کتاب « استقلال مالی » نوشته گرنت کاردون

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۴ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۰ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب « استقلال مالی» نوشته گرنت کاردون را در این مقاله مطالعه کنید.

کتاب استقلال مالی یکی از کتاب های بسیار مفید گرنت کاردون می‌باشد. گرنت کاردون در کتاب استقلال مالی موضوعاتی را در رابطه با کسب پول بیشتر بیان می‌کند. زیرا اغلب هر مشکلی که در این جهان داشته باشید و یا حتی زندگی روزمره شما با پول در جریان است. به همین دلیل در کسب پول و به‌ دست آوردن پول بیشتر نیز توجه زیادی داشته باشید.

به این علت که پول می‌تواند به شما کمک کند که لباس، غذا، آب و یا هر چیزی که برای زندگی روزمره نیاز دارید را به آسانی مهیا کنید. بدین ترتیب پول یکی از مهمترین ابزاری است که باید برای به دست آوردن آن تلاش زیادی داشته باشید. بدین ترتیب می توانید رفاه را برای خود و اطرافیان خود به وجود بیاورید. زیرا هر فردی معمولا وظیفه برطرف کردن نیازهای خانواده خود را نیز بر عهده دارد. بر اساس نظر گرنت کاردون جهانی که شما در آن زندگی می‌کنید دنیای اقتصاد است. زیرا هر چیزی به پول منتهی می‌ شود و هر مشکلی با پول برطرف می‌ شود. بدین ترتیب کتاب استقلال مالی می‌تواند کمک بسیار زیادی به کسانی که می خواهند پولدار شوند، می‌ کند.

درباره کتاب استقلال مالی

گرنت کاردون در کتاب استقلال مالی بدون توجه به رنگ و نژاد و یا دین و مذهب این موضوع را بیان می کند که زندگی همه افراد وابسته به پول است. به همین دلیل نیاز به کسب پول بیشتر بوده، تا بتوان در این دنیایی که بر اساس اقتصاد و پول می‌چرخد، زندگی آرام تری را دنبال کرد. بدین ترتیب لازم است تا با تکنیک های موثر و مفیدی که گرنت کاردون در این کتاب مطرح می کند، آشنا شد. بدین ترتیب می‌توان روی ریل پول سازی قرار گرفته و درآمد خود را چند برابر نمود. کتاب استقلال مالی گرنت کاردون یکی از موثرترین و انگیزشی ترین نمونه از کتاب‌ های موجود در بازار در حیطه کسب درآمد بیشتر می‌ باشد. گرنت کاردون معتقد است که باید در هفته حداقل یک روز با خود بیندیشید که در این هفته‌ ای که گذشت، چقدر پول کسب کرده و چقدر پول را خرج کرده اید. باید بتوانید هر هفته درآمد خود را بیشتر کنید. بدین ترتیب می‌توانید چیزهای بیشتری را برای خود و خانواده تهیه کرده و زندگی را می‌توان آسان و راحت سپری کرد. از این رو کتاب استقلال مالی معمولا برای همه افراد مفید می‌باشد.

گرنت کاردون

محتوای کتاب استقلال مالی

در کتاب استقلال مالی گرنت کاردون بیان می کند که پول باید همیشه در ذهن شما باشد و به آن فکر بکنید. به دلیل اینکه بر اساس عقیده ای که گرنت کاردون داشته، هر چیزی که از ذهن شما بیرون برود نمی‌توان به آن دست پیدا کرد. بدین ترتیب باید همیشه این مسئله را بررسی کرد و در ذهن خود به مقدار پولی که به دست آورده و یا خواهید کرد فکر کنید. بر اساس نظر گرنت کاردون در روزهای تعطیل باید بررسی شود که چقدر پول را خرج کرده اید. زیرا اگر توجه کافی به پول نداشته باشید، به آن هرگز نمی رسید. از این میزان وقت باید ۹۵ درصد به درآمد کسب شده اختصاص یابد و ۵ درصد آن به پول‌های خرج شده اختصاص یابد. بدین ترتیب می‌توان دخل و خرج خود را به آسانی تنظیم کرد و درآمد خود را بیشتر نمود. برمبنای مطالب گفت شده از گرنت کاردون پول حسود است. یعنی اگر به آن توجه نشود به سمت شخص دیگری رفته که به آن توجه بیشتری می کند. این مثال بیان کننده این موضوع است که باید همیشه پول را در ذهن خود داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است از دستیابی به پول نیز باز بمانید. زیرا هر چیزی که از ذهن خارج شود، از دسترس خارج شده و دستیابی به آن نیز بسیار سخت و مشکل می‌شود. بدین ترتیب یکی از نکات کلیدی کتاب استقلال مالی، داشتن توجه کافی به پول می‌ باشد. تمرکز باید بر روی کسب پول بیشتر باشد، تا به آن دست پیدا کنید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - کتاب

قسمتی از کتاب استقلال مالی

گرنت کاردون در قسمت هایی از کتاب استقلال مالی این چنین آورده است:<شما در دنیایی بر اساس اقتصاد زندگی می‌کنید و با هر مذهب و از هر نژادی و  هر کاری بخواهید انجام دهید نیاز به پول دارید. اگر به پول توجه نکنید و  با آن مواجه نشوید، انتظار نداشته باشید که صاحب پول شوید. هر هفته زمان بگذارید و بررسی کنید این هفته چه کارهایی کردید، این ماه چقدر هزینه کردید، چقدر پول در حساب‌ خود دارید، پول چگونه خرج می‌شود و چه چیزهایی می‌خریم. یادتون باشه ۹۵ درصد وقت روی درآمد و ۵ درصد وقت روی خرج کردن بگذارید و تمرکزتان را روی درآمد بیشتر بگذارید.
هنگامی که مسئله پول و مسائل مالی باشد، فرصت آماتور رفتار کردن را ندارید و نگرانی برای پول نشان می‌دهد که شما آماتوری هستید که هیچ برنامه‌ای برای مسائل مالی ندارید.

درباره نویسنده

گرنت کاردون

گرنت کاردون یکی از بهترین نویسنده‌های آمریکایی در زمینه های انگیزشی می‌باشد. کاردون در ۲۱ مارس سال ۱۹۵۸ در آمریکا چشم به جهان گشود. او یکی از برترین سخنرانان انگیزشی می‌باشد. با استفاده از کتاب‌ها و سخنرانی‌ های گرنت کاردون می‌توان زمینه‌ های موفقیت را برای خود آماده کرد. زیرا نکات بسیار مهم را در کتاب‌ ها و سخنرانی های کاردون می‌توان پید کرد، که در هیچ جای دیگری گفته نشده اند. Freedom Motorsports Group Inc نام شرکتی است که گرنت کاردون به عنوان مدیر عامل آن مشغول به کار می‌باشد.

وقتی که دیدگاهتان را درباره پول عوض کنید می‌بینید که کلی فرصت و رونق اقتصادی وجود دارد. پول کم نیست، همه جا هست، فقط باید بتوانیم آن را بیابیم و درآمد داشته باشیم. وقتی نگران پول هستید، معنیش این است که از مسیر خارج شدید. مسئله شما باید این باشد که چگونه می‌توانم درآمد زیادی داشته باشم که بتوانم هر چیزی که خواستم را بخرم و به قیمتش هم فکر نکنم. به جای تمرکز روی قیمت ها باید روی درآمدتان تمرکز کنید و درآمدتان را پله‌ای افزایش دهید. برای اینکه مهارت های کسب درآمد را به خوبی فرا بگیرید، پیشنهاد آکادمی بازار به شما بهره گیری از محصولات کتاب صوتی است که شما را با اصول موفقت بیان شده از زبان نویسندگان مشهور و موفق جهان آشنا می کند. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی