من می توانم – قسمت دوم

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۳۱ خرداد, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
من میتوانم

همانطور که در مقاله قبلی خواندید، با باور به اینکه من می‌توانم پلی به سوی موفقیت برای ما باز می‌شود. رسیدن به موفقیت و اهداف مسلما کار آسانی نیست اما اینکه همیشه با خود تکرار کنید که من می‌توانم، می‌تواند مسیر شما را بسیار هموارتر کند.

اگر می‌خواهید در هر زمینه‌ای، از کار و پول و روابط گرفته تا سلامتی و سایر جنبه‌های زندگی، در اولین گام باید دیدگاه‌ها و باورهای خود را تغییر دهید. به جای اینکه سعی کنید انعکاس تصویرتان را در آیینه تغییر دهید، بهتر است خودتان را تغییر دهید تا تصویرتان در آیینه تغییر کند.

جهان بیرون، آیینه درون شماست. وین دایر جمله معروفی دارد که می‌گوید: «اگر نگاهت را به چیزی عوض کنی، آن چیزی که داری به آن نگاه می‌کنی عوض می‌شود!» تغییر حهان اطراف بسیار سخت است اما تغییر خود با کمی تمرین امکان پذیر است ک منجر به تغییر جهان می‌شود.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

با من میتوانم باید در بیراهه، راهی جدید پیدا کرد!

بسیاری از شما می‌گویید که تلاش زیادی کرده‌اید، کتاب‌های زیادی خوانده‌اید، از مقالات سایت ما استفاده کرده‌اید، ساعت‌ها وقت خود را صرف کار کرده‌اید اما نتیجه‌ای نگرفته‌اید! حقیقت این است که دقیقا زمانی که به مرحله‌ای می‌رسید که دیگر تحمل شرایط برایتان سخت است، درست در همان زمان درهای جدیدی به روی شما گشوده خواهد شد و فرصت‌های فوق‌العاده‌ای سر راه شما قرار خواهد گرفت پس با خودتان بگویید من میتوانم موفق شوم.

تنها کاری که نباید انجام دهید، این است که در فرآیند پیشرفت، هرگز حق تسلیم شدن ندارید! یادتان باشد که قهرمانان، حتی زمانی که خسته و بی انگیزه‌اند و هیچ انرژی‌ ندارند، باز هم به رقابت ادامه می‌دهند! این دلیل تمایز انسان‌های بزرگ است.

آن‌ها زمانی که دیگر توان ندارند، زمانی که همه چیز برایشان به پایان رسیده است و شرایط به ظاهر بدی دارند، زمانی که مأیوس هستند و آماده تسلیم شدن، تازه در آن لحظه شروع می‌کنند! زمانی که هیچ چیز ندارید و تمام سرمایه‌تان از بین رفته است، دقیقا در همان زمان باید خودتان را نشان دهید.

یادتان باشد استفاده از اصول و تکنیک‌های قانون جذب در زمانی که شرایط رو به راه است و همه چیز خوب پیش می‌رود، بسیار آسان است؛ هنر آن است که در زمان سختی و زمانی که دیگر هیچ توانی ندارید، آن را بکار بگیرید. شما زمانی موفق خواهید شد که در بیراهه، راهی جدید پیدا کنید! وقتی موفقیت و هدف خود را به اندازه نفس کشیدنتان بخواهید، راهی پیدا خواهید کرد.

قاعده شیر و غزال!

قاعده شیر و غزال و من میتوانم

اکنون می‌خواهیم قاعده‌ای را به شما آموزش دهیم که شما را به حرکت وا دارد؛ زیرا ممکن است برخی از شما متوقف شده باشید. شما مانند غزالی هستید که یکجا بی‌تحرک مانده‌اید؛ شما نیاز به منبعی انگیزاننده دارید؛ زمانی که شیری شما را دنبال می‌کند، به حرکت و جنب و جوش می‌افتید. در غیر این صورت، در محل خود باقی خواهید ماند!

قاعده غزال و شیر را رعایت کنید! هر زمان احساس ناتوانی کردید، یعنی به منبع انگیزاننده نیاز دارید؛ بنابراین به همسرتان فکر کنید، به خانواده و فرزندانتان، به اینکه آن‌ها چه آرزوهایی دارند، به اینکه اگر تلاش نکنید، چه عاقبتی در انتظار شما و خانواده‌تان خواهد بود!

استاد احمد محمدی

تفکر "من به اندازه کافی خوب نیستم، من توانا نیستم و ..." همه زاییده افکار غلط ما هستند، هیچ کدام واقعی نیستند.

استاد احمد محمدی

این‌ها باعث می‌شوند انگیزه بگیرید. اگر به آن‌ها فکر کنید، نمی‌توانید خسته شوید؛ نمی‌توانید متوقف شوید؛ نمی‌توانید تسلیم شوید! به افرادی در زندگی خود فکر کنید که روی شما حساب باز می‌کنند و شما به خاطر آن‌ها تلاش می‌کنید.

باید دلیلی در درون خود پیدا کنید که شما را به تحرک وا دارد. زمانی که دلیل عمیق خود را پیدا کنید، دیگر به شرایط اهمیتی نمی‌دهید و فقط به دنبال راهی برای موفقیت خواهید گشت.

موفقیت آسان نیست ولی من میتوانم

همانطور که در مقاله قبلی گفته شد، اگر موفقیت آسان بود، همه پیروز می‌شدند! موفقیت آسان نیست. برای موفق شدن، باید بهای آن را بپردازید. اگر بدون پرداختن بها، موفق شوید، موفقیت‌تان پابرجا نخواهد ماند. بهای موفقیت هر چیزی می‌تواند باشد؛ ممکن است گذشتن از تماشای سریالی که عاشقش هستید باشد، یا گذشتن از چند ساعت خواب، یا صرف زمان و هزینه!

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
استعدادهای خوب را بشناس

به هر حال، موفقیت شما بسته به نوعش، نیازمند پرداخت بهایی است که تنها خودتان باید آن را بپردازید. زمانی که دلیلی بزرگ‌تر از خودتان برای پیشرفت پیدا کنید و بهای آن را نیز بپردازید، در آن زمان است که تک تک رویاهای شما به حقیقت خواهند پیوست.

زمانی که تلاشی صورت نگیرد و بهایی پرداخت نشود، پیشرفتی حاصل نخواهد شد. بنابراین، گذشته خود را فراموش کنید، دست از ناله کردن و شکایت کردن بر دارید، و یادتان باشد که شما قربانی روزگار نیستید؛ بلکه سازنده آن هستید! باقی مانده زندگی خود را به بهترین روزهای زندگیتان تبدیل کنید.

باور داشتن به خود و من میتوانم برای رسیدن به خواسته‌ها و هرآنچه که برای خودمان هدف قرار داده‌ایم، بسیار لذت بخش است. با شرکت در سمینارهای موفقیت، راه‌های پیش رو را سریع‌تر بپیماییم.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

20 پاسخ

    1. سلام کاربر عزیز
      برای اطلاع از آخرین سمینار و دوره ها با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی