ناگفته‌هایی از قانون جذب که باید بدانید

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۲ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰

آیا تا بحال چیزی از قانون جذب شنیده‌اید؟ این قانون چگونه عمل می‌کند؟ چه راز‌هایی در مورد آن وجود دارد که کمتر کسی از آن خبر دارد؟

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

قانون جذب

نحوه استفاده از قانون جذب یکی از چالش‌های این روش است که اگر به درستی مفاهیم آن را درک نکرده و به طرز صحیحی انجام‌شان ندهید ممکن است نتیجه دلخواه را نگرفته، رفته رفته از آن زده شده و درصدد انکار آن برآیید.

پس بهتر است ابتدا به درستی با نکات ظریف و مهم آن آشنا شوید. در این مطلب می‌خواهیم به ۴ نکته مهم درباره قانون جذب اشاره کنیم که کسی آن‌ها را به شما نخواهد گفت با ما همراه باشید.

۱. قانون جذب همواره در زندگی ما جاری است

یکی از اشتباهات رایج که در مورد قانون جذب رخ می‌دهد این است که افراد فکر می‌کنند که قانون جذب تنها زمانی برای‌شان بکار می‌افتد که از آن مستقیما استفاده کنند. افراد فکر می‌کنند تا زمانی که به سراغ این قانون نرفته‌اند شامل حال‌شان نمی‌شود.

اما این تصور اشتباه است. قانون جذب دائما در زندگی ما در جریان است. در واقع هر چیزی که بیشترین تمرکز خود را بر روی آن دارید برای‌تان اتفاق می‌افتد. تفاوتی ندارد که این مورد چه چیزی باشد خواه منفی خواه مثبت شما در حال جذب آن به زندگی خود هستید.

بنابراین بهتر است سعی کنید ذهن خود را در فاز مثبت نگه دارید تا موارد مثبت را جذب کنید حتی زمانی که عملا قصد جذب کردن چیزی را ندارید.

۲. امکان دارد بعضی اوقات موارد منفی را جذب کنید

گاهی اوقات پیش می‌آید که در استفاده از قانون جذب موارد منفی که مورد دلخواه‌تان نیست را جذب کنید. این به این دلیل است که شما فرد منفی نگری هستید و به مسائل به دید منفی نگاه می‌کنید.

همین باعث می‌شود تا بسیاری از چیزها را اشتباه جذب کنید. اضطراب و نگرانی دائمی باعث می‌شود نتوانید موارد دلخواه‌تان را جذب کنید.

استاد احمد محمدی
این ضعف ما نیست که نگران‌کننده است، بلکه قدرت نامحدود ماست که شگفت‌انگیز است.
استاد احمد محمدی

مرور دائمی شکست‌ها و تلخکامی‌های گذشته یکی از مواردی است که به این مورد دامن می‌زند و باعث می‌شود تا چیزی را جذب کنید که ۱۸۰ درجه با چیزی که می‌خواستید فرق کند. این یکی از مواردی است که باید در استفاده از قانون جذب مدنظر قرار دهید تا نتیجه عکس نگیرید.

۳. بخواهید و سپس رها کنید

اصرار و تاکید داشتن بر روی موضوعی باعث می‌شود تا گاهی اوقات چیزی را در زمان اشتباه جذب کنید یا به کل مورد کاملا اشتباهی را جذب کنید.

به همین دلیل شما باید بیاموزید که چیزی را که می‌خواهید باید ابتدا رها کنید و ثابت کنید که بدون وجود آن در زندگی نیز می‌توانید فردی موفق و شاد باشید.

اجازه دهید تا کائنات آنچه را که می‌خواهید در زمان مناسبش به شما بدهد.

۴. با قانون جذب همه چیز در زمان مناسبش اتفاق می‌افتد

بر خلاف تصور بعضی‌ها که گمان می‌کنند قانون جذب مانند سحر و جادو عمل کرده و اهداف و آرزو‌ها به صورت ناگهانی برای افراد ظاهر می‌شوند باید بگوئیم که اینطور نیست در قانون جذب هر چیزی در زمان مناسبش اتفاق خواهد افتاد.

ممکن است این امر مدت نامعلومی طول بکشد. پس بهتر است به جای تمرکز بر زمان رخداد واقعه‌ای وقت‌مان را صرف یادگیری تکنیک‌های این قانون کنیم تا بتوانیم جذب‌های بهتر و بیشتری داشته باشیم.

برای مثال می‌توانید از تکنیک‌های ذهنی مثبت اندیشی، مدیتیشن و جملات تاکیدی مثبت که یکی از مهم‌ترین تکنیک‌ها در قانون جذب است استفاده کنید.

راز قانون جذب

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون جذب

دستیابی به آرزوها، اهداف و رویاها هم مانند بسیاری از کارهای دیگر رمز و رازی دارد. اگر این رازها را ندانید، باید انقدر راه‌های مختلف را امتحان و تجربه نمایید تا به نتیجه برسید، پس از آن دو حالت اتفاق می‌افتد.

یک اینکه پس از صرف زمان و انرژی زیادی این فنون را خودتان کشف خواهید کرد و دوم اینکه علیرغم سعی و کوشش فراوان به هیچ نتیجه‌ای نرسیده و با شکست روبرو خواهید شد.

قانون جذ‌ب هم یکی از این رازها است که شما را در کمترین زمان ممکن به هدف‌تان می‌رساند.

افکار و نگرش

این قانون مستقیما با افکار و نحوه نگرش شما در ارتباط است. برای استفاده از قانون جذ‌ب شما نیاز دارید که افکار و ذهن خود را در وضعیت مثبتی نگه دارید و به عبارتی آن‌ها را به کنترل خود درآورید.

در آکادمی بازار ما این رازها را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا دیگر مجبور نباشید راهی را که بارها توسط افراد مختلف طی شده دوباره تجربه کنید و وقت و انرژی‌تان تلف شود. تمامی تجربه‌های خود را در این باره از افراد موفق در بسته آموزشی «زندگی افراد موفق» گردآوری کرده‌ایم.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی