سخنرانی لس براون – عزت نفس خود را به دست آورید

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۳ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۲ خرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

خانم ها وآقایان مسائلی در زندگی همه ما وجود دارد و چون ما به کنترل آن ها و مقابله با آن ها نمی پردازیم تبدیل به مسائل بزرگی برای ما خواهند شد . شخصی در کارش به بن بست رسیده بود ناراحت و آشفته حال بود که بسیاری از ما این حالت را تجربه کرده ایم . او میدانست که توانایی انجام کارهای بیشتری را دارد اما او خود را تسلیم کرده بود و خودش را بیرون کشیده بود .

عزت نفس

وقتی شما برای زندگی خود ساختاری نداشته باشید که به شما معنی و ارزش دهد زندگی خود را فدای هر چیز خواهید کرد . که میتواند الکل ، مواد مخدر یا شغلی باشد که خود واقعی شما را از شما بگیرد .زمان زیادی را در این بازی ایفای نقش میکنید و بر این باورید که آن خود واقعی شماست . این موضوع حتی می تواند بر روابط شما نیز صدق کند رابطه ای که به شما آن چیزی که شما می خواهید را نمی دهد . روانشناسی بر  روی نحوه عکس العمل بیمارانی که به آن ها گفته شد زمان کمی برای زندگی دارند تحقیق کرد . زمانی که به آن ها گفته شد که شما فقط سه ماه زمان برای زندگی کردن دارید تمامی این افراد زمانی که خود را قربانی و شکست خورده دیده بودند به یک باره شروع به عمل کردند . آن ها شروع به زندگی کردن نمودند .یکی از بزرگترین روانشناسان می گوید وقتی به اشخاص می گویی که به زودی خواهی مرد به صورت ناگهانی آن ها شروع به لمس لحظه هایشان می کنند و شروع به دیدن زیبایی های زندگی میکنند .

آیا لازم است تا به ما گفته شود که تنها چند ماهی برای زندگی فرصت داریم تا تصمیم به زندگی کردن بگیریم ؟ تا یک زندگی بدون نقص و مشکل داشته باشیم؟ تمامی اتفاقات در زندگی شما زمانی که زنده هستید رخ می دهد .اگر شما فقط 6 ماه زمان برای زندگی داشتید چه کار متفاوتی نسبت به حال انجام میدادید ؟ آیا باز هم همان شغل را انتخاب میکردید ؟ آیا به نگرانی در مورد چیز هایی که هم اکنون باعث نگرانی شماست می پرداختید ؟

اکثر انسان ها از تغییر می ترسند .اکثر آن ها در شغل و یا رابطه ای هستند که از آن ناراضی اند .گاهی اوقات بری اینکه شروع به دیدن لحظه هایتان کنید نیاز به تغییر شهرتان ، تغییر دوستانتان ، روابطتان و یا شغلتان دارید .خواهان شنیدن این موضوع نیستیم اما ما نیاز به تغییر داریم ما باید مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیریم .باید زندگی خود را پس بگیرید ، باید خواهان شنیدن این موضوعات باشید . انسان ها به گونه ای آفریده شده اند تا به آنچه بخواهند برسند تعجب میکنم از اینکه چرا از روز های تکراری زندگیتان خسته نمی شوید .از روزهای تکراری خود خسته نمی شوید روزهایی که می آیند و می روند ؟

یکی از اولین کارهایی که جو بعد از اینکه به او گفته شد که زمان زیادی برای زندگی ندارد این بود که به سره کارش رفت و استعفا داد .و به رئیسش گفت : من آنقدر از زندگی کردن می ترسیدم که زندگیم را به بهایی اندک به تو فروختم .به خانه بروید به دستمزد خود نگاهی بیندازید و ببینید که روحتان را به چه مقدار فروخته اید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
اعتماد به نفس و عزت نفس

چون ما قاد ر به دیدن توانایی های خود و آنچه توانایی به دست آوردنش را داریم نیستیم .چون قادر به دیدن زندگی خود بعد از شغل الان خود نیستیم . و ما مانند یک قربانی در آنجا خواهیم ماند .یک قربانی داوطلب زیرا کسی ما را مجبوربه خواستنش نکرده بلکه ما خود داوطلبانه خواهان قربانی شدن شدیم . داوطلبانه خواستار عدم مسئولیت زندگی خود شدیم .

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی