کتاب” ده اصل موفق ترین کسب و کار کوچک در جهان” نوشته مایکل گربر

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۹ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب" ده اصل موفق ترین کسب و کار کوچک در جهان" نوشته مایکل گربر

برای موفقیت در یک کسب و کار کافی است در درجه اول قدرت اعتمادمان را به خود و به افراد با تجربه‌ای که در این زمینه سال‌ها فعالیت دارند بالا ببریم. مایکل گربر یکی از افرادی است که سال‌ها در این حوزه تلاش کرده و کتاب‌های او باعث رونق بسیاری از کسب و کارها شده است.

او در کتاب ده اصل موفق ترین کسب و کار کوچک در جهان راهکارهای ساده و موثری را به افراد ارائه می‌کند. این کتاب حاصل سال‌ها تجربه و فعالیت گربر است که در 10 اصل ارائه شده است.

در این کتاب به شما آموزش داده می‌شود که چطور کسب و کارتان را طراحی و سپس آن را تبدیل به کاری موفق و پر سود کنید. مخاطبان اصلی این کتاب کارآفرینان، صاحبان کسب و کارهای کوچک و تمام کسانی که رویای موفق شدن در کار و زندگی خود را دارند، هستند.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب ده اصل موفق ترین کسب وکار کوچک در جهان

مایکل گربر نویسنده کتاب ده اصل موفق ترین کسب وکار کوچک در جهان او در زمینه گسترش تجارت و کسب‌وکار فعالیت می‌کند و مثل هر انسان موفقی در جهان، تجربیات خود را ثبت کرده است.

به اعتقاد بسیاری از افراد مهم‌ترین کتاب او افسانه کارآفرینی است تا جایی که او را بانام آقای افسانه کارآفرینی می‌شناسند. کتاب‌های او جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان در زمینه مشاوره کسب‌ و کار است. او تصمیم دارد در کتاب ده اصل موفق ترین کسب و کار کوچک در جهان که هر کسب‌ و کار موفقی باید داشته باشد را بیان کند.

این ده اصل به شما کمک می‌‌کند تا در دشوارترین شرایط، درکی خوب برای خلق ایده‌‌های بزرگ و نوین داشته باشید. این ده اصل موجب تولد دوباره شما خواهد شد و می‌‌توانید با آن سیستم اجرایی نوینی راه‌ اندازی کنید که تحقق هر کاری در آن سیستم امکان‌ پذیر باشد.

در حالت کلی خواندن کتاب‌‌های مایکل گربر مانند ده اصل موفق ترین کسب وکار کوچک در جهان هیچوقت شما را نا امید نخواهد کرد و رشد کردن را در وجودتان به یک فرهنگ تبدیل می‌‌کند. در ادامه با موضوعات و محتوای کتاب ده اصل موفق‌ترین کسب و کار کوچک در جهان بیشتر آشنا می‌شوید.

استفان کاوی نویسنده کتاب هفت عادت مردمان موثر درباره این کتاب چه می گوید؟

استفان کاوی نویسنده کتاب هفت عادت مردمان موثر درباره این کتاب چه می گوید؟

طی چندین سال گذشته، کارآفرینی یکی از راه‌های موفقیت و رضایت‌‌مندی بوده است. مایکل گربر در کتاب ده اصل موفق ترین کسب وکار کوچک در جهان به شما یاد می‌دهد که چگونه کسب و کارتان را به بهترین و معنادارترین حالت ممکن خلق کنید و آن را گسترش دهید.

از لحظه‌ای که نگارش کتاب اولم، افسانه کارآفرینی به اتمام رسید، نوشتن کتاب حاضر را در مخیله‌ام می‌پروراندم. از آن زمان به بعد مذاکراتی تاثیرگذار اما نه چندان فعالانه با خوانندگان کتاب‌هایم در سرتاسر دنیا داشته‌ام.

تاثیر گذار از این نظر که هر فردی که صاحب یک کسب و کار کوچک ورشکسته است (بیشتر خوانندگان کتاب‌های من این گونه‌اند) موضوعاتی که در کتاب‌های افسانه کارآفرینی مطرح شده را فورا با جان و دل پذیرفته است.

نه چندان فعالانه، زیرا با آن که تعداد کارآفرینان و صاحبان کسب و کاری که همه یا قسمتی از مجموعه کتاب‌های مرا خوانده‌اند، به بیش از سه میلیون نفر می‌رسد، ولی تا اکنون نتوانسته‌ام در طول ۳۰ سال گذشته با بیشتر از چند هزار نفر از آن‌ها صحبت کنم یا ارتباط برقرار کنم.

به صورت خلاصه، من در کتابی مانند ده اصل موفق ترین کسب وکار کوچک در جهان می‌نویسم تا تجربیاتم را به شما انتقال دهم. من می‌نویسم تا تمام چیزهایی را که در حین کار با ده‌ها هزار صاحب کسب و کار کوچک شبیه به خود شما در سر تا سر دنیا آموخته‌ام به شما انتقال دهم. 

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - مشتری مداری

اصل اول: کسب‌ و کار کوچکی که به‌ درستی ساخته شود، می‌تواند تا ده هزار برابر اندازه اولیه‌اش گسترش پیدا کند.

اصل دوم: اثربخشی و کارایی یک کسب‌ و کار وابسته به ایده‌ای است که بر اساس آن ساخته‌شده است.

اصل سوم: یک کسب‌ و کار کوچک، سیستمی است که در آن همه بخش‌ها برای موفقیت یا شکست کل مجموعه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

اصل چهارم: یک کسب‌ و کار باید بتواند در تمام شرایط اقتصادی به بقای خود ادامه دهد.

استاد احمد محمدی
«پایان سندروم سطل‌های عرق»، به جای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کن.
استاد احمد محمدی

اصل پنجم: باید تمام اراده کارمندان یک شرکت همچون دانش آموزان یک مدرسه متوجه توسعه پیدا کردن باشد.

اصل ششم: یک کسب‌ و کار کوچک باید هدفی عالی را به نمایش بگذارد و چشم‌انداز برمبنای آن پایه‌ریزی شود.

اصل هفتم: یک کسب و کار کوچک نتیجه هدف عالی شخصی است که در ذهن خود طراحی کرده است.

اصل هشتم: یک کسب و کار دربردارنده حیات مستقل است و در خدمت خداست.

اصل نهم: یک کسب‌ و کار کوچک، یک هویت اقتصادی است که یک واقعیت اقتصادی را به تحرک درمی‌آورد.

اصل دهم: یک کسب‌ و کار کوچک می‌تواند استانداردی را به وجود بیاورد که همه کسب‌ و کارهای دیگر اعم از موفق یا ناموفق، خود را بر اساس آن محک بزنند.

درباره نویسنده کتاب ده اصل موفق ترین کسب وکار کوچک در جهان مایکل گربر

درباره نویسنده کتاب ده اصل موفق ترین کسب وکار کوچک در جهان مایکل گربر

مایکل گربر در ۲۰ ژوئن ۱۹۳۶ در الیزابت سیتی ایالت نیوجرسی متولد شد. بسیاری او را نویسنده می‌دانند، اما در حقیقت او یک مربی و مشاور کم نظیر در زمینه توسعه تجارت و کسب‌ و کار است و مانند هر انسان فوق‌العاده موفقی در دنیا، تجربیات خود را به رشته تحریر درآورده است.

به اعتقاد بسیاری از افراد، مهم‌ترین کتاب او افسانه کارآفرینی است، تا جایی که او را به اسم «آقای افسانه کارآفرینی» می‌شناسند. اما او کتاب‌های ارزشمند دیگری مانند همین کتاب ۱۰ اصل موفق‌ترین کسب‌وکار کوچک در جهان و کتاب بیداری کارآفرین درون را نیز دارد.

او حدود بیست‌ و چهار کتاب به رشته تحریر درآورده است. کتاب‌های او از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان در زمینه کسب‌ و کار است و بیش از هفتاد هزار کسب‌ و کار از ۱۴۵ کشور دنیا، خلق و رشدشان را مدیون او هستند.

امروز شعار معروف گربر این است: «زمانی می‌توانید ادعای کارآفرین واقعی بودن داشته باشید که بتوانید هر کاری را با چشم‌انداز ده هزار برابر شدن انجام دهید.»

پیشنهاد آکادمی بازار برای خواندن بهترین کتاب های دنیا

خواندن کتاب در زمینه موفقیت و کسب و کار یکی از پربازده‌ترین روش‌ها برای افزایش درآمد است. به طور کلی سرمایه گذاری روی توسعه فردی و اطلاعات شخصی برای هر فردی بهترین و کم خطر‌ترین شیوه سرمایه گذاری می‌باشد.

زیرا وقتی افراد از نظر آگاهی و دانش فردی رشد می‌کنند حتما فرصت‌ها و ایده‌ها و موقعیت‌هایی را کسب می‌کنند که تا پیش از آن به هیچ عنوان در دسترس آن‌ها نبوده است.

بنابراین پیشنهاد آکادمی بازار به شما استفاده از مجموعه محصولات کتاب صوتی است. شما با استفاده از این محصولات می‌توانید از تجارب افراد موفق جهان بهره‌مند شوید و با اصول کاربردی در این زمینه آشنا شوید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی