر پر پیچ‌ و خم کمک کند.

رابرت کیوساکی

فهرست مطالب کتاب شلیک به گاو مقدس پول

  • فصل اول: شلیک کنید
  • فصل دوم: رفتن به مدرسه
  • فصل سوم: پیدا کردن شغل
  • فصل چهارم: سخت ‌کوشی
  • فصل پنجم: پس ‌انداز کردن پول
  • فصل ششم: آیا خانه شما دارایی‌ تان است؟
  • فصل هفتم: رها شدن از بدهی ‌ها
  • فصل هشتم: ادامه زندگی در شرایط نا مساعد
  • فصل نهم: سرمایه‌ گذاری بلند مدت برای اوراق بهادار

 

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - کتاب

درون مایه کتاب شلیک به گاو مقدس پول

نویسنده در کتاب شلیک به گاو مقدس پول یکی از اولویت‌ های افزایش پول و سرمایه را بهره‌ گیری از آموزش ‌های مالی می‌ داند، در واقع او اعتقاد دارد که پول و سرمایه افراد بی ‌تجربه به دست افراد آموزش ‌دیده افتاده و همین امر نیز موجب پولدارتر شدن آن‌ ها می‌شود. وضعیت بد اقتصادی در هر جامعه‌ ای گریبان گیر شهروندان آن بوده و نیاز است برای رهایی از این وضعیت و بحران به دنبال راهی موثر گشت. بسیاری از مردم در سرتاسر جهان با بهانه زمان‌ بر بودن و همچنین بی‌ نتیجه بودن آموزش ‌های مالی آن را نادیده گرفته و برای آن اهمیتی قائل نمی‌ شوند، غافل از اینکه اقتصاد در مناطق مختلف جهان برمبنای همین آموزش‌های مالی بنیان نهاده شده است.

درباره نویسنده

رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی، نویسنده و سرمایه ‌گذار دورگه ژاپنی_ آمریکایی در تاریخ 8 آوریل 1947 در هاوایی چشم به جهان گشود. او در خانواده‌ ای فرهنگی که ترکیبی از مدرسان ممتاز و شناخته‌ شده مملکت بودند ، رشد پیدا کرد. او پس از فارغ‌ التحصیلی از دانشگاه در نیروی دریایی تفنگداران آمریکا به عنوان خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی مشغول به کار شد. رابرت کیوساکی اصلی ‌ترین دلیل بی‌ پولی مردم را آموزش ندیدن در مدارس می ‌داند. در واقع او معتقد است که در مدارس به آن‌ ها هیچ‌ چیزی درباره پول یاد نمی‌ دهند، در واقع به آن ‌ها آموزش داده می ‌شود که برای پول در آوردن ابتدا باید تحصیلات داشته باشند و بعد به سختی کار کنند، اما مسئله اصلی این است که باید  یاد بگیرند آن ‌ها نباید برای پول کار کنند، بلکه پول باید در خدمت آن‌ ها و برای آن‌ ها کار کند. از دیگر آثار رابرت کیوساکی می‌ توان رهایی از کارمندی، راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن بدون استفاده از کارت اعتباری، جوان و ثروتمند بازنشسته شوید، افزایش هوش مالی شاهراه ثروت، می‌خواهم پولدار شوم و …نام برد.

بیشتر مردم در سراسر جهان به‌ هیچ‌ عنوان از آموزش‌ های مالی آگاهی ندارند و حتی گاهی آن‌ها را به درد نخور و زمان بر می دانند، درحالی که مبنا و پایه دنیای اقتصادی بر اساس این آموزش‌ ها است و اگر کسی از آنها آگاهی نداشته باشد، قطعا در زندگی خود با شکست  رو به رو خواهد شد. تیم آکادمی بازار به شما پیشنهاد می کند با استفاده از محصولات کتاب صوتی که نوشته افراد موفق و مشهورجهان است با مهارت های بیشتری جهت کسب دوره ثروت و دستیابی به موفقیت آشنا شوید. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی