ساعاتی متفاوت و متحول کننده در همایش تکنیک های موفقیت

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۳ شهریور, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۷ دی, ۱۴۰۱
همایش تکنیک های موفقیت
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

هنوز هم بسیاری از افراد هستند که عواملی مثل شانس، موقعیت خانوادگی، طبقه اجتماعی و وضعیت اقتصادی و … را در موفقیت موثر می‌دانند. هرچند اغلب افراد علاوه بر نقش این عوامل، تلاش خود فرد را نیز در موفقیت او موثر می‌دانند.

بسیاری از افرادی که نگاهی خشک و صرفا واقع‌گرایانه نسبت به دنیای پیرامون خود دارند، موفقیت بیش از آنکه حاصل تلاش و توانایی و استعداد فرد باشد، حاصل رویدادهای تصادفی زندگی و موقعیتی است که فرد در آن متولد می‌شود.

به‌همین دلیل، اکثر این افراد نسبت به ناعادلانه بودن سیستم اعتراض داشته و معتقدند که حرکت در مسیر موفقیت، بسیار سخت و دست‌نیافتنی است.

شانس یا تکنیک؟

ویژگی‌های محیطی، تاثیر فزاینده‌ای بر میزان موفقیت و پیشرفت افراد دارد ولی نمی‌توان همه‌چیز را به ویژگی‌های محیطی و شانس ربط داد. شاید داستان‌های بسیاری در مورد موفقیت افراد به‌واسطه‌‌‌ی پول و قدرت شنیده باشید، اما در سمت دیگر ماجرا، داستان‌های بسیاری درباره افرادی می‌شنویم که حرکت در مسیر موفقیت را از نقطه‌ی هیچ آغاز کرده‌اند و تنها با تلاش و اراده‌ی خویش به همه‌جا رسیده‌اند.

چنین افرادی عموما خودساخته هستند و در عرصه‌های مختلف مسیر موفقیت‌آمیزی را پیموده‌اند. بی‌شک نمی‌توان گفت که  شرایط محیطی تنها عامل موفقیت است. حتی اگر فردی در بدترین شرایط محیطی نیز قرار داشته باشد، راهکارها و تکنیک‌هایی وجود دارند که می‌توانند به وی کمک کنند.

آکادمی بازار نیز قصد دارد همایشی تخصصی درباره‌ی تکنیک‌های حرکت در مسیر موفقیت برگزار کند. آیا می‌توان با کمک تکنیک‌های تخصصی در مسیر موفقیت قرار گرفت؟ سمینار تکنیک های موفقیت آکادمی بازار به ما می‌آموزد که چگونه می‌توان از طریق آموختن تکنیک‌هایی موثر، مسیر موفقیت را باوجود همه‌ی محدودیت‌های محیطی با سربلندی پیمود.

آیا تکنیک‌های موفقیت قابل یادگیری است؟

سمینار تکنیک های موفقیت

گفتیم، راهکارها و تکنیک‌هایی وجود دارند که به ما کمک می‌کنند در مسیر موفقیت قرار گیریم و در اصل ما در راه رسیدن به اهدافمان یاری می‌رسانند. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا این تکنیک‌ها و راهکارها فردی بوده و فقط مختص افراد خاص با روحیات منحصربفردی می‌شوند یا اینکه برای عموم قابل‌استفاده بوده و در اصل تکنیک‌هایی فراگرفتنی و آموختنی محسوب می‌شوند؟

برای دریافت پاسخ این سوال، کافی است به زندگی و حاصل تجارب افراد موفق، نیم‌نگاهی بیندازیم. با مرور و تعمق بر زندگی افراد موفق درمی‌یابیم که اکثر آنها معمولا دستورالعمل‌های خاصی را دنبال کرده‌اند. معمولا چنین افرادی، الگوها و راهنماهای خوبی داشته‌اند و از راهنمایی و پشتیبانی افراد دیگر کمک گرفته‌اند.

در برخی موارد، افراد موفق کتابی خاص، نویسنده‌‌ای برجسته یا چهره‌ای شاخص و شناخته‌شده را به‌عنوان الگوی خود انتخاب کرده‌اند. پیروی از اصول و روش‌هایی خاص، یکی از نقاط عطف و البته جزو نقاط مشترک زندگی افراد موفق است. گویی افراد موفق، چک‌لیستی دراختیار دارند که به آنها در تعیین مسیر و پیشروی در مسیر موفقیت کمک می‌کند. بنابراین می‌توان گفت که  باوجود تفاو‌ت‌های فردی، روش‌ها و تکنیک‌های موفقیت قابل یادگیری هستند و می‌توانند ما را به اهدافمان نزدیک کنند.

چرا همایش تکنیک‌های موفقیت آکادمی بازار

وقتی اصول و تکنیک‌های قابل یادگیری وجود دارند که به‌صورت‌های مختلف و در قالب‌های متنوع مدون شده‌اند، چرا از آنها استفاده نکنیم؟ برای حرکت در مسیر موفقیت، کتاب‌ها و مقاله‌های بسیاری به‌رشته تحریر درآمده‌اند. اما شرکت در سمینار تکنیک‌های موفقیت، اهمیت ویژه‌ای دارد.

راهکارها و تکنیک‌هایی که توسط افراد و نویسنده‌های مختلف به‌عنوان تکنیک‌های موفقیت معرفی می‌شوند، بسیار متنوع هستند. بسیاری از این روش‌ها هنوز امتحان خود را پس نداده‌اند. علاوه بر این مطالعه انبوهی از روش‌ها و تکنیک‌های مختلف نه تنها وقت‌گیر است، بلکه ممکن است در انتخاب روش مناسب، دچار مشکل شویم.

در همایش تکنیک‌های موفقیت آکادمی بازار روش‌های مختلف دستیابی به موفقیت که توسط مطرح‌ترین و معتبرترین مدرسین موفقیت در سرتاسر جهان آموزش داده شده‌اند، جمع‌آوری و خلاصه‌سازی شده‌اند و تکنیک‌های بهینه و جامعی به‌عنوان فصل مشترک این روش‌ها مهیا شده که به مخاطبین سمینار با بیانی ساده و کاربردی ارائه خواهند شد.

همایش تکنیک‌های موفقیت آکادمی بازار؛ کاربردی و متفاوت

همایش تکنیک های موفقیت - آکادمی بازار

با توجه به مواردی که عنوان شد به نظر می رسد استفاده از سمینار تکنیک های موفقیت راهی ساده و بهینه برای یادگیری تکنیک های موفقیت باشد. اما مساله ای که ممکن است به نظر برسد، این است که این سمینار تا چه حد می تواند کاربردی باشد. و آیا این تکنیک ها در واقعیت قابل اجرا و کاربردی هستند یا خیر؟

مساله ای که در این رابطه باید به آن اشاره نمود این است که این تکنیک ها برگرفته از زندگی افراد حقیقی هستند و در زندگی بسیاری افراد مورد استفاده قرار گرفته اند و بازخورد مثبت داشته اند. و همچنین روش ها و تکنیک هایی در سمینار تکنیک های موفقیت مطرح می شوند که مطرح ترین روش های روز جهان هستند و به دلیل مثمر ثمر بودن و داشتن نتایج خوب مورد اقبال گسترده قرار گرفته اند.

اما در نهایت میزان نتیجه گرفتن از این تکنیک ها به خود فرد بستگی دارد و اینکه تا چه میزان در عمل از آنها استفاده کند و آنها را طبق فرایند توصیه شده با جدیت کافی در زندگی خود به کار گیرد.

در همایش تکنیک های موفقیت چه مواردی طرح می شوند؟

در سمینار تکنیک های موفقیت آکادمی بازار ابتدا بحث های پایه مانند تعریف واقعی موفقیت و خوشبختی مطرح می شوند. سپس در خصوص موارد پیش نیاز بحث مانند تحول، عادات مثبت، برنامه ریزی، هدف گذاری و مواردی از این دست صحبت می شود. در بخش اصلی سمینار نیز مواردی تکنیک های موفقیت، روش تفکر صحیح برای موفقیت، قوانین موفقیت و اصول و روش هایی برای دستیابی به موفقیت حقیقی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
امید و نقش آن در موفقیت زندگی

سمینار تکنیک های موفقیت آکادمی بازار به بازنگری در مفهوم موفقیت و تکنیک های موفقیت می پردازد و تکنیک هایی برای شروعی تازه و راهکارهایی برای محقق کردن اهداف و آرزوها در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی