جذب عشق با استفاده از ترفندهای قانون جذب (2)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۰ فروردین, ۱۴۰۰
آخرین بروزرسانی: ۲۱ مرداد, ۱۴۰۰
جذب عشق

برای جذب عشق چه راه‌هایی وجود دارد؟ چگونه از شکست عشقی رهایی یابیم؟ راه پیدا کردن عشق حقیقی با قانون جذب چیست؟

عشق و البته تجربه عشق در زندگی هر انسانی پدید می‌آید و زندگی بدون عشق، آبی نیست که بخواهد روان و روان‌تر به مسیرش ادامه بدهد. عشق مادر به فرزند و البته عشق به دوست داشتن و دوست داشته شدن که به عنوان یک نیاز در وجود هر بشر از ازل تا ابد خلق شده قابل احترام است.

اما زمانیکه سخن از عشق به جنس مخالف و تجربه عاشقی و معشوق بودن و معشوق شدن مطرح است جذابیت ظاهری کلیدی نیست که بتوان با آن هر دری را باز کرد و به ازل بودن عشقش دل خوش کرد. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

جذب عشق

در مقاله قبلی از اهمیت وجود عشق در زندگی و جذب فرد دلخواه از طریق قانون جذب عشق صحبت کردیم و سپس در مورد ترفند‌های قانون جذب در جذب عشق توضیحاتی دادیم.

جذب عشق با استفاده از ترفندهای قانون جذب

شاید در خصوص عشق و البته تامین احساس نیازی با نام ابراز علاقه و دوست داشته شدن و دوست داشتن به کرات از اطرافیان شنیده‌ایم که برای آنکه دوست داشته بشویم یا دوستمان بدارند و به عبارت کوتاه‌تر برای آنکه کسی را عاشق خودمان بکنیم باید از حداقل‌های جذابیت ظاهری برخوردار باشیم.

این سخن را به کرات هر جوانی از پدر و مادرش شنیده است به خصوص دختران جوان که به‌دنبال بخت‌های آنچنانی هستند اما تا چه اندازه جذابیت ظاهری یا جذابیت می‌تواند تامین کننده نیاز شما برای عاشقی یا تجربه یک عشق باشد؟

به این موضوع فکر کرده‌اید؟ آیا واقعا باور دارید که صرفا جذابیت ظاهری برای تجربه عشق و دوست داشته شدن کافی است؟

برخی این رویه را هدف مقدس برای تصاحب عشق و معشوقه دلخواهشان می‌دانند حال آنکه برای دوست داشته شدن و البته تجربه عشق صرفا جذابیت ظاهری کافی نیست از نظر بسیاری افراد چندین روش برای تجربه عشق وجود دارد که جذابیت ظاهری یکی از آن روش‌ها است.

به عبارتی شما برای دوست داشته شدن یا تجربه عشق به چیزی فرای جذابیت ظاهری هم نیاز دارید اما چه چیزی؟

چرا عشق صرفا با جذابیت ظاهری زنده نمی‌ماند؟

چرا عشق صرفا با جذابیت ظاهری زنده نمی‌ماند؟

شاید به کرات در دنیای بیرون با افرادی آشنا شده باشید که مبنای آن‌ها برای آشنایی و ازدواج از قضا همان جذابیت‌های ظاهری بوده که محل بحث ما است افرادی که در مرحله اول سطحی نگری آن‌ها و پایین بودن سطح اندیشه و قدرت تحلیل آن‌ها شما را به فکر نیز فرو می‌برد.

از آن‌ها راجع به عشق بپرسید و راجع به دوست داشته شدن یا دوست داشتن یا اینکه چطور و چگونه عاشق همسرش شد؟

بیایید رو راست باشیم. شاید خود شما هم چنین موضوعی را تجربه کرده باشید وقتی از کسی راجع به عشق و معشوقه اش می‌پرسید و او می‌گوید؛ در نگاه اول عاشق خنده‌اش شدم یا عاشق خنده‌اش شدم. این جملات برایتان آشنا نیست؟

اما باید بدانید که واقعا جذب نگاه یا خنده فردی شدن به معنای عاشقی نیست به مرور زمان و به هر اندازه که افراد پای به سن بگذارند جذابیت‌های فیزیکی آن‌ها از دست خواهد رفت از این‌روی هرگز نمی‌توان بر روی عشق‌هایی که صرفا براساس جذابیت‌های فیزیکی شکل گرفته اعتماد کرد.

هرچند که باید خاطر نشان کنم عشق‌هایی که براساس جذابیت‌های فیزیکی نیز شکل می‌گیرند هرگز دوام نمیاورند.

جذابیت عاطفی

جذابیت عاطفی

شاید به گزاف نباشد اگر عنوان کنیم بهترین نسخه عشق برای جذب معشوق همین جذابیت عاطفی است. جذابیت عاطفی به احتمال قوی مهم‌ترین نوع یک جذابیت در عشق است.

بدون این مهم برای جذب شدن و برای دوست داشتن طرف مقابل چیزهای زیادی در دست نخواهید داشت و از این‌روی از جذابیت عاطفی باید به عنوان همان نخستین علامت عشق و البته دوست داشتن و دوست داشته شدن یاد کرد.

در ادامه نکات تکمیلی این ترفندها آمده است. با ما همراه باشید.

1. اعتماد به نفس خود را تقویت کنید

 مسئله داشتن اعتماد به نفس از آن دست موضوعاتی است که اغلب با آن درگیر هستیم و شاید خیلی از ما متوجه این موضوع نباشیم که در برخی موضوعات اعتماد به نفس پایینی داریم.

اول از همه شما باید خودتان را هر طوری که هستید دوست داشته باشید زمانی که خودتان را دوست نداشته باشید و خود را لایق خوشبختی ندانید دیگران نیز شما را دوست نخواهند داشت و جذب عشق ندارید.

پس اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و ابتدا از دوست داشتن خودتان شروع کنید تا دوست داشته شوید.

۲. طرز فکر مثبتی داشته باشید

مثبت باشید و مثبت فکر کنید. تمام عقاید و افکار منفی را از خود دور کنید. شاید بارها این فکر به ذهن‌تان خطور کند که پیدا کردن فرد مورد دلخواه‌تان کاری دشوار و نشدنی است.

یا این‌که چرا تا به حال نادیده گرفته شده‌اید و هیچ کس متوجه خوبی‌ها و امتیازات اخلاقی و ظاهری شما نمی‌شود یا این‌که چرا عشق هرگز قدم در زندگی شما نگذاشته است.

تمامی این افکار نه تنها شما را به هدف‌تان نمی‌رساند بلکه به غایت شما را از آن دور می‌کند.

تاثیر افکار

باید به جای این افکار به این فکر کنید که وجودتان سرشار از عشق و شور و زندگی است و آماده‌اید که آن را تمام و کمال به شخص دلخواه‌تان هدیه کنید و در مقابل نیز از او دریافت کنید.

در هنگام استفاده از قانون جذب عشق شما باید ابتدا پذیرای عشق باشید به این معنی که اجازه دوست داشته شدن از طرف دیگران را به خود بدهید.

در این صورت به کائنات این انرژی را ارسال می‌کنید که فرد دوست داشتنی هستید و لایق دوست داشته شدن هستید. در پاسخ بر طبق مبانی قانون جذب کائنات نیز شما را از راهی که فکرش را هم نمی‌کنید به فرد مورد علاقه‌تان می‌رساند.

۳. از شکست خوردن در عشق واهمه نداشته باشید

از شکست خوردن در عشق واهمه نداشته باشید

 اگر همواره به صورت محافظه کارانه از عاشق شدن و شکست عشقی خوردن ترسیده‌اید خب بدیهی است که عشق واقعی‌تان را نیز پیدا نکنید. پس بهتر است از پوسته‌ای که دور خودتان کشیده‌اید بیرون بیایید و به خودتان اجازه دهید که عاشق شوید.

البته در زیر سایه عقل‌تان و نه تماما بر اساس احساسات. اما چنانچه همواره از عاشق شدن بترسید این اجازه را به افراد نمی‌دهید که برای آشنایی با شما به شما نزدیک شوند.

پس بهتر است خودتان را رها کنید تا افراد به سمت شما جذب شوند.

۴. برای جذب عشق خوشحال و خوش برخورد باشید

 فرض کنید در یک جمع دوستانه هستید و چندین نفر از دوستان‌تان نیز در اطراف‌تان هستند. شما خودتان ترجیح می‌دهید تا در حین مهمانی پیش کسی بنشینید که چهره‌ای شاد و بشاش داشته و در حال بگو بخند است.

یا آن دوست‌تان که همیشه چهره‌ای عبوس داشته یا همیشه غمگین است و در مورد بدبختی‌ها و بدبیاری‌هایش در زندگی صحبت می‌کند.

استاد احمد محمدی
اگر در باغچه زندگی‌ات بذر مهارت بکاری، به‌زودی گلستانی می‌شوی که بوی عطرش، معطر می‌کند فرداهایت را.
استاد احمد محمدی

پاسخ این سوال واضح است هیچ کس دلش نمی‌خواهد زمانش را با شخص دوم بگذراند. پس بهتر است برای اینکه بتوانید فرد مورد علاقه‌تان را در جمع‌های مختلف به سمت خود جذب کنید غم و غصه‌ها را کنار گذاشته و شاد باشید.

البته منظورمان لبخند زدن‌های تصنعی‌ یا نقش بازی کردن نیست. شما باید به صورت درونی شادی را در وجود خودتان متبلور سازید.

برای این کار نیز اقدامات فراوانی هست که می‌توانید انجام دهید که در مقالات قبلی به صورت مفصل در مورد آن صحبت کردیم.

۵. سپاسگزار باشید

سپاسگزار بودن یعنی در عین اینکه برای خواسته‌های‌تان تلاش می‌کنید شکرگزار تمام چیزهایی باشید که به شما داده شده یا به دست آورده‌اید. از تمام چیزهای کوچک در زندگی گرفته تا دستاوردهای بزرگ.

گاهی اوقات به دلیل آنکه به خاطر سبک زندگی داریم دچار روزمرگی می‌شویم یادمان می‌رود که صاحب چه چیزهای ارزشمندی در زندگی‌مان هستیم. به همین دلیل آن‌ها را کم ارزش و کوچک شمرده و تنها زمانی که از دست‌شان می‌دهیم ارزش‌شان را درک می‌کنیم.

سپاسگزاری باعث می‌شود به آرامش درونی برسید و زمانی که از درون آرامش دارید این آرامش را به کائنات نیز ارسال کرده و زمینه را برای جذب فرد دلخواه‌تان از طریق قانون جذب فراهم می‌کنید.

۶. یاد بگیرید که بتوانید رها کنید

یاد بگیرید که بتوانید رها کنید

 برای خیلی از ما پیش می‌آید که فردی وارد زندگی‌مان می‌شود که بسیار به او علاقه داریم اما بنا‌بر دلایلی نمی‌توانیم با یکدیگر آینده‌ای داشته باشیم. خب سخت‌ترین قسمت یک رابطه عاطفی جدا شدن و از آن سخت‌تر رها کردن و پاک کردن آن فرد از ذهن است.

شاید شما سال‌ها آن فرد را ملاقات نکنید اما در ذهن‌تان نیز او را رها نکنید. این باعث می‌شود زمانی که ذهن‌تان درگیر آن شخص قبلی است راه برای ورود شخص مناسب دیگر بسته شود.

پس بهتر است با انجام تمرینات ذهنی، کمک گرفتن از مشاور و روانشناس یا مطالعه کتاب‌های مرتبط با این زمینه ذهن و عواطف خود را کنترل کنید. باور کنید که پس از یک شکست عاطفی دنیا به پایان نرسیده و شما هنوز شانس پیدا کردن فرد مورد دلخواه‌تان را دارید.

راه حل جذب عشق

امروزه با پیشرفت روز افزون جوامع انسانی تعداد راهکار‌ها و راه حل‌هایی که برای حل یک مسئله ارائه می‌شوند بسیار زیاد است.

هر کدام از این راه حل را نتیجه منحصر به فردی را به دنبال دارند. ممکن است به موفقیت منتهی شوند، ممکن است شکست را به همراه داشته باشند.

عشق در مسائل مختلف

قانون جذب عشق در مسائل مختلف

عشق و البته تجربه عشق در زندگی هر انسانی پدید میاید و زندگی بدون عشق، آبی نیست که بخواهد روان و روان‌تر به مسیرش ادامه بدهد.

عشق مادر به فرزند و البته عشق به دوست داشتن و دوست داشته شدن که به عنوان یک نیاز در وجود هر بشر از ازل تا ابد خلق شده قابل احترام است اما زمانیکه سخن از عشق به جنس مخالف و تجربه عاشقی و معشوق بودن و معشوق شدن مطرح است جذابیت ظاهری کلیدی نیست که بتوان با آن هر دری را باز کرد و به ازل بودن عشقش دل خوش کرد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون جذب

شاید از این‌روی باشد که بسیاری از بزرگان وقتی پای توصیه به جوانشان می‌نشینند به جای زیبایی چشم و ابرو و زیبایی خنده عشاق از همان حس عاطفی و شعور عاطفی سخن به میان میاورند و جوان را ترغیب به میل به جذابیت‌های درونی افراد یا جوانشان می‌‌کنند.

سخن پایانی

سخن پایانی قانون جذب

نیازی به گفتن نیست اما شاید به کرات از بزرگان شنیده باشید که هنگام خواستگاری برای پسر او را ترغیب و توصیه به دیدن روح معشوق و اخلاق و خلق و خوی معشوق می‌کنند و از وابستگی‌های ظاهری و جذابیت‌های ظاهری منع می‌کنند سخن بیهوده‌ای نیست.

وقتی پدری به پسرش می‌گوید زیبایی سیما و صورت به پیری از بین خواهد رفت و آنچه برای تداوم یک زندگی الی ابد باقی خواهد ماند اخلاق و فضیلت‌های اخلاقی طرف مقابل است.

یکی از این مسائل مهم که در حال حاضر هزاران راه برای حل آن توسط افراد گوناگونی ارائه شده است، مسئله رسیدن به خواسته‌ها و اهداف است. ما آکادمی بازار تحقیقاتی انجام داده‌ایم تا مطمئن‌‌ترین راه‌ها را برای رسیدن به اهداف‌تان به شما معرفی کنیم.

برای دستیابی به اهداف‌تان شما نیاز دارید که افکار و ذهن خود را در وضعیت مثبتی نگه دارید و به عبارتی آن‌ها را به کنترل خود درآورید.

در آکادمی بازار ما رازهایی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا دیگر مجبور نباشید راهی را که بارها توسط افراد مختلف طی شده دوباره تجربه کنید و وقت و انرژی‌تان تلف شود. از این رو می‌توانید از بسته آموزشی: چگونه به اهداف خود برسیم؟ و صفحه اینستاگرام دکتر احمد محمدی کمک بگیرید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی