زندگینامه آنتونی رابینز ، راز ثروت و موفقیت او

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۹ مهر, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۷ مرداد, ۱۴۰۰
زندگینامه آنتونی رابینز ، راز ثروت و موفقیت او

آنتونی رابینز در سن ۲۲ سالگی در آپارتمان ۴۰ متری فقیرانه‌ای، مجردی زندگی می‌کرد و طبق گفته‌های خود آنتونی رابینز، او مجبور بود ظرف‌هایش را در وان حمام بشوید. به غیر از مشکلات مالی، به دلیل پرخوری‌های زیاد، وزن آنتونی رابینز به ۱۲۰ کیلو گرم رسید و چون دچار اضافه وزن شده بود بسیار تنبل و بی‌حال بود. اما در عین حال آنتونی رابینز همیشه رویاها و آرزوهای جاه طلبانه‌ای در سر می‌پروراند.

کتاب خلق برند برتر
کتاب خلق برند برتر

فهرست مطالب

نام و نام خانوادگیآنتونی رابینز
متولد1960
زادگاهشمال هالیوود، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا
ملیتآمریکایی
پیشهنویسنده، سخنران حرفه‌ای، مربی، بازیگر و استاد دانشگاه

آرزوهای آنتونی رابینز

زندگینامه آنتونی رابینز و راز ثروت و موفقیت او را در این مقاله مطالعه کنید. در این مقاله به تشریح زندگینامه آنتونی رابینز (Tony Robbins) و راز ثروتمند شدن او می‌پردازیم. آنتونی رابینز در سال ۱۹۶۱ در خانواده فقیر چشم به جهان گشود آنتونی رابینز پس از اخذ مدرک دیپلم به کارهای مختلف روی آورد، اما نتوانست تغییری درزندگی خود ایجاد کند.

آنتونی رابینز (Tony Robbins) در عالم خیال، خودش را در خانه‌های مجلل و بزرگ و در نزدیکی دریا با طبیعت بکر تصور می‌کرد. او حتی در رویاهایش برای خود، همسر و ماشین‌های لوکس و امکاناتی فراتر از تصور در نظر می‌گرفت. 

زندگینامه آنتونی رابینز و کاهش وزن

آنتونی رابینز تصمیم گرفت که با چاقی خداحافظی کند آنتونی رابینز در این تصمیم بسیار مصمم بود و هرگز تسلیم نشد حتی برای رسیدن به این راه کتاب‌های مربوط به لاغری و تناسب اندام را مطالعه می‌کرد.

اما در این کتاب‌ها مطالب ضد و نقیض زیادی پیدا کرد که تصمیم گرفت خودش راهی برای این موضوع پیدا کند. در زندگینامه آنتونی رابینز می‌خوانیم که او برای این کار به دنبال افرادی گشت که ورزشکارند و دارای تناسب اندام هستند. او لیستی تهیه کرد و افکار، اعتقادات و راز موفقیت و تناسب اندام هر شخص را یادداشت می‌کرد واز تجارب آن‌ها بهره می‌برد.

سرانجام Tony Robbins در این راه موفق شد و توانست با استفاده از تجارب دیگران و با شیوه‌های روانشناختی و کنترل ذهن در حدود ۱۵ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد و با توجه به قدش که حدود دو متر بود موفق شد تناسب اندام پیدا کند. 

تجارب و موفقیتی که آنتونی رابینز در این راه به دست آورد او را به فکر فرو برد که شاید بتوان این روش را در هر مکانی و در هر زمینه‌ای روی افراد مختلف به کار گرفت و به نتیجه رسید. آنتونی رابینز فهمیده بود که هر فرد برای رسیدن به اندام دلخواه، اول باید افکار و تصورات خود را از نظر رسیدن به وزن ایده آل آماده کند.

دستیابی به موفقیت در زندگینامه آنتونی رابینز

دستیابی به موفقیت در زندگینامه آنتونی رابینز

در زندگینامه آنتونی رابینز می‌خوانیم که او با فنون جدیدی از جمله «برنامه ریزی عصبی کلامی» و «روش‌های انجام بهینه کارها» آشنا شد و این روش‌ها را در زندگی خود و دیگران پیاده کرد و به نتیجه رسید و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. 

آنتونی رابینز روش‌های جدید علم روانشناسی را برای تعدادی از قهرمانان ورزش مورد استفاده قرار داد که سبب شد در سال ۱۹۸۴ نتیجه تلاشش را ببیند. بعد از آن ارتش آمریکا از او برای آموزش روش‌های جدید یادگیری دعوت به عمل آورد.

سپس آنتونی رابینز متوجه شد در روش‌های آموزش تیراندازی ارتش نقص‌هایی وجود دارد، رابینز ادعا کرد که با یک برنامه ریزی دقیق می‌تواند زمان برنامه‌های ارتش را به نصف برساند. سپس ارتش با توجه به ادعاهای رابینز با او قرار داد بست که اگر ادعاهای خود را ثابت کند مبلغ قابل توجهی را به آنتونی رابینز بدهد.

سرانجام آنتونی رابینز توانست طی مدت کمتری که ارتش تعیین کرده بود کار آموزش خود را به اتمام برساند و درصد قبولی شرکت کنندگان را از ۷۰ درصد به ۱۰۰ درصد برساند. درصورتی که آنتونی رابینز نه تیراندازی بلد بود و نه از اسلحه و جنگ سر در می‌آورد و تنها چیزی که باعث موفقیت آنتونی رابینز شد، اطلاعات درست و دقیق مسائل روانشناسی، لحن تاثیر گذار و تسلط به نحوه آموزش و یادگیری بود.

موفقیت‌های پی در پی او سبب شد پله‌های ترقی را به سرعت طی کند و به آرزو و رویاهای خود برسد. در عرض دو سال با همسر دلخواه خود ازدواج کرد. خانه مجللی در نزدیکی دریا و همچنین ماشین گران قیمت و وسایل زندگی دلخواهی را که همیشه در آرزوهایش می‌دید را به دست آورد.

فعالیت های آنتونی رابینز

در زندگینامه آنتونی رابینز می‌بینیم که او به کمک دوستانش شرکتی به نام «بنیاد رابینز»، تاسیس کرد که هدف آن کمک به مردم در راه رسیدن به موفقیت‌های فردی بود، آنتونی رابینز سالانه ده هزار نفر را آموزش می‌دهد. 

آنتونی رابینز برای بهبود عمل کرد کارکنان، با سازمان‌هایی از قبیل IBM، American express ،Mac Daglas ،AT&T و ارتش ایالات متحده و هم چنین تیم‌های ورزشی لس آنجلس و قهرمانان مدال طلای المپیک همکاری کرد.

استاد احمد محمدی
اگر کارهای انسان‌های موفق را انجام دهی به همان نتایجی می‌‎رسی که آن‌ها رسیده‌اند.
استاد احمد محمدی

آنتونی رابینز حتی مشاور خیلی از چهره‌های مشهور بوده و در مورد بازسازی شهر شفیلد که از چهارمین شهرهای بزرگ انگلیس است با او مشورت شد. آنتونی رابینز سمینارها و سخنرانی‌های زیادی در شهرهای گوناگون برگزار کرده او حتی برای کودکان، بزرگسالان و معلولین جسمی و ذهنی برنامه آموزشی برگزار کرده و در سال ۱۹۹۱ بنیادی که هدفش کمک به کودکان عقب افتاده و افراد بی‌خانمان زندانیان و سالمندان بود تاسیس کرد.

آنتونی رابینز با روش‌های روان درمانی موثر خود توانست بسیاری از اشخاص را از ناامیدی، افسردگی، ترس از تاریکی و ارتفاع، مرگ و … را نجات دهد.

کمک های Tony Robbins

کمک های Tony Robbins

او به شهرها و کشورهای مختلف سفر کرد و مشاور روسای جمهوری، مدیران، صاحبان صنایع و تاجران شد. با شیوه‌های روان درمانی خاص خود، بسیاری از افراد را از چنگال یأس‌ها، افسردگی‌ها و ترس‌های بی‌دلیل (نظیر ترس از تاریکی، جمعیت، ارتفاع، مرگ و نظایر آن) نجات داد.

او به شهرها و کشورهای متعدد مسافرت کرد و مورد مشورت افرادی از طبقات مختلف نظیر روسای جمهوری، مدیران، صاحبان صنایع و بازرگانان واقع شد و در سمینارهای او گروه‌های بی‌شماری شرکت کردند.

آنتونی رابینز توانست از طریق برنامه‌های تلویزیونی و مطبوعات افکار خود را بیان کند. یکی از برنامه‌های او به اسم «عبور از روی آتش» بود که هدف آنتونی رابینز در این برنامه ایجاد اعتماد به نفس در شرکت کنندگان بود که این برنامه مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد. 

برنامه «عبور از روی آتش» آنتونی رابینز هم اکنون ادامه دارد و بسیاری از مردم علاقمند به برنامه‌های او هستند. هدف و علاقه آنتونی رابینز بر این است که رابطه نزدیک‌تری با مردم جامعه برقرار کند و به آن‌ها کمک کند تا خود سرنوشت خودشان را بسازند و دنبال اهداف خود بروند تا نقش پر رنگ‌تری در جامعه پیدا کنند.

زندگینامه آنتونی رابینز و آثار او

در زندگینامه آنتونی رابینز بیان می‌شود که او در سن ۲۵ سالگی کتابی به اسم «به سوی کامیابی» را منتشر کرد که در آن تمام تجربه‌های خود و رازهای موفقیت افراد موفق را بیان کرد که این کتاب در سال ۱۹۸۷ جزو پرفروش‌ترین کتاب بود. 

آنتونی رابینز چند سال بعد کتاب دیگری به نام به سوی کامیابی ۲ (نیروی عظیم درون را فعال کنید) منتشر کرد. که این کتاب هم جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های سال انتخاب شد. این کتاب در ایران توسط آقای مهدی مجردزاده کرمانی ترجمه شده برای کسانی که به دنبال تغییری اساسی در زندگی کنونی خود هستند.

آنتونی رابینز در پشت جلد کتاب به سوی کامیابی برای مخاطبان و علاقمندان به کتابش چنین می‌نویسد : شما نیز مانند سایر افراد موفق، می‌توانید به سوی کامیابی گام بردارید. می‌توانید به همه خواسته‌ها و آرزوهای خود در زندگی برسید. 

می‌توانید پدر یا مادری بهتر، دوستی صمیمی‌تر، همسری شایسته، بازرگانی موفق‌تر، مدیری کاردان‌تر یا قهرمانی نیرومندتر باشید. می‌توانید کلامی نافذ داشته باشید و با اشخاص، صمیمی شوید. می‌توانید جسمی سالم و اندامی متناسب داشته باشید. 

می‌توانید به کمک پنج کلید طلایی، به دوره ثروت و خوشبختی برسید. می‌توانید ترس، نگرانی، افسردگی یا هر نوع عادت نامطلوب را از خود دور کنید. می‌توانید با اراده و مصمم باشید و حتی از روی خرمنی از آتش به سلامت عبور کنید.

زندگی شخصی Tony Robbins

زندگی شخصی Tony Robbins

در بخش خصوصی زندگینامه آنتونی رابینز می‌خوانیم که او اکنون در میانسالی قرار دارد و با همسر و فرزندانش درشهر «دلماکالیفرنیا» زندگی می‌کند. آنتونی رابینز از روش‌های مختلف برای تغییر و بالا کشیدن سطح زندگی خود و افراد استفاده می‌کند.

اعتقاد او بر این است که فرآیند تفکر و ارزیابی چیزی جز پرسش و پاسخ درونی نمی‌باشد. همه ما می‌دانیم که شیوه تفکر و ارزیابی‌های ما (که خود ارزیابی هم به عوامل مختلف و درمحیط‌ها و موقعیت‌های ارزیابی بستگی دارد) احساس ما را تشکیل می‌دهد و با توجه به این که یک فرد هر چه هم که عاقل و بالغ باشد بر اساس فکر خود عمل نمی‌کند بلکه براساس احساسات خود عمل می‌کند. پس نوع احساسات ما در هر لحظه و زمان، رفتار ما را تشکیل می‌دهد و همه این رفتارها و عادت‌ها، نهایتا سرنوشت ما را شکل می‌دهند.

نام Tony Robbins هم اکنون با کلمه موفقیت همراه است. اگر در زندگی و شغل خود به موفقیت نرسیده‌اید، اگر در برخورد با دیگران و روابط خود مشکل دارید. اگر کسب و کار جدیدی را آغاز نموده‌اید، اگر در برنامه ریزی برای زندگی با مشکل روبه‌رو هستید و اهدافتان عملی نمی‌شوند بهتر است همین حالا برنامه ریزی خود را با آنتونی رابینز آغاز کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی