کتاب”برتری خفیف” نوشته جف اولسون(Jeff olson)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

برتری خفیف با عنوان فرعی – تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود – کتابی با موضوع موفقیت، خودسازی و رشد است.  برخی از مطالب گفته شده ممکن است مانند مطالب دیگر کتاب ها در زمینه موفقیت باشد. اما چیزی که در مورد کتاب یرتری خفیف متفاوت است، شیوه بیان نویسنده و کوشش او برای ایجاد یک نگرش نو است. به همین دلیل حتی اگر تمام کتاب های حوزه موفقیت و خودسازی را خوانده باشید باز هم این کتاب برای شما موثر خواهد بود.

جملاتی که در پشت کتاب نوشته شده است:

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - اثر مرکب

کن بلانچارد (از نویسندگان کتاب مدیر یک دقیقه ای)

کتاب برتری خفیف از قانون های نانوشته ای حرف می زند که همه ما بر طبق آن ها زندگی می کنیم ولی از وجودشان بی اطلاعیم. مولف این اصول را به روشی ساده توضیح می دهد و باعث می شود انتخاب های کوچک و ظاهرا بی اهمیت روزانه تان را دوباره ارزیابی کنید.

دارن هاردی (ناشر و دبیر تحریریه مجله موفقیت و نویسنده کتاب پرفروش اثر مرکب)

موفقیت حقیقی از پیشرفت های کوچک و ناچیز به دست می آید، نه پیشرفت های بزرگ. جف اولسون در این کتاب از فلسفه هایی پرده بر می دارد که موفقیت حقیقی را برایتان به ارمغان می آورند.

برایان تریسی(نویسنده کتاب راه ثروت به چشم می خورد)

کتاب برتری خفیف یکی از قدرتمندترین، کاربردی ترین و مهم ترین اصول موفقیت را به شما آموزش می دهد. این کتاب زندگی شما را متحول می کند.

برتری خفیف

کتاب برتری خفیف

مهم ترین خصوصیت کتاب برتری خفیف این است که موفقیت روز به روز و کم کم شکل می گیرد.این کتاب سعی می کند تا به شما ثابت کند که هر نوع موفقیتی، چه بزرگ و چه کوچک، یک شبه به دست نمی آید و نویسنده کلید اصلی موفقیت را حاصل تصمیمات روزمره  و برنامه ریزی درست می داند. اف اولسون خود درباره موضوع برتری خفیف در ابتدای کتاب این چنین می گوید:

این که شما چطور می توانید از هر جایی که هم اکنون هستید به آن جایی برسید که می خواهید باشید، موضوع این کتاب است.

درباره کتاب برتری خفیف

می توان افرادی را که با این کتاب مواجهه می شوند به دو دسته تقسیم کرد: افرادی که قبلا کتاب هایی در زمینه موفقیت مطالعه کرده اند. گروه دوم افرادی که تا به حال کتابی در زمینه موفقیت مطالعه نکرده اند. برای کسانی که قبلا کتاب های این زمینه را مطالعه کرده اند. قسمت هایی از مطالب این کتاب امکان دارد تکراری و حوصله سر بر باشد. زیرا می توان آن ها را در هر کتاب موفقیت دیگری یافت. اما تفاوت اصلی این کتاب، شیوه بیان نویسنده و تلاش او برای ایجاد یک نگرش جدید است. به همین دلیل خواندن آن مفید خواهد بود. اما اگر تا به حال هیچ کتابی در زمینه موفقیت و خودسازی مطالعه نکرده اید، برتری خفیف یک کتاب بسیار ارزشمند برای شما خواهد بود. مطالب این کتاب بسیار ساده و روان می باشد و می توانید نهایت استفاده از آن را ببرید.

قسمت هایی از متن کتاب برتری خفیف

مهم نیست که چه میزان اطلاعات وجود دارد یا این که آن اطلاعات چه اندازه خوب و مفید هستند، اگر شخصی که از این اطلاعات استفاده می کند، پردازشگر صحیح نداشته باشد (پردازشگری که این قابلیت را به آن ها می دهد که آن اطلاعات را به صورت اثربخشی به کار ببندند)، موفقیت باز هم از چنگ او فرار می کند.

سخت چیزی است که کمی وقت می برد. غیرممکن چیزی است که کمی وقت بیشتری می خواهد.

هرگاه پیشرفت مثبتی را در زندگی تان به وجود می آورید، موج های مثبتی را ایجاد می کنید که در اطرافتان پخش می شوند؛ درست مثل زمانی که سنگریزه ای در یک آبگیر می افتد.

شما می توانید با توجه به میزان مشکلاتی که یک نفر را افسرده و غمگین می کند محدودیت های زندگی او را  محاسبه کنید. همچنین می توانید با توجه به اندازه مشکلاتی که یک شخص حل می کند میزان موثر بودن زندگی او را اندازه گیری کنید.

روش از بین بردن یک عادت بد این است که، یک عادت خوب را جایگزین آن کنیم.

 

 

براری خفیف
درباره نویسنده

جف اولسون در شهر آلبوکرکی به دنیا آمد. او مدرک کارشناسی اش را در رشته ی بازاریابی از دانشگاه نیومکزیکو گرفت و با بالاترین رتبه فارغ التحصیل شد. جف اولسون، نویسنده کتاب، در سراسر ایالات متحده و در همه جای دنیا برای بیش از ده ها هزار مخاطب سخنرانی کرده است. جف با چهره های بزرگ پیشرفت شخصی از جمله تونی الساندرا،لس براون، نیدو کیوبین،جیم ران، برایان تریسی ، و … همکاری کرد وهزاران برنامه تلوزیونی و سمینارهای زنده را تولید و اجرا کرد. تا اکنون، تصویر او بر روی جلد مجلات وال استریت ژورنال،کارآفرین و موفقیت قرار گرفته است. در طول سی سال گذشته، او به صدها هزار نفر از مردم جهان کمک کرده است تا به سطوح بالاتری از تعالی شخصی و استقلال مالی برسند.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی