رهبری در فیلم تایتان ها را به یادآور- Remember the Titans 2000

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۶ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۸ شهریور, ۱۴۰۰
رهبری در فیلم تایتان ها را به یادآور- Remember the Titans 2000

رهبری در موارد خاص مانند زمانی که مخالفان شما زیاد است کاری پر ریسک است. با شکست مخالفان قدرت گرفته و بر تعدادشان افزوده می‌شود.

پایداری در مواقعی که هرج و مرج بسیار است کاری غیر ممکن است. رهبری قواعد خاص خود را دارد و این قواعد آشکار نیست و از دور این کار آسان به نظر می‌آید. آیا شما می‌توانید با وجود مخالفان بسیار رهبری خوبی داشته باشید؟

در این مقاله آکادمی بازار به رهبری در فیلم تایتان‌ها را به یادآور می‌پردازد. برای مطالعه ادامه رهبری در فیلم تایتان‌ها با ما همراه باشید. همچنین می‌توانید مقاله‌ کتاب “رهبری” نوشته الکس فرگوسن و همچنین نکات طلایی درباره مدیریت و رهبری را مطالعه کنید.

کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

فیلم تایتان ها را به یادآور

فیلم Remember the Titans فیلمی ماندگار با ۸ جایزه و ۱۷ نامزدی و بودجه گذاری ۳۰ میلیون دلاری توانست درآمد ۱۳۷ میلیون دلاری داشته باشد و در بین بهترین فیلم‌های انگیزشی قرار بگیرد. مدارس حومه ویرجینیا برای دانش آموزان نسل‌های مختلف تقسیم شده‌اند. یکی از دبیرستان‌های سیاه پوستان و یکی از سفید پوستان بسته است و دانش آموزان به .T.C فرستاده می‌شوند.

دبیرستان ویلیامز تحت مجوز فدرال برای ادغام این دو مدرسه اعلام شد. این سال از طریق چشم‌های علاقمندان به تیم فوتبال دیده می‌شود که در آن مردان برای تیم استخدام شدند و مربی Black School به مربی بسیار موفق در تیم‌های سفید تبدیل شد. بر اساس داستان واقعی سال ۱۹۷۱، این تیم نماد متحد برای جامعه می‌شود.

پسران یاد دادند که می‌توان به یکدیگر اعتماد کرد. در ویرجینیا، موفقیت در فوتبال دبیرستان یک شیوه موفقیت در زندگی است. این تیم فقط ۲ اتفاق را جشن می‌گرفت، هر برد بیشتر و هر کریسمس، با چنین شرایطی احساسات قدرتمندی در آزادی به دست می‌آید.

در سال ۱۹۷۱ فوتبال دبیرستان همه چیز را برای مردم داشت. اما زمانی که هیئت مدرسه محلی مجبور شد همه دانش آموزان مدرسه سیاه را با یک مدرسه سفید ادغام کند، پایه و اساس سنت بزرگ فوتبال به آزمایش گذاشته شد.

محتوای فیلم تایتان ها را به یادآور

فیلم تایتان ها را به یادآور سرشار از هیجان و شگفتی است. جو جامعه خشک آن روزهای آمریکا که پر از حماقت و منافع بزرگان بود کامل دیده می‌شود.

استاد احمد محمدی
زمین خوردن شکست نیست. بلکه بلند نشدن، شکست است.
استاد احمد محمدی

در شرایط نابرابر آن روزها حرف برابری سیاه‌ها شنیده نمی‌شد و تلاش‌ها همه به ناامیدی تبدیل می‌شد. این مربی گرچه دشوار ولی نهایتا ثابت کرد سیاه‌ها هم مانند سفیدها هستند و در بعضی موارد حتی بهتر هستند. ثابت کردن این که سیاه‌ها هم مفید هستند کار ساده‌ای نبود. جدای از این‌ها رهبری قاطعانه این مربی چشم‌ها را به صفحه می‌دوخت.

بازیگران فیلم

بازیگران فیلم

دنزل واشینگتن قطعا جز بازیگرانی است که نمی‌توان گفت اگر فیلمی را بازی کند آن فیلم ارزش دیدن ندارد. در این فیلم یک رهبر قوی را می‌بینیم که گویی رهبر به دنیا آمده است.

استراتژی‌های مدیریتی و رهبری او بسیار دیدنی است. اما نمی‌توان گفت که ریسک این کارها را هر کسی دارد و این شجاعت نیز خود مثال زدنی است. 

بازیگرانی که در این فیلم بازی کردند بعدها سوپر استارهای هالیوود شدند و نباید بازی خوب آن‌ها را نادیده گرفت. موسیقی متن این فیلم بسیار انتخاب درستی بوده و کارگردان هم مشهود از گروه موسیقی این فیلم قدردانی کرد.

نکات مثبت فیلم Remember the Titans

در فیلم علاوه بر ایجاد انگیزه و نمایش راه صعود و رسیدن به موفقیت نکات مثبت دیگری نیز را داراست. مانند برابری حقوق انسان‌ها و به کارگیری مفیدترین لوازم برای کارایی که این نشان دهنده این است که هر چقدر یک فرد اعتقاد داشته باشد.سیاه‌ها بد هستند اما وقتی می‌بیند یک سیاه پوست بهتر است از آن برای کارایی بهتر گروه استفاده کند.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
7 ابزار طلایی برای موفقیت

درس‌هایی از این قبیل در فیلم تایتان ها را به یادآور برای رهبری و مدیریت بسیار وجود داشت. نکات دیگری مانند راه و روش‌های جالبی برای رهبری و مدیریت نیز نشان داده شد که در زمینه خود بسیار زیبا بود.

فیلم‌ها تاثیر زیادی در کسب تجربه و ایجاد انگیزه و خلاقیت را دارا هستند. بعضی فیلم‌ها کاملا بر اساس زندگی یک فرد موفق ساخته شده است پس با دیدن آن فیلم گویی شما یک بار هم به جای آن فرد زندگی کرده‌اید. پس می‌توان با کمترین هزینه تجربه‌ای بسیار ارزشمند را کسب کرد.

برای رهبری و مدیریت این موارد الزامی است. شما هم اگر علاقمند به کسب این لذت هستید می‌توانید از طریق این سایت و شرکت آکادمی بازار فیلم‌های تاثیر گذار را به دست آورید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی