خلاصه کتاب «ستاره بازاریابی شبکه ای شوید» نوشته سارا رابینز

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۴ تیر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۷ دی, ۱۴۰۰
خلاصه کتاب «ستاره بازاریابی شبکه ای شوید» نوشته سارا رابینز

خلاصه کتاب «ستاره بازاریابی شبکه‌ای شوید» نوشته سارا رابینز را در این مقاله مطالعه کنید. کتاب ستاره بازاریابی شبکه‌ای شوید اثری از سارا رابینز است. این کتاب را می‌توان موفق‌ترین و پر فروش‌ترین کتاب سارا رابینز دانست.

کتاب ستاره بازاریابی شبکه‌ای شوید به عنوان کتابی مرجع برای فعالان بازاریابی شبکه‌ای در تمام نقاط جهان محسوب می‌شود. هر کسی که به دنبال پیشرفت و تحول در زندگی شخصی و شغل بازاریابی است، مخاطب کتاب ستاره بازاریابی شبکه‌ای شوید، است.

آکادمی بازار قصد دارد در این مقاله خلاصه‌ای از کتاب ستاره بازاریابی شبکه‌ای شوید را ارائه دهد. با کمک این خلاصه با درون مایه این کتاب آشنا خواهید شد و می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا این کتاب مناسب شما هست یا خیر؟ با ما همراه باشید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

پرده برداری از نیرویی عظیم در ستاره بازاریابی شبکه ای شوید

سارا رابینز در کتاب ستاره بازاریابی شبکه ای شوید می‌گوید تا زمانی که معلمی خجالتی بودم و از نظر مالی در یکی از بدترین شرایط اقتصادی کشور زندگی می‌کردم. تازه ازدواج و اثاث کشی کرده بودم و کاری کاملا جدید در زمینه تدریس در مهد کودک داشتم.

بیست سالم بود. با وجودی که عاشق تدریس بودم، اما مشکلات مالی داشتیم و با آخرین خرده پول‌ها صورت حساب‌ها را تسویه می‌کردیم. شغلم و اولین خانه‌مان را هم از دست داده بودیم؛ بنابراین باید می‌رفتم به دنبال درآمدی بیشتر. پس از کلی جستجو دنبال کار با بازاریابی شبکه ای آشنا شدم.

اول، شرکتم را یافتم که در زمینه فروش محصول پر فروش، عالی و گران یک برند پزشکی بود. بعد به فعالیت آزاد در تحویل محصولات این برند پرداختم؛ تا حقوق معلمی‌ام را کامل کنم. در طول این مدت، صاحبان شرکت دنبال روش‌هایی بودند تا کیفیت برند شخصی خود را افزایش دهند و آن را میان مردم و بازار توسعه و گسترش بدهند.

از آن جا که این روزها همه آنلاین هستند، تصمیم گرفتند الگوی بازاریابی و فروش اجتماعی را به کار بگیرند. سپس این الگوی فروش را از خرده فروشی به بازاریابی شبکه ای انتقال دهند. از من خواستند به آن‌ها ملحق شوم. من و مادرم کریس هم دعوتشان را پذیرفتیم.

چون نخستین کسانی بودیم که به این گروه پیوستیم، آموزش ندیده بودیم و ابزار بازاریابی نداشتیم. در واقع، حتی هنوز طرح و برنامه پرداخت حقوق و دستمزد هم نداشتیم.

تنها داراییمان باورمان بود. بنابراین به شدت به این فرصت پیشنهادی و محصولی که تبلیغ می‌کردیم، مطمئن بودیم. شاید اوایل به نظر نمی‌رسید که درآمد خوبی به دست می‌آوریم. ولی امروز، من و مادرم هر دو صاحب درآمد هفت-هشت رقمی شرکت خودمان هستیم.

دستیابی به موفقیت از طریق مشتری یابی با ستاره بازاریابی شبکه ای شوید

دستیابی به موفقیت از طریق مشتری یابی با ستاره بازاریابی شبکه ای شوید

جستجو برای مشتری یعنی چه؟ «معدن کاوی» در تعریف لغت‌نامه‌ای، به معنی جستجو برای طلاست. جستجو و معدن کاوی فرآیند گفتگو با مردم به امید پیدا کردن کسی است که علاقه به همکاری با شما در ارتقای محصول یا خدماتتان را داشته باشد، یا قصد داشته باشد به کسب و کار شما بپیوندد. در فرآیند این گفتگوها افراد زیادی را انتخاب و وارسی می‌کنید تا افرادی را برای همکاری گیر بیاورید.

پس انسان‌های زیادی برای همکاری هستند که با ریتم‌های مختلفی فعالیت می‌کنند. به یاد داشته باشید برای تغییر زندگی به چند نفر بیش‌تر نیاز ندارید، این همان «طلا» شماست.

شاید بخواهید با آدم‌های زیادی حرف بزنید تا آن چند نفر را بیابید که بیشتر شبیه غربالگری برای پیدا کردن طلاست. اگر به شما بگویم در حیاط پشتی سه شمش طلا دارید، آیا آن قدر حیاط را حفاری نمی‌کنید تا آن‌ها را بیابید؟ اگر می‌خواهید ستاره بازاریابی شبکه ای شوید باید آن‌قدر غربال کنید تا چند رهبر عالی و برجسته بیابید. هیچ وقت دست از جستجو و معدن کاوی برندارید.

از بین بردن مانع تجاری

از بین بردن مانع تجاری

شیوه مبارزه با مانع کسب و کارتان، فعالیت‌های خودتان است. برای پیشرفت کم یا کم بودن سرعت، گروهتان را مقصر ندانید. مسئولیت کارهای خود را به عهده بگیرید و به تلاش و سرعت حرکت تیم خود احترام بگذارید. هیچگاه از افزودن مشتری‌ها و شرکای تجاری جدید دست برندارید. روی فعالیت هر روزتان برای پیش رفتن به سمت موفقیت متمرکز شوید.

قانون خودم این است: «تعداد تماس‌های هر روز من تعداد مشتری‌هایم را تعیین می‌کند.» اگر در خانه باشم با پنج نفر از اسم‌های دفتر تلفنم تماس برقرار می‌کنم و اگر بیرون از خانه باشم پنج کارت ویزیت برمی‌دارم و با افرادی که قرار ملاقات دارم، مصاحبه می‌کنم. تا زمانی که همه تماس‌هایی را که می‌خواهم نگیرم، کارم را ادامه می‌دهم که همین موجب می‌شود شانس و احتمال موفقیت من افزایش پیدا کند.

برای اینکه ستاره بازاریابی شبکه ای شوید چه شانس هایی دارید؟

موفقیتتان به صورت مستقیم به میزان تمایلتان به کار کردن و تلاش وابسته است. مهم‌تر از آن به پیدا کردن آدم‌هایی وابسته است که مانند خودتان برای دستیابی به موفقیت متعهد باشند. دوست دارید تا دستیابی به طلا جواب‌های منفی زیادی تا حدود صد تا یا بیش‌تر بشنوید؟ یا دوست دارید مانند من سه فرد اساسی و کار درست بیابید؟

استاد احمد محمدی
زمان در زندگی به میزان بزرگی اهداف، عمق پیدا می‌کند.
استاد احمد محمدی

شما شانس‌های مخصوص خودتان را دارید. تا زمانی که به موفقیت دست پیدا نکنید، نمی‌دانید این شانس‌ها چه هستند؟ اگر هنوز به موفقیتی که دلخواهتان است، دست پیدا نکرده‌اید می‌توانید تسلیم شوید. فکر کنید این شیوه و الگوی کسب و کار جواب نمی‌دهد یا می‌توانید این واقعیت را بپذیرید که شانستان در حال بالا رفتن است. یا تا زمان رسیدن به موفقیت ادامه دهید و تسلیم نشوید.

معرفی سارا رابینز

معرفی سارا رابینز

در ادامه با سارا رابینز نویسنده کتاب ستاره بازاریابی شبکه ای شوید، آشنا خواهیم شد و فعالیت‌های او را بررسی می‌کنیم.

سارا رابینز و کتاب ستاره بازاریابی شبکه ای شوید

سارا رابینز قبلا معلم مهد کودک بود. او با حضور در صنعت بازاریابی شبکه‌ ای موفق شد درآمد سالیانه‌ هفت‌ رقم دلار برای خود ایجاد کند. سارا رابینز هم اکنون از بهترین مشاوران حوزه‌ بازاریابی شبکه‌ ای در جهان به شمار می‌رود. به علاوه، او رتبه‌ اول در میان زنان آمریکایی را در صنعت بازاریابی شبکه‌ ای ماهانه به دست آورد.

همایش های بازاریابی سارا رابینز

همایش‌های او در سراسر دنیا، همواره با استقبال فعالان صنعت بازاریابی شبکه‌ای مواجه شده است. با این همایش‌ها می‌توان او را یکی از سخنرانان برتر این رشته دانست.

از رابینز آثار مختلفی در زمینه‌ بازاریابی شبکه‌ای منتشر شده است که همه‌ آن‌ها پرفروش بوده‌اند. کتاب ستاره بازاریابی شبکه ای شوید را می‌توان موفق‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب او معرفی کرد که به عنوان کتابی مرجع برای فعالان بازاریابی شبکه ای در تمام نقاط جهان محسوب می‌‌شود.

فعالیت های خیریه سارا رابینز

سارا رابینز در امور خیریه نیز فعالیت دارد و بخش عمده‌ درآمد خود از این صنعت را صرف امر خیریه برای زنان و کودکان بی‌سرپرست کرده است.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
بازاریابی و فروش تلفنی

می‌توان گفت بازاریابی شبکه‌ ای کسب‌ و کار بسیار ساده است. باید یاد بگیرید کاری را انجام دهید و در آن خوب شوید. بعد به افرادتان بگویید که آن را خوب انجام دهند. از همان روز اول تا زمان رسیدن به سطح بالای درآمد و تا رسیدن به موفقیت باید همین کار را انجام دهید. بنابراین یادگیری کار از بهترین‌ها حسی عالی به انسان می‌دهد. مطالعه کتاب “ستاره بازاریابی شبکه ای شوید”، به شما در رسیدن به این اهداف کمک می‌کند.

4.7/5 - (44 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

20 پاسخ

    1. سلام کاربر عزیز
      برای اطلاع از آخرین سمینار و دوره ها با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی