ما موجوداتی ارتعاشی هستیم

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۸ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۵ مرداد, ۱۴۰۰
ما موجوداتی ارتعاشی هستیم

ما موجوداتی ارتعاشی هستیم؛ ما فقط از پوست و گوشت و خون ساخته نشدیم. هر موجودی در این کره خاکی دارای ارتعاش است. چیزهایی که در اطراف ما به نظر جامد و ثابت می‎‌آیند، به هیچ وجه ثابت نیستند و اگر آن‌ها را زیر میکروسکوپ قرار دهیم، می‌بینیم که به سرعت در حال حرکت‌اند.

همه چیز ارتعاش دارد. علم ثابت کرده که در این ارتعاشات، اطلاعاتی نهفته است. هر عمل، فکر، خواسته، احساس، و تمامی اشیاء، در هر لحظه در حال ارسال ارتعاش از سوی خود هستند.

به عنوان مثال، وقتی ما از خداوند یا کائنات درخواستی داریم، این خواسته ما دارای ارتعاش است و در واقع ارتعاش آن را به سوی کائنات می‌فرستیم و کائنات هم به جستجو می‌پردازد و هر آنچه که با خواسته ما هم ارتعاش است، به سوی ما جذب می‌کند.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

ارتعاش، قانون اولیه جهان هستی

ارتعاش میدان مغناطیسی دارد و مانند یک آهنربا عمل می‌کند. اگر چیزی وجود دارد که خواستار آن هستیم (مثلا یک ماشین یا خانه یا شغلی خاص)، باید خودمان را با خواسته خود هم ارتعاش کنیم.

وقتی خودمان را با خواسته‌مان هم ارتعاش می‌کنیم، یعنی درخواست آن را به کائنات ارسال کرده‌ایم و ابتدا آن را در سطحی ارتعاشی و سپس به طور فیزیکی در زندگی‌مان تجربه می‌کنیم.

ارتعاش بر دو نوع است: مثبت و منفی

ارتعاش بر دو نوع است: مثبت و منفی

هر چیز ارتعاش به خصوصی دارد؛ افکار مثبت و تمام چیزهایی که از خوبی‌ها سرچشمه می‌گیرند، دارای ارتعاش بالا و تمامی افکار و احساسات منفی، دارای ارتعاش پایین هستند. به عنوان مثال، افرادی که کینه و دشمنی در دل دارند، سطح ارتعاش خود را به اندازه فرکانس کینه و دشمنی پایین می‌آورند و از آنجا که شما چیزهای هم ارتعاش خود را جذب می‌کنید، کینه و دشمنی بیشتری را به زندگیتان دعوت می‌کنید.

درواقع، وقتی شما در فرکانس ارتعاشی مشخص قرار می‌گیرید، تنها اتفاقات هم فرکانس با ارتعاش خودتان را جذب می‌کنید. شما هرگز نمی‌توانید چیزی را که با آن هم ارتعاش نیستید، جذب کنید. فردی که کینه به دل دارد، هرگز نمی‌تواند یک رابطه دوستانه را به خود جذب کند.

فردی که نسبت به پول و دوره ثروت احساس بدی دارد و مدام احساس کمبود و فقدان پول می‌کند، هرگز نمی‌تواند پول را به خود جذب کند. حتی اگر هم آن را بدست بیاورد، طولی نمی‌کشد که از دستش می‌دهد!

چه بسیار افرادی را دیده‌ایم که با وضعیت مالی نامناسب، در قرعه کشی‌ها یا لاتاری‌ها برنده میزان قابل توجهی پول شدند، اما طولی نکشید که همه آن پول را از دست دادند! زیرا این افراد، با ارتعاش پول و ثروتمندی هم فرکانس نبوده‌اند، پس ذهنشان به آن‌ها اجازه نمی‌دهد که پول و ثروت را نگه دارند!

ارتعاش خود را حفظ کنید

ممکن است فردی را ببینید که وارد رابطه‌ای می‌شود اما نمی‌تواند این رابطه را نگه دارد. زیرا این افراد، از درون با خواسته خود هم ارتعاش نیستند. چیزی در درون آن‌ها وجود دارد، که با آن خواسته هماهنگ نیست! آن‌ها واقعا با خواسته خود یکی نشده‌اند!

استاد احمد محمدی
یا بزرگ فکر کن یا کوچک زندگی کن.
استاد احمد محمدی

پس این امکان وجود دارد که شما بتوانید به طور موقت و اتفاقی چیزی را به دست بیاورید، اما برای اینکه بتوانید آن را در زندگی خود نگه دارید، باید با آن هم ارتعاش شوید! در غیر این صورت، آن را از دست خواهید داد!

شما می‌توانید ارتعاش عشق، هماهنگی و صلح را از درونتان ساطع کنید و آن‌ها را به زندگی خود جذب کنید. وقتی ارتعاشات سطح بالا را ارسال می‌کنید، افرادی که وارد زندگیتان می‌شوند یا شرایطی که در زندگیتان ایجاد می‌شود، همگی فقط به این دلیل به زندگی شما آمده‌اند تا به نحوی بتوانید عشق، هماهنگی و صلح را تجربه کنید.

از کجا بفهمیم که در حال ارسال چه ارتعاشی هستیم؟

از کجا بفهمیم که در حال ارسال چه ارتعاشی هستیم؟

احساسات شما، راهنمای ارتعاشی شماست! احساسات شما، یک سیستم راهنمای درونی قدرتمند می‌باشد که هر لحظه به شما می‌گوید در حال ارسال چه نوع ارتعاشی هستید. هر عمل یا فکری، در نهایت به ایجاد یک احساس ختم می‌شود.

وقتی در حال فکر کردن به چیزی هستید، احساسی در شما ایجاد می‌شود که مطابق با فکر شماست. به عنوان مثال، شما هرگز نمی‌توانید به دزدی یا تصادف فکر کنید و احساس خوبی داشته باشید! احساس شما در هر لحظه به شما می‌گوید که آیا افکار درستی در سر دارید یا خیر!

اگر می‌خواهید ببینید که چه ارتعاشی در خصوص پول دارید، باید ببینید که هنگام فکر کردن به پول و ثروت، چه احساسی دارید. آیا احساس نا امیدی می‌کنید؟ آیا احساس کمبود دارید؟ آیا احساس می‌کنید که هرگز نمی‌توانید ثروتمند شوید؟

اگر اینطور است، یعنی شما ارتعاش مثبتی به سمت پول و ثروت ساطع نمی‌کنید و در نتیجه، نمی‌توانید پول را به خود جذب کنید! اما اگر هنگام فکر کردن به پول، به وجد می‌آیید و احساس شور و شوق و فراوانی دارید، یعنی در مسیر درستی قرار داشته، و ارتعاش درستی از خود ساطع می‌کنید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - قانون جذب

این موضوع در سایر جنبه‌های زندگی شما از جمله روابط، سلامتی، کسب و کار و … نیز صادق است. پس نتیجه می‌گیریم برای رسیدن به یک خواسته، تنها فکر کردن به آن ملاک نیست؛ بلکه احساسی که هنگام فکر کردن به آن خواسته داریم، ارتعاش ما را تعیین می‌کند.

انگیزه مهم‌ترین عامل محرک برای شروع و ادامه‌ فعالیت‌های ما است، به همین جهت برای انجام و شروع هرکاری، انگیزه داشتن و انرژی آن بسیار مهم خواهد بود. آکادمی بازار با برگزاری سمینارهای موفقیت راه‌ها و مسیرهای خوبی را به شما نشان می‌دهد که به خوبی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

19 پاسخ

  1. سلام
    تبریک میگم به افکار زیباتون و مقاله علمی‌که واقعا اثبات شده اما خیلی ها متاسفانه اطلاع ندارند وافرادی هم باور ندارند
    یه مسائله هست که گاهی ما مثبت فکر میکنیم ولی اطرافمون اجازه رسیدن به این فکرهای خوب رو نمیدن
    تلاش ما بی فایده میشه و نا امید میشیم
    مثلا من عشق رو درخواست کردم و به سمت من اومد اما یهویی سر موضوع بی ربطی‌بعداز ۳ سال همه چیز خراب شد . پس دلیل نمیشه چون من ارتعاش منفی فرستادم اون رفته!

  2. حتی ما در جذب بیماری هم میتونیم نقش بزرگی داشته باشیم مثلا کسی که همش دوست داره بگه مریضه خب مریض میشه یعنی این موج منفی رو جذب میکنه

    1. سلام گلی عزیز
      برای اطلاع از آخرین سمینار و دوره ها با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی