راه هایی که به افزایش درآمد شما کمک می کنند (2)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰
افزایش درآمد
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

7. به سرانجام رساندن کارها و اتمام آنها

اینکه کاری را که شروع کرده اید را به پایان نرسانید هیچ فایده ای ندارد. کاری را که امروز باید انجام دهید را همین امروز تمام کنید. اینکه دائما کارهایتان را به تعویق می اندازید نه تنها شما را از موفقیت دور می کند بلکه کم کم بعد از مدتی اعتماد به نفس شما را نیز کاهش می دهد. زیرا زمانی که کارهایتان را نصفه و نیمه رها می کنید بعد از مدتی به این نتیجه می رسید که هرگز توان رسیدن به جایگاه مورد نظر خود را ندارید و احساس ضعف می کنید ولی دیگر یادتان نمی آید که تمامی اینها به خاطر تعلل در به اتمام رساندن کارهایتان است.

8. مثبت باشید و مثبت فکر کنید

افراد با تفکرات منفی هرگز به موفقیت دست پیدا نمی کنند و هیچ انسان موفقی را پیدا نمی کنید که با طرز فکر منفی راه موفقیت را پیموده باشد. زیرا موفقیت ماهیت و انرژی مثبتی دارد و با نگرش منفی در تضاد است. پس سعی کنید هیچگاه در فاز منفی قرار نگیرید زیرا منفی ها را جذب خواهید نمود.  در این راه سعی کنید از اخبار ناراحت کننده دوری کنید، فیلم های انگیزشی و با پیام مثبت تماشا کنید، کتب موفقیت را بخوانید و …

9. همیشه پس انداز داشته باشید

افراد موفق ۱۰ تا ۲۰ درصد درآمد ناخالص‌ شان را پس‌ انداز یا سرمایه‌ گذاری می‌ کنند یا برای بازنشستگی‌ شان برنامه‌ ریزی می‌ کنند. همه‌ افراد توانایی این کار را ندارند، اما مهم این است شما چند درصد کنار می‌ گذارید؟

10. حذف افکار محدود کننده

افراد موفق بر افکار و هیجانات‌ شان مسلط هستند و به‌ محض اینکه افکار بد وارد ذهنشان می‌ شوند، آنها هر چیزی را که توانایی‌ شان را برای موفقیت در وظیفه‌ کنونی‌ به چالش می‌ کشد، از سرشان بیرون می‌ کنند. آنها خودشان را با افکار منفی معطل نمی‌ کنند. با خودشان مثبت حرف می‌ زنند و از خودشان خیلی انتقاد نمی‌ کنند. آنها افکار منفی را با اندیشه‌ های خوب جایگزین می‌ کنند. از آنجا که افراد موفق به توسعه‌ی فردی روزانه متعهدند و همیشه درگیر کارهای مثبت هستند، به خودشان فرصت غرق شدن در احساسات منفی را نمی‌ دهند.

11. کنترل مخارج

افراد ثروتمند از ولخرجی اجتناب می‌ کنند. اما در میان افرادی که با مشکلات مالی دست‌ و پنجه نرم می‌ کنند، برخی افراد بیش از «دخل‌»شان «خرج» می‌ کنند. چنین افرادی پشت سر هم چک می‌ کشند و قرض می‌گیرند. اگر شما نیز اینگونه هستید، همین امروز عزم‌ تان را جزم کنید که وضعیت‌ تان را تغییر دهید.

12. مطالعه داشته باشید

افراد موفق روزانه دست‌کم ۳۰ دقیقه مطالعه می‌ کنند. مطالعه‌، دانش و مهارت شما را افزایش می‌دهد. هنگامی که مطالعه می‌ کنید، اغلب به دنبال پیشرفت خودتان هستید. پس این کار به‌طور خودکار شما را از هم‌ قطاران‌ تان متمایز می‌کند و در نتیجه شما برتر از آنها خواهید بود.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون 10 برابر کردن درآمد

برای ثروتمند بود و افزایش درآمد ابتدا باید ذهنیت ثروتمندی داشته باشید. بناربراین باید به مثبت یا منفی بودن نگرش خود توجه داشته باشیم. شما باید همواره نهایت تلاش خود را در این باره بکنید تا بتوانید جنبه مثبت مسائل را در نظر بگیرید و با هر اتفاق بدی دست از تلاش نکشید. در واقع هر چه بیشتر تلاش کنیم تا منفی گرایی را کنار بگذاریم، بیشتر به این سمت کشیده می شویم که اتفاق های مثبت نیز برای ما رخ دهند. اما چگونه و با کمک چه تکنیکی می توانیم ذهن خود را برای نگرش مثبتی که ما را به افزایش درآمد برساند سوق دهیم؟راهکار ما برای شما و افزایش درآمد تان محصول معجزه ذهن قدرتمند است. با استفاده از این محصول می توانید با تمرین تکنیک های آن به رشد و توسعه فردی خود کم نموده و از آن برای دستیابی به اهدافتان استفاده نمائید. برای آشنایی بیشتر با این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دوره آموزشی غیرحضوری “معجزه ذهن قدرتمند”

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی