کتاب ” رشد فروش ماورایی ” نوشته جک دیلی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۰ تیر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۴ دی, ۱۴۰۱
کتاب " رشد فروش ماورایی "
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب رشد فروش ماورایی اثر جک دیلی، شما را با استراتژی‌ های عملی و کاربردی جهت افزایش فروش محصولات یا خدماتتان آشنا می‌ سازد.

جک دیلی در کتاب رشد فروش ماورایی بیان می‌ کند که موفقیت فروش به هیچ‌ عنوان ارتباطی با محصول، خدمات، استراتژی یا تاکتیک ندارد. بلکه همه چیز به شیوه برخورد و جاه‌ طلبی افراد بازمی‌گردد. باقی‌ مانده اش را می‌ توان یاد گرفت. به همین علت است که افراد استعدادهای واقعی را در مکان‌ هایی غیر منتظره می یابند و همیشه باید در حال استخدام باشند. با آکادمی بازار برای مطالع بخش هایی از کتاب رشد ماورایی فروش همراه باشید.

انگیزه دادن به کارکنان

بارها از مالکان کسب و کارها درباره ی بزرگترین چالش فروششان پرسیده ام. بیشتر آنها از یک نیروی فروش ملال آور حرف می زنند. برای آن ها سوال است که چطور می توانند به افراد بخش فروش انگیزه بدهند که بیرون بروند و کسب و کارهای بیشتری را که برای شکوفایی حقیقی شرکت مورد نیاز است را پیدا کنند.

پاسخ این است که به این افراد واقعا نمی شود انگیزه داد. باید بر آن اساس آن ها را استخدام کنید و بعد باید فرهنگ شرکت را ایجاد کنید تا کارکنان بتوانند انگیزه های خود را بالفعل کنند.

در این کتاب درباره فرهنگ شرکت، مدیریت شرکت و تکنیک های فروش بسیار خواهم گفت. اینکه چه چیز مهم است و چقدر برای افزایش در آمدتان اهمیت دارد را مشخص خواهم کرد.

ایجاد انگیزه در کارکنان

ایجاد محیط لذت بخش برای کارکنان

بیایید صحبت راجب شرکت هایی که باور دارم الگوهای خوبی هستند برای ایجاد آن نوع فرهنگی که فروشندگی  در آن رونق دارد را آغاز کنیم. آن ها جوهر آنچه که در این کتاب توضیح خواهم داد را به چنگ آورده اند.

اخیرا در هتل پرآوازه فرمانت در تورنتو سخنرانی داشتم. وقتی کارم تمام شد باید با گروه دیگری سه بلوک دورتر صحبت می کردم. به سمت پیاده رو رفتم. آن جا بود که با یک یورش انسانی رو به رو شدم. مردم به صورت گروهی از ساختمان ها بیرون می ریختند و فرار می کردند. در عجب ماندم که اینجا چه خبر شده است. بعدها مطلع شدم که درست رو به رو خیابان فرمانت ایستگاه قطار است و اینکه از قضا من پنج و ده دقیقه در آن محل بودم.

آنچه به من گفته شد این بود که مردم چشمشان به ساعت است و از کاری که انجام می دهند نا امید هستند و اینکه نمی توانند صبر کنند تا از زندان روز کاری خلاص شوند.

ایجاد محیط لذت بخش برای کارکنان

وقتی در زاپوس راه می روی محیطی کاملا متفاوت است. مردم چشمشان به ساعت نیست و ناراحت نیستند. شاید در فیلم شبکه اجتماعی که درباره فیسبوک است دیده باشید. این شرکت ها پی برده اند که چطور محیط هایی خلق کنند که مردم در آنجا از کاری که می کنند و جایی که هستند لذت ببرند. آن ها گذر زمان را متوجه نمی شوند.

 

به عنوان مشاور اغلب با صاحبان مشاغل در دفتر کسب و کارشان ملاقات می کنم. بیایید در نظر بگیریم که ده تا پانزده دقیقه از ساعت پنج گذشته است. دلیلی پیدا می کنم و به بیرون پنجره و پارکینگ نگاهی می اندازم، مردمی را می بینم که به ماشین هایشان چسبیده اند. اینطور به نظر می رسد که من و صاحب کار تنها افرادی هستیم که از وجود بمب در ساختمان خبر نداریم.

دلیلی برای چنین اتفاق هایی وجود نخواهد داشت وقتی محیطی را فراهم کنید که افراد در آن محیط از کاری که می کنند لذت می برند و غرق کار می شوند.

الویت بندی مشتری ها

الویت بندی مشتری ها

نیاز دارید که خریداران احتمالی، خریدارها و مشتریان را دسته بندی کنید. فعلا آن ها را به صورت A B C D دسته بندی کنید. دسته A کسانی هستند که لازم است روزانه به هر شیوه ای با آنها تماس داشته باشید. کسانی که در دسته B هستند ممکن است هفته ای یکبار مورد تماس قرار بگیرند. دسته ی C ماهی یکبار و دسته ی D سه ماه یکبار.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - فروش تلفنی

به عنوان یک فروشنده می توانید آن ها را در سیستم مدیریت مخاطبین قرار دهید. شما میدانید و یا اینکه می توانید متوجه شوید که از میان مخاطبانتان چه کسی ارزش تماس را دارد و اینکه چه بازه ی زمانی باید اینکار را انجام دهید.

سیستم تماس وسیله ی  دیگری است برای افزایش ارزش قابل مشاهده و کمک به اینکه در رقابت خودتان را متفاوت کنید. نه تنها شرکت ها ارزش قابل مشاهده دارند بلکه افراد هم ارزش قابل مشاهده دارند و دلیلی ندارد که صبر کنید تا شرکت یک سیستم تماسی برای شما درست کند. این چیزی است که می توانید برای خودتان درست کنید و همین حالا آن را می توانید انجام دهید.

معرفی جک دیلی

جک دیلی

جک دیلی، سخنگوی فروش و مربی فروش با بیش  30 سال فروش و تجربه اجرایی است. رکورد جک به عنوان شناخت دنیای واقعی خود و تخصص گسترده در فروش و مدیریت شرکت آتور CPA فروش است. او کار حرفه ای خود را در آندرسن آغاز کرد و مدیر چندین شرکت شد و شش شرکت را به شرکت های ملی راه داد.

جک دارای مدرک کارشناسی در حسابداری است. او همچنین کاپیتان در ارتش ایالت متحده است. جک دالی یکی از بهترین فروشندگان آمازون است.

جک دیلی در کتاب رشد فروش ماورایی بیان می کند که موفقیت‌ شما بر اساس محصولات و امکاناتتان تعیین نمی‌ شود، بلکه بر مبنای استخراج اطلاعات از مشتریان‌ است، پیشنهاد ها را با نیازهای مشتریان سازگار کنید و به آن‌ ها کمک کنید و واقعا ارزشی اضافه کنید. رویکردی بکار بگیرید که به ساختن اعتماد کمک کند.

شما برای افزایش مهارت و آگاهی خود در زمینه کسب و کار می توانید از محصولات کاربردی کتاب صوتی استفاده نمایید. این محصولات اطلاعات لازم و مفیدی را در زمینه دستیابی به اهدافتان در اختیارتان قرار می دهد. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی