قانون جذب موفقیت- مثبت اندیشی ذهن

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۱ اردیبهشت, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

موفقیت محصول دیدگاه ذهنی و نگرش مثبت شماست؛ پس همواره در تمام مراحل زندگی خود  بخصوص حوزه کسب و کارتان نگرش مثبت داشته باشید. به جای صحبت در مورد آنچه مانع کارتان است، با شور و شوق درباره آنچه در آینده می‌خواهید انجام دهید، صحبت کنید. این دیدگاه ذهنی مثبت، افراد همفکر را که می‌خواهند با شما همکاری کنند تا در آینده به موفقیت بیشتری دست‌ یابند، جذب خواهد کرد.

این قانون کائنات است؛ هر چیزی شکل خودش را جذب می کند؛ موفقیت هم موفقیت بیشتری جذب خواهد کرد. کافی است باور کنید، درست فکر کنید و راهکارهای مثبت اندیشی ذهن را بیاموزید.

مثبت اندیشی ذهن موفق

انسان‌ها دوست دارند با افراد موفق ارتباط برقرار کنند. این کار نه تنها باعث می‌شود درباره خودشان احساس خوبی داشته باشند، بلکه عضو گروهی بسیار موفق بودن و تصاحب چیزی چشمگیر، لذت بخش است. این اتفاق در خصوص افرادی که فکر و عمل مثبت دارند رخ می‌دهد؛ آنها افراد دیگر با همان طرز فکر را جذب می‌کنند.

برای رسیدن به ابعاد گوناگون موفقیت در زندگی، ابتدا باید بر قدرت ذهن و توانمندی های آن تکیه کرد. یک ذهن قدرتمند و موفق می تواند به زودی مرکز رسیدن به تمام آرزوهای شما در دنیای واقعی باشد؛ برای دستیابی به چنین ثروت و موهبت خدادادی کافی است فکرتان را بر روی سیگنال های مثبت قرار دهید و آن را به طور شگفت انگیزی شارژ کنید. فقط در این صورت است که می توانید معجزه موفقیت را در زندگی خود لمس کنید.

البته رسیدن به این جایگاه از قدرت جذب و تجربه زندگی افراد موفق، نیازمند اصول و برنامه ریزی های مختلف ‌ذهنی است که در ادامه به آنها می پردازیم.

اصول برنامه ریزی یک ذهن موفق

تمرکز بر ناخودآگاه ذهن

هر روز با تکرار دلایل قوی و مثبت برای خودتان، ناخودآگاه‌تان را برای جستجوی ایده‌های خوب برنامه‌ریزی کنید و درباره پیشرفتتان همواره خوش‌بین باشید.

افکار مثبت

جایگزینی مثبت

هرگاه افکار منفی به ذهنتان هجوم می‌آورند، عمداً تلاش کنید تا ایده‌های مثبت را جایگزین آنها نمایید؛ به‌گونه‌ای که با جایگزینی ایده‌های مثبت به جای منفی، پیوسته احساس بهتری بیابید و در کارتان مشتاق‌تر شوید.

همیشه راهی وجود دارد

هر زمان با شرایطی که ممکن است هر روز پیش بیاید مواجه شدید، به راه‌حل‌ها فکر کنید، نه مشکلات. با پیوسته فکر کردن به راه‌حل‌ها، اعتماد به نفس پیدا می‌کنید تا مثبت عمل کنید.

تجسم خلاق ذهن

اصل تجسم

همانطور که اهدافتان محقق می‌شوند، سعی کنید تصویر زنده‌ای از آنچه زندگی‌تان در آینده به آن تبدیل خواهد شد، در ذهنتان ترسیم و دستیابی به اهدافتان را تجسم نمایید. این کار قطعاً شور و شوق و احساس خوبی برای شما به همراه خواهد داشت.

تعاملات ذهنی مثبت

چنان عمل کنید که گویی در حال حاضر مشتاق به کار هستید و خیلی زود واقعاً همان احساس را خواهید داشت. تصمیم بگیرید که همیشه در هر چیزی که می‌گویید و انجام می‌دهید، مثبت باشید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون جذب

هم اندیشی شاد

با پرسیدن اینکه اطرافیانتان درباره پروژه‌های تجاری شان چه نظر و احساسی دارند، کاری کنید که احساس مهم بودن کنند و درباره خودشان احساس خوبی داشته باشند؛ آنها متقابلاً همین کار را برای شما انجام می‌دهند و شما را درباره چشم‌اندازها و فرصت‌های آینده خوشحال خواهند کرد.

اصل مراقبت

استانداردهای مراقبت شخصی خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که دیگران در برخورد با شما احساس راحتی ‌کنند و در عین حال موفق به نظر برسید. اگر شما برای حوزه کسب‌وکارتان به درستی مجهز شوید، مردم طبیعتاً به شما پاسخ مثبت خواهند داد. در یک مراقبت اصولی همه چیز در نظر گرفته می‌شود.

تعهد شغلی

اصل تعهد

تعهد دهید که کارتان را به نحو احسن انجام می‌دهید. افراد دیگر منتظر برخورد با فردی هستند که می‌داند از زندگی چه چیزی می‌خواهد.

اکنون شما می توانید بر نقاط مثبت ذهنتان تمرکز کنید، برای آن دستور العمل و برنامه ریزی دقیق نمایید و به موفقیت خود نزدیک تر شوید؛ پس همین حالا عینک بدبینی را از چشم ذهنتان خارج کنید و ناخودآگاه تان را شارژ نمایید.

موفقیت از آن شما و آینده از آن موفقیت است؛ درواقع شما زمانی که مسئولیت ساخت آینده را به عهده می‌گیرید، به جای آنکه منتظر شوید خودش پیش بیاید، شروع به تجربه رویدادهای موفقیت آمیز بیشتر و بیشتری می کنید که یک فرد معمولی آنها را به عنوان شانس از دست می‌دهد.

بنابراین موفقیت یک شانس نیست؛ یک اصل است.

«بزرگ ترین تحول نسل من کشف این موضوع است که با تغییر نگرش‌های درونی ذهنتان می‌توانید جنبه‌های بیرونی زندگی‌تان را تغییر دهید.»

                                                                                                   ویلیام جیمز

منبع: آینده خودت را بساز؛ برایان تریسی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی