خلاصه کتاب ” برنامه بازاریابی در یک صفحه ” نوشته آلن دیب

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۹ تیر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۴ دی, ۱۴۰۱
خلاصه کتاب " برنامه بازاریابی در یک صفحه " نوشته آلن دیب

با برنامه بازاریابی در یک صفحه مشتریان جدید جذب کنید، درآمد بیشتری به دست آورید و متمایز شوید،. این کتاب روش و ابزاری ساده و سریع برای ساخت برنامه بازاریابی در اختیار ما قرار می‌دهد. این اثر از پرفروش‌ترین‌های سایت آمازون است.

این برنامه، واقعا یک صفحه‌ است و از 9 بخش تشکیل می‌شود. با کمک آن، به راحتی می‌توانیم مسیر بازاریابی خود را ترسیم کرده و آن را اجرا کنیم. برای ساختن و اداره یک کسب و کار موفق، باید از انجام فعالیت‌های بازاریابی تصادفی و پراکنده دست برداریم و از یک برنامه بازاریابی منسجم برای داشتن رشد استفاده کنیم. 

کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه پیشرفتی در پیاده‌سازی بازاریابی است چون به کمک آن خودتان به راحتی می‌توانید برنامه بازاریابی‌تان را تهیه و پیاده‌سازی کنید. می‌تواند به شما کمک کند با شتاب بیشتری از یک صاحب کسب‌ و‌ کار به یک بازاریاب تبدیل شوید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

خلاصه کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه

کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه اثر کارآفرین موفق آلن دیب است که نخستین بار در سال 2016 منتشر شد. این کتاب موفق شد عنوان شماره‌ یک پرفروش‌ترین‌‌های آمارون را برای خود ثبت کند.

اگر در پی رشد و گسترش کسب‌ و کار خود هستید، ولی در برخورد با اطلاعات گسترده گیج شده‌‌اید، کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه راه‌ حل‌‌های بسیار خوبی را به شما ارائه خواهد کرد. همراه با آکادمی بازار خلاصه‌‌ای از کتاب فوق العاده برای موفقیت در بازاریابی و کسب و کار را مطالعه نمایید.

انتخاب بازار هدف با کمک کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه

انتخاب بازار هدف با کمک کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه

انتخاب بازار هدف شما، یک گام اولیه‌ تعیین‌ کننده در فرآیند بازاریابی است. انتخاب صحیح، به شما اطمینان می‌‌دهد که پیام شما بهتر طنین می‌‌اندازد، که در نتیجه بازاریابی شما را بسیار نتیجه بخش تر خواهد کرد.

شما با تمرکز روی بازار هدف مناسب کسب‌ و کار خود، می‌توانید بازگشت بهتری از زمان، پول و انرژی که صرف می‌‌کنید، دریافت کنید.

خلق مشخص پیام

اکثر پیام‌‌های بازاریابی خسته کننده، کم‌ توان و غیر مفید هستند. برای متفاوت دیده شدن نسبت به بقیه، نیاز به پیامی راضی کننده دارید که توجه بازار هدفتان را جلب کند.

هنگامی که توجه‌ آن‌ها را جلب کردید، هدف پیام شما، متقاعد کردن آن‌‌ها به پاسخ دادن خواهد بود.

رسیدن به مشتریان بالقوه با استفاده از رسانه‌ های تبلیغاتی

در کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه رسانه‌ تبلیغاتی، عاملی است که شما از آن برای رسیدن به بازار هدف خود و مخابره پیام خود بهره می‌برید.

این مورد معمولا گران‌ قیمت‌ترین جزء بازاریابی شما است، بنابراین باید با دقت انتخاب و مدیریت شود تا اطمینان حاصل کنید که بازدهی سرمایه‌ گذاری خوبی به دست می‌‌آید.

جذب مشتریان راغب در کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه

جذب مشتریان راغب در کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه

جذب مشتریان راغب در یک سیستم پایگاه داده، با هدف پیگیری‌‌های آتی برای موفقیت بازاریابی بسیار با اهمیت است. این مسئله به خاطر این است که تنها درصد کمی از مشتریان راغب ممکن است جهت خرید از شما آمادگی داشته باشند.

جذب مشتریان راغب تمام آن چیزی است که برای هدایت مناسب منافع و دستیابی به فروش آینده به آن احتیاج دارید.

پرورش مشتریان راغب برای برنامه بازاریابی در یک صفحه

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - فروش تلفنی

پرورش مشتریان راغب، فرآیند جذب مردم از علاقه مبهم در رابطه با پیشنهاد شما نسبت به خواست آن‌‌ها و ایجاد تمایل به انجام کار با شما است.

فرآیند پرورش مشتریان راغب، اطمینان می‌‌دهد که قبل از اینکه شما تلاش کنید محصولات خود را به آن‌‌ها بفروشید، آن‌ها علاقه‌‌مند، با انگیزه و مستعد خرید از شما هستند.

ایجاد فروش در بازاریابی

ایجاد فروش، همه‌ چیز درباره ایجاد اعتماد کافی برای برانگیختن و نشان دادن ارزش کافی برای برانگیختن مشتریان راغب علاقه‌‌مند به تبدیل شدن به مشتریان پرداخت‌ کننده است. موقعیت‌‌یابی درست شما، فرآیند ایجاد فروش را برای شما و مشتری شما راحت و طبیعی خواهد کرد.

ارائه یک تجربه در سطح کلاس جهانی

طبق کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه با ارائه‌ تجربه‌‌ای در سطح جهانی، مشتریان را به طرفداران شیفته تبدیل خواهید کرد که خواستار خرید به صورت دائمی از شما هستند.

استاد احمد محمدی
قانون موفقیت در فروش: درخواست کردن از دیگران و نترسیدن از شنیدن پاسخ منفی.
استاد احمد محمدی

برای ارائه‌ این تجربه در سطح جهانی، شما باید سیستم‌‌های نوین را در کسب‌ و کار خود پیاده‌ کنید و از فناوری به صورت هوشمندانه بهره ببرید.

افزایش ارزش طول عمر مشتری

افزایش ارزش طول عمر مشتریان فعلی، جایی است که پول واقعی کسب می‌شود. برای انجام این کار، شما باید راهبردها و تاکتیک‌هایی را در راستای ترغیب مشتریان فعلی با هدف انجام معاملات بیشتر با شما، داشته باشید. همچنین باید با برنامه بازاریابی در یک صفحه اعداد کلیدی کسب‌ و کارتان را بدانید، مدیریت کنید و به طور مرتب بهبود بخشید.

ایجاد هماهنگی و تحریک ارجاع‌ دهی

ایجاد هماهنگی و تحریک ارجاع‌ دهی

ایجاد هماهنگی و تحریک ارجاعات یک روند فعال است. بسیاری از کسب‌ و کارها، آرزو و امید به ارجاعات داشته، اما یک سیستم قابل پیش‌بینی به منظور اتفاق افتادن آن را در اختیار ندارند. با عملی کردن برخی از تاکتیک‌‌های ساده می‌‌توانید جریان ارجاعات را به بخش قابل اعتماد فرآیند بازاریابی خود تبدیل کنید.

معرفی آلن دیب نویسنده کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه

آلن دیب یک کارآفرین زنجیره‌‌ای، بازاریاب ساختارشکن و متخصص فناوری است. او کسب و کار زیادی را در صنایع مختلف از جمله فناوری اطلاعات، مخابرات و بازاریابی شروع کرده و رشد داده است.

یکی از کسب‌ و کارهای پیشین او در صنعت ارتباطات راه دور بود که در آن با رقبایی چند ملیتی و چند میلیاردی رو به رو شد. آلن کسب‌ و کار فوق را از زمان راه‌ اندازی به مدت چهار سال و تا آنجا که توسط هفته‌ نامه «بررسی کسب‌ و کار» به عنوان یکی از سریع‌‌ترین شرکت‌‌های در حال رشد استرالیا نامگذاری شد، ادامه داد.

آلن از کمک به کسب‌ و کارها برای پیدا کردن راه‌‌های جدید و نوآورانه برای استفاده از تکنولوژی و بازاریابی جهت تسهیل رشد سریع کسب‌ و کار استقبال می‌‌کند. به عنوان مربی، مشاور و سخنران عمومی بسیار علاقه‌‌مند است که استراتژی‌‌ها و تاکتیک‌‌های نوین را با مردم سراسر دنیا به اشتراک بگذارد.

افزایش مهارت در کسب و کار

برخی فکر می‌کنند بازاریابی به معنای تبلیغات یا برندینگ یا برخی مفاهیم مبهم دیگر است. هرچند همه این‌‌‌ها با بازاریابی مرتبط هستند، اما آن‌‌ها به یک معنا نبوده و یکسان نیستند. برای آشنایی کامل با مفهوم بازاریابی و فروش می‌توانید کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه را تهیه نموده و مطالعه نمایید.

همچنین شما می‌توانید برای افزایش مهارت‌های خود در کسب و کار از آثار بسیار کاربردی افراد موفق و مشهور در این زمینه به صورت کتاب صوتی استفاده نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی