کتاب ” بهترین زمان برای سرمایه گذاری” نوشته رابرت کیوساکی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۷ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب بهترین زمان برای سرمایه گذاری کتابی بسیار زیبا، جذاب و کارآمد است که برای مخاطبان عزیز مطالبی درمورد سرمایه گذاری و موفق شدن در سرمایه گذاری آورده است. کتاب بهترین زمان برای سرمایه گذاری توسط نویسنده‌ ای اقتصاد دان و مدرس توانا در زمینه موفقیت مالی رابرت کیوساکی با دقت و ریز بینی بسیار زیاد تالیف شده است تا در اختیار شما مخاطبان و خوانندگان عزیز قرار بگیرد. کتاب بهترین زمان برای سرمایه گذاری دربردارنده راه و روش‌ هایی کارآمد است که با استفاده و رعایت کردن آن‌ها می‌توانید در سرمایه گذاری و…موفق شوید. کتاب بهترین زمان برای سرمایه گذاری دارای ایده‌ها، تجربه‌ها، اتفاقات و همه‌ چیزهایی که رابرت کیوساکی در طول زندگی خود تجربه کرده و با آن‌ها سروکار داشته است را؛ در بردارد و همه این تجربیات گران‌بها و ارزشمند خود را جهت سرمایه گذاری موفق برای مخاطبان در این کتاب بسیار زیبا آورده است. با آکادمی بازار همراه باشید تا با موضوعات و محتوا این کتاب بیشتر آشنا شوید:

درباره ی کتاب بهترین زمان برای سرمایه گذاری

در این کتاب بسیار زیبا راه‌ هایی برای موفقیت و دستیابی به سرمایه فراوان آمده است. همه در طول این مدت با چشمان خود مشاهده کرده اند که اقتصاد و وضعیت اقتصادی در دنیا دائما در حال تغییر و نوسان است و لحظه‌ ای ثبات و بدون تغییر نمی‌ایستد و این بزرگ‌ ترین و بدترین مشکلی است که همه دنیا را با مشکل مواجه کرده و به دردسر انداخته است. این نوسانات در لحظه‌ای کوتاه می‌تواند زندگی و دوره ثروت افرادی را نابود کند و یا افرادی را با ثروت کم و اندک یک‌ شبه میلیاردر و ثروتمند کند.
در نوسانات اقتصادی بعضی‌ افراد سود می‌کنند و بعضی‌ ها ضرر و این نوسان برای همه و حتی کشورها هم مشکل‌ آفرین شده است. می‌توان گفت در اقتصاد امروزی و با این نوسانات کشور آلمان وضعیت اقتصادی مناسبی دارد و در آرامش به سر می‌ برد اما در مقابل کشور فرانسه در این نوسانات به مشکل اقتصادی بزرگی خورده است و به‌ سختی برای حل این مشکل تلاش می‌کند. کشور چین باوجود جمعیت زیاد و مشکلات همیشگی خود امروزه در این نوسانات هم درگیر شکست شده و در وضعیت بسیار بد اقتصادی قرارگرفته است و نمی‌تواند فعالیتی انجام دهد. در کنار کشور فرانسه و چین؛ کشور انگلیس هم به همین مشکل مبتلا و وضعیت بد اقتصادی شده و در این اوضاع به سر می‌برد.


با این اوجو این شرایط بد، نوسانات و رکود شدید اقتصادی بسیاری از کشورها به دردسر افتاده‌اند و نمی‌توانند کاری انجام بدهند. در حقیقت می‌توان گفت که با یک افسردگی و وضعیت بد جهانی مواجه هستیم که به راحتی ترمیم نمی‌شود و برای بهتر شدن این وضعیت حداقل 10 سال و یا بیشتر زمان نیاز دارد تا مقداری ترمیم شود و به وضعیت عادی برگردد.
در کنار همه این افسردگی‌ ها و نوسانات شدید که همه جهان را به تکاپو انداخته است رابرت کیوساکی می‌گوید الآن و در این وضعیت بهترین زمان برای ایجاد کارآفرینی و فراهم کردن شغل برای دیگران است. این کار هم اقتصاد کشورتان را تا حدی بهبود می بخشد و هم به تعداد زیادی از هم‌ وطنانتان شغل و کاری را می‌بخشد که منبع درآمدی برای آن‌ها باشد. همچنین رابرت کیوساکی می‌گوید من با همین کار از 3 سال قبل تا به امروز سود بیشتری کردم و درآمد بسیار زیادی را نسبت به همیشه به دست آورده ام. پس باید گفت در زمان رکود و وضعیت بد اقتصادی می‌شود بهترین زمان برای سرمایه گذاری و ثروتمند شدن را انتخاب کرد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - رضایت شغلی

قسمتی از کتاب بهترین زمان برای سرمایه گذاری

به‌هرحال زندگی من ازاینجا آغاز شد. تمام این پول‌ ها به حسابم واریز شد و به ذهنم رسید که بله من دارم بسیار ثروتمند می‌شوم و من بسیار آدم باهوشی هستم. هم جوانم و هم پولدار. سه تا شریک هم داشتم که همه آن‌ ها مجرد بودند و به همراه آن‌ها شروع کردم به خوش‌گذرانی و خریدن ماشین‌ های پر سرعت تا اینکه دیدم بیزینسی که داشتیم همینطور سقوط کرد. جدا؟ آره! پس داری میگویی که ورشکست شدی؟ نه اسمش ورشکستگی نیست ولی میلیون‌ها دلار از دست دادم. فکر کنم این مسئله تجربه‌ ی خوبی برای کارآفرینی باشد. آره، دقیقا.
ببین فرق بین معلم مدرسه و کارآفرین این است که: مدرسه معلم تو را به خاطر اشتباهی که مرتکب می‌شوی تنبیهت می‌کند اما یک کارآفرین می‌گوید تا تو اشتباه نکنی یاد نمی‌گیری هیچ‌وقت. من اشتباهات زیادی مرتکب شدم. همین پارسال من اشتباهات زیادی مرتکب شدم. ولی با هر اشتباهی که مرتکب شدم باهوش‌تر شدم. دوباره بلند شدم از جام و زمین خوردم. دوباره بلند شدم و دوباره زمین خوردم. مثل یادگیری زبان جدید می‌ماند که اولش پر از اشتباه حرف می‌زنی مثل دوچرخه‌سواری یا پرواز کردن با هواپیما است که تو اولش کلی اشتباه مرتکب می‌شوی و از آن زنده بیرون می‌آیی. در سال 2007 تو با کمک دونالد ترامپ کتاب دیگری را منتشر کردی…
آقای کیوساکی شما یادتان هست که اولین بیزینس شما چه بود؟ بهر حال من بیزینس های زیادی داشتم ولی اولین بیزینس من بیزینسی بود که از خمیردندان‌های تی یو بی پول درمی‌آوردم. خمیردندان؟ بله بله. وقتی بچه بودم مسواک‌ها را با خمیردندان‌های تی یو بی میفروختم. من آن‌ها را ذوب می‌کردم و با آن‌ها سکه و گردنبند پلاستیکی درست می‌کردم. شروع خوبی داشتی ولی کار شما غیرقانونی بود. بله. فهمیدم کارم غیرقانونی و آن موقع چیزهای زیادی فروختم. آن موقع چند سالتان بود؟ نه سال؟ بله بله! نه سالم بود.از بچگی رؤیایت این بود که ثروتمند بشوی؟ نمی‌دانم رؤیایم بوده یا این‌که بیشتر کنج کاو بودم. با خودم می‌گفتم چه می‌شود که آن‌ها پولدار می‌شوند! چرا آن‌ها پولدارند و من نیستم! می‌خواستم دلیلش را بدونم ولی هیچ‌وقت هیچ‌کس جواب درست‌وحسابی به من نداد. من چهارمین نسل از ژاپنی‌ها هستم که به این کشور آمده در هاوایی ساکن شده و ژاپنی‌ها اعتقاددارند که حتما باید بری مدرسه و درس بخوانی و نمره‌های خوب بگیری.
وقتی از خانواده‌ام پرسیدم که چگونه می‌توانم پولدار بشوم؟! به من گفتند باید بروی به مدرسه! به خودم گفتم بزار ببینم تمام عموهایم، عمه‌هایم، پدرم، پدربزرگم و مادرم همه رفتند مدرسه و بااین‌حال پولدار نیستند. پس یک‌چیزهایی بود که تو مدرسه نمی‌شود به دست آورد. دوستان من که بیشترشان سفیدپوست بودند. من آسیایی هستم و آن‌ها سفیدپوست بودند. آن‌ها صاحب زمین بودند. فهمیده بودم که آن‌ها چیزهایی را می‌دانند که من نمی‌دانم… .

درباره نویسنده

رابرت کیوساکی در  هاوایی متولد شد و در همان‌جا بزرگ شد. او چهارمین نسل از یک خانوادهٔ دو رگه ژاپنی_آمریکایی است. خانواده‌اش ترکیبی از مدرسان عالی و برجسته مملکت بودند. پدرش رئیس آموزش و پرورش ایالت هاوایی بود. کیواسکی پس از اتمام دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از اتمام دانشگاه، به نیروی تفنگداران آمریکا پیوست و به عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی به ویتنام عازم شد. از آثار دیگر او کتاب  پدر بی پول، پدر پولدار است. همچنین کتاب کسب ثروت به روش پدر پولدار نیز که ادامه مباحث کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول می‌باشد، از نوشته های اوست.

صاحبان کسب و کار نیازمند فرایند های مستند و استاندارد و شیوه هایی برای دستیابی به سطوح بالایی از کیفیت و بازدهی هستند. نتایج بدون بازده و خیلی کم؛ فراوانی و خلاقیت از بین رفته است. هنوز هم یافتن آموزش در بهبود فرایند و حتی رنجی از ابزارهای پیچیده در دسترس که بتواند حرفه ای ترین ها را پیشگام داشته باشد، سخت است. شما باید با مهارت های دستیابی به کسب و کار موفق آشنا باشید. بدون شک یکی از راه های کسب مهارت مطالعه کتاب در زمینه مربوطه است. بنابراین پیشنهاد آکادمی بازار به شما استفاده از محصولات کتاب صوتی است. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی