انرژی مثبت در زندگینامه آریانا هافینگتون

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب خلق برند برتر
کتاب خلق برند برتر

فهرست مطالب

انرژی مثبت در زندگینامه آریانا هافینگتون را در این مقاله مطالعه کنید.

در این مقاله شما با زندگینامه آریانا هافینگتون ( Arianna Huffington ) ، ناشر و روزنامه نگار و مجری تلوزیونی آشنا می شوید. آریانا هافینگتون ناشر ۱۳ کتاب است همچنین یک روزنامه نگار، مفسر، مجری برنامه رادیویی Left, Right & Center و مادر دو فرزند می باشد . ما او را بیشتر با وبلاگ خبری موفق هافینگتون پست می شناسیم که آریانا موسس است. آریانا  قبل از هافینگتون پست نیز به شهرت رسیده بود ، اما این بار شهرت برای او خوش نامی نبود.

با آکادمی بازار برای مطالعه ادامه زندگینامه آریانا هافینگتون همراه باشید.

شرکت آریانا هافینگتون در انتخابات

سال ۲۰۰۳ بود که آریانا هافینگتون ( Arianna Huffington ) در انتخابات فرمانداری ایالت کالیفرنیای آمریکا نام نویسی کرد، اما یک هفته قبل از انتخابات وقتی از باختش مطمئن شد، از انتخابات کناره گیری کرد. اما اسم او در میان نامزدهای انتخاباتی باقی ماند و ۵۵ درصد آرای ایالت  به او اختصاص داده شد و نفره پنجم شد اما این بزرگ ترین شکست زندگی او نبود .

اما ردشدن کتاب دومش برای سی و ششمین بارتوسط ناشر، یکی از بزرگترین اتفاقاتی بود که برایش رخ داد. اما در زندگینامه آریانا هافینگتون مشاهده می کنیم که با وجود چنین ضربه ای او نه تنها گوشه گیر نشد بلکه تلاشش را بیشتر کرد و حتی شجاعت بیشتری پیدا کرد و از شکست هایش درس گرفت .

بعد ازاینکه کتاب او برای آخرین بار برای انتشار رد شد، در انتخابات موفق شد از طریق کمپین های اینترنتی نزدیک به یک میلیون دلار حمایت کسب کند. به گفته خود آریانا : درآن زمان بود که قدرت اینترنت را درک کردم . دو سال بعد او به همراه شریک تجاری اش کن لِرر،  هافینگتون پست را راه تاسیس کردند. اکنون نیز همواره هافینگتون پست به رقابت خود در دنیای رسانه ادامه می دهد و سود بسیاری نیز کسب میکند  و ترافیک اینترنتی آن پنج برابر رقبای رسانه ای جدیدش است.

از آخرین کتاب های منتشر شده آریانا، کتاب«آمریکای جهان سوم» است  که از سمت انتشارات Crown منتشر شد .

زندگینامه آریانا هافینگتون

عوامل موفقیت در زندگینامه آریانا هافینگتون

هافینگتون که  اکنون در ۶۰ سالگی از عمر خودش به سر میبرد بخش بزرگی از موفقیت هایش و خوش شانسی خود را به دلیل زندگی در دوران نوجوانی در آتن می داند. والدینش او وقتی ۱۱ سالش بود از یکدیگر جدا شدند و این یکی از بدشانسی های زندگیش بود .

آریانا درمورد مادرش می گوید: «مادرم کمک کرد تا متوجه شوم شکست خوردن چیزه ترسناکی نیست و شکست مقابل پیروزی نیست بلکه پلی است برای رسیدن به موفقیت و اینگونه شد که از شکست نترسیدم . و متوجه شدم که استقامت همه چیز است و من هیچ  گاه تسلیم نشدم.

هر کسی ممکن است شکست بخورد اما کسی موفق است که راهش را ادامه دهد .و آر یانا میگوید مادرش همیشه نگرش مثبتی از زندگی داشت و دارای روحیه آموزشی بود . در سال ۱۹۶۷ بعد از یک کودتای نظامی در یونان، قوانین حکومت نظامی در شهر برقرار شد  و آریانا که باید در کلاس های اقتصادی حاضر میشد تا به آرزوی خود یعنی  رفتن به دانشگاه کمبریج برسد ، اما با این مانع رو به رو می شود و باید بین رویای خودش یا احترام به قوانین حکومت نظامی یکی را انتخاب می کرده است.

آریانا می گوید: «درآن زمان تصمیم گرفتم قوانین را نادیده بگیرم و به کلاس هایم  بروم. اما این تصمیم من بیشتر به دلیل اصرار مادرم بود. و مادرم هیچ بهانه ای را برای نرفتن به کلاس ها را نمی پذیرفت.»  همان طور که آریانا می گوید، مادرش در راه رسیدن فرزندانش به موفقیت از هیچ کاری دریغ نکرد.

او در کتابش با نام «نترس شدن در عشق، کار و زندگی» می نویسد: مادرم از فرش زیر پا تا گوشواره های طلا و همه چیزش را برای مدرسه و معلم خصوصی ما فروخت و راه من را برای ورود به دانشگاه کمبریج و راه خواهرم را برای ورود به دانشگاه رویال در رشته هنرهای نمایشی هموار کرد.

 

آریانا هافینگتون در دانشگاه

در زندگینامه آریانا هافینگتون می خوانیم که او موقع ورود به دانشگاه کمبریج ۱۷ سال داشت و برای او آنجا یک دنیای جدید بود. به گفته خودش: لهجه من به طور آشکار چالشی برای حضور در مباحث کلاسی بود ،ضمن آن که کلاس های کمبریج همه به صورت مشارکتی بود . اما در نهایت حس درونی من برای حضور در مباحث بر این مانع غلبه کرد و با همان لهجه در مباحث شرکت کردم.

و شخصیت آریانا به تدریج با تجارب و درسی که در زندگی آموخته بود رشد کرد. یک بار زمانی که در یک مناظره تلویزیونی از سوی ویلیام اف باکلی، نویسنده و مفسر معروف مورد تحقیر قرار گرفت، گفت: من آموختم که هیچ کس به اندازه خودمان به تحقیرها و شکست ها اهمیت نمی دهد. شاید من آن روز در آن برنامه تلویزیونی فکر کردم که کار من تمام است، اما دیگران به اندازه من به یک برنامه تلویزیونی آن قدر اهمیت نمی دادند.

آریانا هافینگتون

کتاب های آریانا هافینگتون

هافینگتون اولین کتابش در سن 23 سالگی با عنوان «زن مونث»  بود که در مورد قوانین در حال تغییر در مورد زنان بود و به ۱۱ زبان ترجمه شد. بعد از آن که او در سال ۱۹۸۰ از لندن به نیویورک رفت به نوشتن ادامه داد و یکی از پرفروش ترین کتاب های خود را در سال ۱۹۸۱به اسم  ماریا کالاس، که زندگینامه ستاره اوپرا ماریا کالاس بود، را منتشر کرد.

کتاب های «رزومه قوی» در سال ۱۹۸۸  که در مورد زندگینامه پابلوپیکاسو  بود و بعد ها به فیلم تبدیل شد و «پرفروش ترین خوک های درون کوزه نیویورک تایمز: چطور طمع شرکت ها و فساد سیاسی آمریکا را تضعیف می کند» از دیگر کتاب های آریانا هافینگتون بودند.

زندگی شخصی Arianna Huffington

در بخش خصوصی زندگینامه آریانا هافینگتون میخونیم که او در سال ۱۹۸۶، با مایکل هافینگتون، که یکی از میلیونرهای نفتی آمریکا  بود و بعدها نماینده مجلس ایالت کالیفرنیا شد، ازدواج کرد و صاحب دو دختر شدند اما زندگی مشترکشان ۱۱ سال به طول انجامید و از یکدیگر جدا شدند . وقتی شوهر آریانا برای انتخابات مجلس سنا در سال ۱۹۹۴ اسم نویسی کرد،خودش شوهرش را در کمپین ها همراهی و حمایت می کرد.

با اینکه شوهرش در انتخابات موفق نشد اما سبب محبوبیت سیاسی و اجتماعی او در شبکه های اجتماعی، تلویزیون و حتی شوهای تلویزیونی شد. بعدها کتاب «اشتباه از نظر سیاسی» او نیز موفق به دریافت جایزه امی در سال ۱۹۹۴ و محبوبیت زیاد او شد.

شروع رسمی کار آریانا هافینگتون

همانطور که خودش می گوید: قبل از ملحق شدن به کمپین، خیلی از مردم میخواستند من را از این کار منصرف کنند، آنها به من می گفتند تو کتاب ها، ستون روزنامه و برنامه رادیویی خودت را داری، با این کار به خودت لطمه می زنی ، مردم همیشه عادت دارند تو را نقد و کارهایت را قضاوت کنند اما نباید  اجازه دهید این حرف ها روی شما تاثیر بگذارد ، وگرنه هیچ وقت نمیتوانید چیز های جدید را تجربه کنید و قدرک ریسک کردن را ندارید.

در زندگینامه آریانا هافینگتون میبینیم که او در سال ۲۰۰۵ پست کار خود را  رسما شروع کرد. آریانا در کتاب «نترس» می نویسد: «این شروع انگار تیری در قلب جادوگران بود.» نیکی فینک در مجله LA Weekly تیتر زد: «دلایلی که هافینگتون پست شکست می خورد» و در  این مقاله خود توضیح داد که سرمایه گذاری برای این سایت یک شکست به بار می آورد و به هیچ وجه نجات نخواهدیافت.

هافینگتون پست با افتخار یک سال بعد مقاله جدید فینک را با عنوان « هافینگتون پست، دارایی دیالوگ اینترنت» را منتشر کرد که در آن توضیح داده بود هافینگتون پست رسانه ای برای انتشار جریانات خبری اصلی است که در دیگر سایت ها حذف می شود. آریانا بعد از آن توضیح داد که فینک شخصا گزارش های خود را برای درج در هافینگتون پست ارسال می کند و این ماجرا برای ما خوشحال کننده است.

نویسندگان اولیه هافینگتون پست دوستان نزدیک هافینگتون و شریکش لرر بودند و چندی بعد همکاران و نویسندگان جدید به تیم آن ها پیوست. همانطور که آریانا می گوید: «ابتدا کار با ۱۵۰۰ بلاگر شروع شد و حالا بیش از ۶ هزار نفر برای هافینگتون نویسندگی میکنند  . هر ماه هافینگتون ۴۰ میلیون بازدیدکننده مجزا دارد و ۵۰۰ میلیون بار بازدید کلی سایت است و ۳ میلیون کامنت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در سایت گذاشته می شود.

۱۲۵ کارمند به صورت تمام وقت در این سایت مشغول فعالیت هستند و ۲۰ نفر کار نظارت بر سایت رابرعهده دارند. لرر و هافینگتون به صورت مساوی اندازه ی سرمایه خود را برای سایت ارتقا دادند. آنها سرمایه شان را در سال ۲۰۰۶ به ۵ میلیون دلار و در سال ۲۰۰۸ به ۲۵ میلیون دلار رساندند و در سال ۲۰۱۰ ارزش کلی سایت به ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است.

سایت آریانا هافینگتون

سایت آریانا هافینگتون

سایت هافینگتون در بین دیگر کارهای رسانه ای او شامل: رادیو، مجلات و رسانه های الکترونیک است که برای او ارزشمندتر است. آریانا می گوید: من عاشق همه کارهایم هستم. هرکدام از آنها سختی ها و ارزش های خود را دارند، من سیزدهمین کتابم را تمام کردم و این موضوع زمانی اتفاق افتاد که با خودم گفتم دیگر کتاب نمی نویسم چیزی در نوشتن کتاب هست که همیشه مرا به درون خود می کشد.

همان طور که هافینگتون می گوید او از زندگی پرمشغله و پرچالش خود لذت می برد. او می گوید: «اصلا تمایل ندارم که سرعت زندگی ام را کم کنم . من همیشه در زندگی ام با انجام کار هایی مثل: کوه نوردی، صرف کردن زمان با دختران و دوستانم خودم را شارژ می کنم و سریعا به سمت کارم باز می گردم و حتی از کارم هم لذت می برم.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
افراد مثبت

درواقع وقتی من سر کارم هستم هم به نوعی لذت بردن از زندگی است و هیچ وقت فکر نمی کنم که زودتر کارهایم را تمام کنم تا به خانه بروم . و درواقع کارم بخشی از زندگی ام است که برایم مهم و حیاتی است و نمی توانم به این فکر کنم که از کارم بزنم که به زندگی ام برسم.

هر کدام از آنها ارزش خود را برای من دارد و من به هر کدام بهای مخصوص به خود را می دهم. چالش های کاری هم برای من به نوعی چاشنی زندگی به شمار می روند و وقتی با آنها مواجه می شوم همچون یک بازی فکری به دنبال چاره ای برای حل موضوع می گردم و تا آن را حل نکنم از پای نمی نشینم . در زندگینامه آریانا هافینگتون میبینیم که اکنون چندین کار را همزمان با هم انجام می دهد و هیچ وقت از این موضوع ناراحت نبوده. طبق اعتقادات او انجام چند کار به طور همزمان کارایی فرد را بالا می برد.

درواقع به اعتقاد او کسانی که در چند کار فعالیت می کند، موفقیتشان در همه کارها بیشتر است. او می گوید: من احساس می کنم زندگی برای این نیست که شما تاثیرگذار باشید، بلکه زندگی برای این است که شما لذت و هدف را برای خود بیابید. موفقیت به نظر من یک لذت است.

شما در صورت تمایل به آشنایی با سایر افراد موفق می توانید به صفحه زندگینامه افراد موفق مراجعه کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی