کتاب ” رازهای کارآفرینی ” نوشته رابرت کیوساکی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۸ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۰ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب رازهای کارآفرینی اثر رابرت کیوساکی به بیان مهم‌ ترین نکات موفقیت در کارآفرینی می‌پردازد. کتاب رازهای کارآفرینی به شما این امکان را می دهد تا با هدف‌ گذاری و رسیدن به خود آگاهی، به کارآفرینی موفق تبدیل شوید. موفق شدن در کارآفرینی نیاز به کسب آگاهی و درک توانمندی‌ های فردی است. رابرت کیوساکی در کتاب رازهای کارآفرینی به شما در افزایش خود آگاهی و شناخت خود و همچنین افزایش توانمندی‌ هایتان کمک می کند. این کتاب مجموعه‌ای از مهم‌ترین رازهای موفقیت در کسب و کار است که هر کارآفرینی به آن‌ها احتیاج دارد.

با آکادمی بازار همراه باشید تا با محتوا  موضوعات کتاب رازهای کارفرینی بیشتر آشنا شوید.

درباره کتاب رازهای کارآفرینی

کتاب راز های کارآفرینی به ارائه‌ ی مهم‌ترین قوانین موفقیت در کسب و کار می‌پردازد. این کتاب از 5 بخش تشکیل شده است که در هر یک از آن‌ ها نکات مهمی برای دستیابی به موفقیت در عرصه‌ ی کارآفرینی بیان شده است.  این کتاب به مخاطب خود کمک می‌کند تا با اراده و مسئولیت‌ پذیری، در جهت دستیابی به خواسته‌ ها و اهداف خود گام های مهمی بردارد.

قسمتی از کتاب رازهای کارآفرینی

برای پیوستن شما به گروه افراد بزرگ و موفق در جهان امروزی، که حاضراند همه کار بکنند و شهامت آن را دارند که همه چیز را بگذارند، به دنبال رویا هایشان بروند و رویاهایشان را به حقیقت تبدیل کنند خوش آمد می‌گویم. خیلی از افراد حاضر نیستند این فعالیت ها را انجام بدهند، شما الان در بهترین زمان و بهترین مکان هستید و همانطور که قبلا هم گفتم در بهترین سیستم قرار گرفته‌اید.
اکنون قدم بعدی، شما هستید. قدم بعدی شما هستید که باید با خودتون کار کنید و در جنگی که در سرتان و بین دو تا گوشتان شکل گرفته برنده بشوید و تسلیم نشوید؛ به دلیل اینکه فاصله‌ ی بین شما و بین کسی که دوست دارید تبدیل بشوید، خیلی دور نیست و هر دفعه که عقب نشینی کنید این فاصله رو بیشتر از پیش می‌کنید. تو چگونه می‌توانی افکار ذهنی‌ ات را کنترل کنی؟ افکار منفی‌ ای که سراغت می‌آیند و به تو می‌گویند که نمی‌توانی این کار را انجام بدهی. و افراد دور و برت خیلی منفی نگرند و بی‌ پولی. تو چه کار می‌کنی که ذهنت را از دست این دیالوگ‌ های منفی‌ نگر دور می‌کنی؟  شما می‌توانید ترتیب کارهای موردنیاز برای کنترل کردن افکارتان را بیابید. خودتان متوجه می‌شوید که چه کارهایی روی شما جواب می‌دهد. بعضی وقت‌ ها باید بنشینید و با خودتان حرف بزنید. باید تشخیص بدهید که این صدا های کوچکی که توی سرتان است واقعا صدای خودتان است یا خیر؟ این صدا می‌تواند صدای معلم، دوستان یا خانواده‌ شما باشد. یا از طرف هر شخص دیگری.

رابرت کیوساکی


ولی آن شخص حقیقی، آن شخصی که شما از همان ابتدا کار در ذهنتان تصویر سازی کردید، آن توی حقیقی تصویری از تو است که شما در ذهنتان علاقه دارید به آن برسید.  وقتی ما کارمان را آغاز کردیم نه پول زیادی داشتیم، نه شهرت و نه هیچ‌ چیز. به ما تضمینی داده نشده بود. ولی یک چیزی به ما تضمین داده شده بود و آن این بود که اگر ما یاد بگیریم که کارهای لازم برای موفقیت چیست و آن‌ها را انجام بدهیم، می‌توانیم تبدیل شویم به کسانی که دوست داریم بهشان تبدیل شویم. 

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - موفقیت

نگاهی به کتاب رازهای کارآفرینی

منابع بسیاری در رابطه با کارآفرینی و راه‌ های موفقیت وجود دارد. کتاب رازهای کارآفرینی یکی از بهترین منابع برای کسب اطلاعات بیشتر و موفقیت در این زمینه است. رابرت کیوساکی در این کتاب با تکیه بر این نکته که خواست و اراده‌ ی افراد باعث دستیابی آن‌ ها به موفقیت در هر عرصه‌ ای می‌شود، مهم‌ ترین دانسته‌ ها و تجارب خود را در زمینه‌ ی کارآفرینی ارائه می‌کند.

کیوساکی در قسمتی از این کتاب بیان می کند: «قدم بعدی، شما هستید. قدم بعدی شمایید که باید با خودتون کار کنید و در جنگی که توی سرتان و بین دو تا گوشتان شکل گرفته برنده بشوید و تسلیم نشوید.» افکار و ذهنیات ما نقش بسیار مهمی را در دستیابی به موفقیت یا شکست ایفا می‌کنند. کتاب رازهای کارآفرینی به شما در دستیابی به خودآگاهی و شناخت توانمندی‌ هایتان کمک می کند. کتاب رازهای کارآفرینی بسیار کاربردی و سودمند است که هر کارآفرین و هر کسی که قصد دستیابی به موفقیت را دارد به آن نیاز دارد.

درباره نویسنده

رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی، نویسنده و کارآفرین ژاپنی آمریکایی است. رابرت کیوساکی با انتشار کتاب «پدر پولدار پدر فقیر» در دنیا بسیار مشهور شد. او نگرشی نو به پول و سرمایه‌ گذاری را بیان کرد که با اعتقادات متعارف عامه مردم در تضاد بود. رابرت کیوساکی به علت کتاب های بسیار ارزشمندی ک ارائه داد جوایز زیادی گرفته است. او در سال‌ های ۱۹۹۴، ۱۹۸۱، ۱۹۷۸، ۱۹۷۷و ۱۹۷۵ موفق شد جایزه‌ ی معتبر گلدن گلوب دریافت کند. موفقیت کتاب پدر پولدار پدر فقیر او بعد ها منتهی به تأسیس شرکت «پدر پولدار» شد که هدف اصلی آن آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری است. رابرت کیوساکی کتاب‌ های بسیار با ارزشی را در زمینه‌ی موفقیت مالی و سرمایه‌ گذاری نوشته است. از آثار موفق او می‌توان از کتاب‌ های  «چرا ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند؟»، «هوش مالی» و «چرا دانش‌آموزان ممتاز برای دانش‌آموزان ضعیف کار می‌کنند؟» نام برد.

امروزه کارآفرینی در عرصه‌ های اقتصادی اهمیت بسیار زیادی دارد. با رونق کار آفرینی، اقتصاد جوامع رونق یافته و آینده‌ ی بهتری را برای هر جامعه می‌توان تصور کرد. کارآفرینی چندین سال است که در ایران به عنوان یکی از مهم‌ ترین مسائل اقتصادی مطرح است. افراد بسیاری به کارآفرینی توجه کرده اند و با ارائه‌ ی ایده‌ های نوین خود گام های بسیار بزرگ و مهمی را در جهت بهبود وضعیت اقتصادی جامعه برداشتند. آکادمی بازار به شما پیشنهاد می کند با استفاده از محصولات کتاب صوتی از ایده ها و تجربیات این افراد بهره ببرید. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی