سخنرانی انگیزشی جول اوستین – خدا با ماست

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۹ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۷ آبان, ۱۴۰۰
سخنرانی انگیزشی جول اوستین - خدا با ماست

جول اوستین فرزند جان اوستین و دولو رس است. جول در سال ۱۹۶۳ در آمریکا چشم به جهان گشود. جول تحصیلات دوران دبیرستان خود را در Humble شهر تگزاس در سال ۱۹۸۱ به پایان رساند. او در دانشگاه Oral Robert تالسا، رشته رادیو و تلویزیون را انتخاب و نیمه‌ تمام آن را رها کرد.

جول اوستین اولین کار تلویزیونی خود را در تاریخ ۱۹۹۹ آغاز کرد. جول پس از ۶ روز تنها مسبب شروع فعالیت‌‌های خود یعنی جان اوستین را از دست داد و بعد از آن به‌ عنوان کشیش در جای پدر خود، در کلیسای لیکوود مشغول شد. او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است.

همه سخنرانی‌‌ها و کتاب‌‌هایی که از جول اوستین به چاپ رسیده است درون مایه‌ای مذهبی دارد و در همه آن‌‌ها پایه اصلی ایمان، اعتقاد به خداوند و توجه به امتحانات الهی است. جول اوستین تا به امروز ۷ کتاب پرتیراژ به چاپ رسانده که هرکدام به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده است. سخنرانی‌های تلویزیونی جول اوستین بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

سخنرانی انگیزشی جول اوستین در مورد حضور خدا

جول اوستین می‌گوید همه ما از چالش‌ها و مشکلاتی عبور کرده‌ایم که می‌توانستند ما را متوقف سازند موانعی که به ظاهر خیلی بزرگ بود. مشکلی که غیر قابل تحمل به نظر می‌رسید اما به طریقی ما از آن‌ها عبور کردیم و درهایی به روی ما باز شدند که نباید باز می‌شدند.

یک ترفیعی که حقمان نبود. آدم‌هایی که بدون دلیل خاصی، خارج از وظایفشان به ما لطف کردند. آن شانس نبود و فقط یک اتفاق خوب نبوده بلکه دست خدا بوده است که نیروهای سیاه را کنار زده و از ما محافظت کرده، درمانمان کرده و به ما ترفیع داده است.

حضرت داوود در آیه سوره 41 سالم می‌فرماید: از این رو من می‌دانم که خدا با من است و اجازه نداده دشمنانم بر من چیره شوند. وقتی حضرت داوود به جایگاه خودش نگاه کرد و به این فکر کرد که چگونه به آنجا رسیده است پس زده شدن‌ها و ترک شدن توسط پدرش و پادشاه طالوت که سعی کرده بود او را به قتل برساند، توهین‌هایی که مردم به او می‌کردند، متوجه شد که تمام این مدت خدا بوده است که در پشت پرده برایش مبارزه میکرد و اجازه نمیداد دشمنانش شکستش بدهند.

استاد احمد محمدی
نقص‌های جسمانی‌ات هدیه خداوند به توست.
استاد احمد محمدی

این به او شجاعت، اعتماد به نفس می‌داد زیرا او می‌دانست که خداوند پشتش است و همه ما تجربه این را داشته‌ایم و به این فکر کرده‌ایم به طور مثال: آن بیماری می‌توانست پایان کار باشد اما به لطف خدا شما هنوز اینجا هستید، پابرجا و در سلامت کامل.

شما هم می‌توانید مانند حضرت داوود به عقب نگاه کنید و بگویید از این رو می‌دانم که خدا با من است. آن طلاق یا جدایی می‌توانست شما را غمگین و تنها کند اما خداوند نه تنها شما را التیام بخشید بلکه یک فرد جدید را برایتان آورد. یک نفر که از تصوراتتان نیز هم بهتر است. او در کتاب «زندگی لذت بخش» نوشته جول اوستین بیشتر درمورد این موضوع صحبت کرده است.

خدا با ماست

خدا با ماست

همانطور که در وبسایت joelosteen آمده او می‌گوید، حالا خوشحالید، کاملید و زندگی را دوست دارید و می‌توانید بگویید می‌دانم که خدا با من است. او عزای من را به شادی تبدیل کرده است. وقتی به عقب نگاه می‌کنید می‌بینید که چگونه رقبایتان را کنار زدید.

چگونه آن بچه را تنهایی بزرگ کرده‌اید چطور به تنهایی کالج را گذرانده‌اید، چطور اعتیاد را ترک کرده‌اید، چطور درمان سرطان را پشت سر گذاشته‌اید، اینکه چطور خودتان به خود روحیه داده‌اید. زمانی که هیچ کس دیگری را نداشتید و اگر کس دیگری جای شما بود تسلیم میشد. زیرا بقیه گله می‌کردند که روحیه و سرنوشت خود را از دست داده‌اند اما شما نه.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
امید و نقش آن در موفقیت زندگی

زیرا شما هنوزم با قدرت رو به جلو می‌روید وقتی که می‌دانید خدا با شماست و به شما شجاعت، اعتماد به نفس می‌دهد زمانی که با چیزی روبه‌رو شدید خودتان را نمی‌بازید. دیدتان طوری می‌شود که می‌گویید خدای بزرگ و خالق هستی پشت من است و اگر به گذشته برگردید و کارهایی که خدا برایتان کرده را به یاد آورید به شما این ایمان را می‌بخشد.

من ایمان دارم که خداوند در آینده شما قرار است کارهایی را بکند که به شما این اطمینان را می‌دهد که سمت شماست پس هیچ شکی نداشته باشید.

4/5 - (5 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

17 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی