کتاب ” بمب اقتصادی ” نوشته رابرت کیوساکی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۷ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۰ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب بمب اقتصادی اثر رابرت کیوساکی به آموزش شیوه های سرمایه‌ گذاری و افزایش کسب سود می‌ پردازد. رابرت کیوساکی نویسنده‌ی کتاب پدر ثروتمند پدر فقیر، در کتاب بمب اقتصادی راه‌ های سرمایه‌ گذاری هوشمندانه را به شما یاد می دهد. کتاب بمب اقتصادی با تغییر افکار و نگرش شما نسبت به پول و افزایش آگاهی‌ شما در زمینه سرمایه‌ گذاری به شما کمک می‌کند تا کنترل بیشتری بر روی مسائل مالی خود پیدا کنید. این کتاب حقایقی را آشکار می‌ کند که ثروتمندان از آن‌ها برای کسب درآمد و سود بیشتر بهره می‌برند. با آکادمی بازار همراه باشید تا با محتوا و موضوعات کتاب بمب اقتصادی بیشتر آشنا شوید.

درباره کتاب بمب اقتصادی

کتاب بمب اقتصادی راهکارهایی را برای سرمایه‌ گذاری هوشمندانه بیان می کند. این کتاب در 6 بخش به مسئله سرمایه‌گذاری و تغییر ذهنیت درمورد پول می‌پردازد. یکی از مشکلات بزرگ بر سر راه کسانی که تصمیم به سرمایه‌ گذاری می‌گیرند، عدم آگاهی و یا داشتن اطلاعات غلط در این زمینه است. رابرت کیوساکی در کتاب بمب اقتصادی به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را در حیطه ی مسائل مالی افزایش داده و یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه انجام بدهید و به اهداف خود برسید.

رابرت کیوساکی

قسمتی از کتاب بمب اقتصادی

فلسفه شرکت پدر ثروتمند اثبات کرده که مبنای موفقیت مالی شما از طریق تغییر نگرش صورت می‌گیرد. قوانین سنتی پولی که به ما آموزش داده شده بود شامل برو مدرسه، کار پیدا کن، سخت تلاش کن، نمی‌توانند شما را ثروتمند کنند. علت اینکه من به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنم و با آدم‌ های زیادی حرف می زنم این است که دیگه وقتش رسیده تا شرایط را تغییر بدهیم. مشکل اینجاست که بدون دانش اقتصادی و مالی نمی‌دانیم که چگونه باید شرایط را تغییر بدهیم. دائما به فکر حفظ شغل و پس‌ انداز پول هستیم. اما نمی‌ دانیم که چگونه هوشمندانه سرمایه‌گذاری کنیم و بیشتر سود ببریم.
ثروتمندان می‌دانند حقایقی هم این وسط وجود دارد، اما افراد فقیر از این مسئله باخبر نیستند. این کتاب تلاش می کند نگرش شما رو نسبت به پول و مسائل مالی تغییر بدهد و به شما کمک کند تا بر روی آینده‌ ی مالی خودتان کنترل زیادی داشته باشید. به جهان امروز نگاه کنید. اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است. ولی مردمی که دارند پول‌ خود را پس‌ انداز می‌کنند بازنده‌ ترین آدم‌ های جهان هستند. پس‌انداز کنندگان پول، بازنده هستند. چرا باید سرمایه‌گذاری‌ های طولانی مدت انجام بدهیم هنگامی که قیمت‌ ها همواره در بالاترین سطح خودش است. شما به مدرسه می‌روید که درس بخوانید و بتوانید کار خوب پیدا کنید. در آخر در کدام گروه قرار می‌گیرید؟ گروه E؟ ای مخفف کلمه‌ی کارمند است. S مخفف کلمه‌ ی بیزینس‌ های کوچک، خود اشتغالی و تخصص مانند دکتر و وکیل است. حرف B مخفف کلمه‌ ی بیزنس‌های بزرگ است. هدف بیزنس‌ هایی با بیش از 500 کارمند است. حرف I مخفف کلمه‌ی سرمایه‌ گذاری است. منظور سرمایه‌ گذاری حرفه‌ ای است.
مسئله این است که افراد در دسته‌ ی E  گرفتار شدند و خیلی‌ ها دائما از این شغل به آن شغل می‌روند. بزرگترین تفاوت اینجاست که افراد ثروتمند در دسته‌ی B و I هستند.

استاد احمد محمدی

نگاهی به کتاب بمب اقتصادی

تجربه نشان می دهد که افزایش درآمد تغییری در وضعیت مالی افراد به وجود نمی آورد. این افزایش صرفا با افزایش هزینه‌ ها مواجه شده و در نهایت وضع فرد تغییری پیدا نخواهد کرد. باورهای ما در رابطه با پول می‌توانند بسیار تخریب کننده باشند. معمولا افراد با این باور بزرگ می‌شوند که پول اهمیت زیادی ندارد. پول نمی‌تواند خوشبختی بیاورد. ثروتمندان افراد خوبی نیستند و غیره. رابرت کیوساکی که خود در کودکی با همین باورها بزرگ شد، در کتاب بمب اقتصادی به شما کمک می‌کند تا با کنار گذاشتن نگرش های منفی درمورد پول، اولین قدم را برای دستیابی به موفقیت مالی بردارید. کتاب بمب اقتصادی راهکارهای نوینی را برای خروج از وضعیت اقتصادی بد و رسیدن به موفقیت مالی ارائه می‌دهد. این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای افرادی است که قصد سرمایه‌ گذاری دارند، کسانی که می‌خواهند زندگی مالی خود را دگرگون کنند و همه‌ ی افرادی که به دنبال کسب رفاه مالی و لذت بردن از زندگی هستند محسوب می شوند.

درباره نویسنده

رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی، نویسنده، کارآفرین و سرمایه‌ گذار ژاپنی آمریکایی است. رابرت کیوساکی که به نوعی نابغه‌ ی دنیای سرمایه‌ گذاری است با انتشار کتاب «پدر پولدار پدر فقیر» در جهان مشهور شد. او نگرشی نو به پول و سرمایه‌ گذاری را ارائه کرد که با باورهای متعارف عامه مردم در تضاد بود. رابرت کیوساکی به خاطر کارهای بسیار ارزشمند خود جوایز زیادی دریافت کرده است. او در سال‌ های ۱۹۹۴، ۱۹۸۱، ۱۹۷۸، ۱۹۷۷و ۱۹۷۵ موفق به دریافت جایزه‌ ی معتبر گلدن گلوب شد. او همچنین در سال ۲۰۱۱  جایزه معتبر بفتا را کسب کرد.
رابرت کیوساکی بعد از انتشار اولین کتاب خود در سال 1992 با عنوان «اگر می‌خواهید ثروتمند شوید به مدرسه نروید»، شرکت «تکنولوژی گردش پول کیوساکی» را با هدف یاددهی تجارت و اصول مالی تأسیس کرد. موفقیت کتاب پدر پولدار پدر فقیر او بعد ها منجر به تأسیس شرکت پدر پولدار شد که هدف اصلی آن آموزش تجارت و سرمایه‌ گذاری است. رابرت کیوساکی کتاب‌ های بسیار ارزشمندی را در زمینه‌ ی موفقیت مالی و سرمایه‌ گذاری منتشر کرده است. از آثار درخشان او می‌توان به کتاب‌های «پول و زندگی مشترک»، «چرا ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند؟» و «چرا دانش‌ آموزان ممتاز برای دانش‌ آموزان ضعیف کار می‌کنند؟» اشاره کرد.

کنترل داشتن بر مسائل مالی و ساختن یک آینده‌ی موفق در این زمینه نیازمند آگاهی و آموزش است. بسیاری از افراد درگیر مشکلات و مسائل مالی هستند و فکر می‌کنند که با زیاد شدن درآمدشان این مشکلات برطرف خواهند شد. در حالی که اینگونه نخواهد بود. شما باید مهارت ها و اصول سرمایه گذاری آشنا شوید تا بتوانید آینده ای بهتر بسازید. پیشنهاد آکادمی بازار در این راستا به شما بهره مندی از محصولات کتاب صوتی است. تا با استفاده از آثار افراد مشهور و موفق جهان در این زمینه به موفیت های بیشتری دست پیدا کنید. در صورت تمایل به استفاده از محصولات کتاب صوتی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - موفقیت

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی