چگونه با قانون جذب به موفقیت دست پیدا کنیم؟ (۲)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۹ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰

چه کارهایی باعث جذب موفقیت می‌شود؟ چگونه می‌توانیم از قانون جذب موفقیت استفاده کنیم؟ آیا این قانون به ما در زندگی کمک می‌کند؟

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

قانون جذب

در قسمت دوم این مقاله سه راهکار دیگر برای قانون جذب موفقیت بیان می‌کنیم.

۴. احساسات‌تان را تحت کنترل خود داشته باشید

احساسات و حالات درونی ما از قوی‌ترین عواملی هستند که بر روی تصمیمات و اعمال ما تاثیر می‌گذارند. شما باید با به کنترل درآوردن آن‌ها بر تصمیمات‌تان نظارت داشته باشید. اگر قصد استفاده از قانون جذب را برای رسیدن به اهداف‌تان را دارید، باید احساسات‌تان تحت نظر خودتان باشد.

هر گونه احساسات منفی را از خودتان دور نگه دارید. زیرا این گونه حالات شکوفایی ذهنی و انرژی مثبت را از شما دور می‌کند. برای مثال ترس از تغییر، از آن‌گونه احساسات منفی است که دوری جستن از آن الزامی است.

هیچ موقع ترس به دل‌تان راه ندهید. از اتفاقاتی که ممکن است بعد از ایجاد این تغییر رخ دهد بیمی نداشته باشید. شما قدرت این را دارید که از پس هر مشکلی بر بیایید فقط باید به خودتان اعتماد داشته باشید.

۵. با قانون جذب به خودتان افتخار کنید

هر کدام از انسان‌های این جهان شخصیتی منحصر به فرد دارد. هیچ دونفری وجود ندارند که دقیقا شبیه هم باشند و تا ابد نیز هیچ انسانی به دنیا نخواهد آمد که بتواند جای انسان دیگری را پر کند. بنابراین، این را بدانید که شما تنها کسی هستید که می‌تواند به بهترین نحو شما باشد.

از اینکه خودتان باشید هیچ وقت شرم سار نباشید. شما با همه نقاط ضعف و قوت‌تان بهترین خودتان هستید. شاید در حال حاضر شرایط برای شما به گونه‌ای باشد که ارزش واقعی خودتان را ندانید. شکست‌های متوالی و سختی خورده باشید و از عملکرد خودتان راضی نباشید.

استاد احمد محمدی
جایگاه موفقیت ملکی نیست، بلکه اجاره‌ای است، برای ماندن در آن جایگاه هرروز باید بهای آن را که، تفکر مثبت و تلاش بی‌وقفه است را پرداخت کنیم.
استاد احمد محمدی

اما این را بدانید که هر کسی در زندگیش شکست‌ها و موفقیت‌هایی دارد.  هیچ فردی وجود ندارد که هیچ گاه اشتباه نکرده باشد. انتخاب‌های غلط برای همه وجود دارد. شما باید به خودتان اعتماد کنید و با در نظر گرفتن همه سختی‌ها و ناملایمات تلاش خود را بکنید وهیچ گاه تسلیم نشوید.

جذب انرژی منفی

در این راستا به ارتباطات خودتان با اطرافیان‌تان نیز توجه داشته باشید. در طول روز شما با افراد گوناگونی در ارتباط هستید که هر کدام مشکلات خود را دارند.

حتما دقت کرده‌اید که معمولا با هر کسی که هم صحبت می‌شوید شروع به شکوه و شکایت می‌کند.

این شکایت‌های روزانه که هر موضوعی را هدف می‌گیرند ضررهای زیادی را برای شما به همراه دارند. غر زدن در مورد هر چیزی به جذب انرژی‌های منفی کمک زیادی می‌کند؛ از طرفی نیز ناامیدی را نیز در شما تقویت می کند.

انگیزه

حزن و ناامیدی عوامل بسیار خطرناکی هستند که شما را از ادامه دادن منصرف می‌کنند و انگیزه شما را از بین می‌برند. نداشتن انگیزه عاملی است که شما را بدون اینکه شکستی خورده باشید از ادامه مسیر باز می‌دارد.

اگر می‌خواهید قانون جذب برای شما اثرگذار باشد، شما باید عادت غر زدن و شکایت کردن را کنار بگذارید و ارتباط خود را با افرادی که مدام در حال شکایت هستند کاهش دهید یا قطع کنید.

۶. با قانون جذب خودتان را قبول داشته باشید

شما از هر نظر فرد متفاوتی هستید که قطعا بی‌دلیل پا به جهان هستی نگذاشته است. باور داشته باشید در این جهان شما نقش مهمی دارید و کائنات به نفع شما در حرکت است. پس نه تنها وجود شما در این لحظه در جهان بی دلیل نیست؛ بلکه بسیار ضروری هم است.

خودتان را باور داشته باشید و تمام سعی‌تان را بکنید تا جایگاه واقعی و حقیقی خود را در این جهان پیدا کنید. اگر تا به حال نتوانسته‌اید این جایگاه را پیدا کنید نامید نشوید و به راه‌تان ادامه دهید.

وجود انسان بسیار پیچیده است و ابعاد بسیار وسیعی دارد. به خودشناسی بپردازید تا بتوانید با ابعاد وجودی‌تان آشنا شوید. این کار به شناخت هر چه بیشتر استعداد‌های شما کمک خواهد کرد.

نتیجه

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
زیبا ببینید

موفقیت و دستیابی به اهداف برای بسیاری از افراد نیروی محرکه حرکت و پیشرفت‌شان هستند. این افراد پشتکار زیادی دارند و از موقعیت‌های مناسب‌شان برای رسیدن به خواسته‌ها استفاده می‌کنند.

استفاده از قانون جذب، نوشتن اهداف و خواندن کتاب‌های موفقیت از کار‌هایی هستند که ذهن شما را برای تبدیل شدن به یک فرد موفق آماده می‌کنند. اگر بدنبال راهکار هایی برای آماده کردن ذهن خود هستید دیگر نگران نباشید!

به این منظور و همچنین جذب اهداف خود می‌توانید از بسته آموزشی : چگونه به اهداف خود برسیم؟ استفاده کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی