تمرین و استمرار تلاش در فیلم راکی Rocky 1976

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۸ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب خلق برند برتر
کتاب خلق برند برتر

فهرست مطالب

آکادمی بازار در این مقاله به معرفی فیلم راکی ( Rocky 1976 ) می پردازد.

در فیلم راکی میبینیم که تمرین برای رسیدن به هر هدف موثر ترین المان است. شاید در هدف هایی شانس یا شرایط آب و هوایی یا شرایط زندگی تاثیر داشته باشد اما باز هم مهمترین عامل برای رسیدن به هدف همان تمرین است. استمرار در تمرین و جلوگیری از شرایطی که باعث تضعیف روحیه می شود قطعا شما را به هدف نزدیک می کند.

تمرین درست هم اهمیت فراوانی دارد و اینکه تمرین کاملا در راستای رسیدن به هدف تان باشد با ارزش است. هیچوقت نگذارید شرایطی مانند فقر و نبود امکانات مانع پیشرفت شما شود.

فیلم راکی

فیلم راکی ( Rocky 1976 ) که در لیست پر سود ترین پروژه های سینمایی است با بودجه گذاری کمتر از ۱ میلیون دلاری توانست ۳ اسکار و ۱۷ جایزه و ۲۱ نامزدی و درآمد بسش از ۱۱۷ میلیون دلاری داشته باشد و بهترین فیلم انگیزشی ورزشی دنیا شود.

فیلم راکی

فیلم مربوط به یک ورزشکار رشته بوکس به نام راکی بالبوا ( سیلوستر استالونه) با اصالت ایتالیایی در فیلادلفیا، پنسیلوانیا است که نتوانسته بود به قهرمانی برسد.

( سیلوستر استالونه )، یک مهاجم بوکس کوچک از فیلادلفیا در طبقه کارگر، خودسرانه حریف شکست ناپذیر را انتخاب می کند که این بازی از پیش برنامه ریزی شده که نبرد و مجروح شود تا در قهرمانی سنگین وزن جهان، آپولو کید (Carl Weathers)، برنده شود.

 

در حالی که با آموزش مایکای گلدمیل (Burgess Meredith)، مدافع مشتاق سابق ، راکی، به طور موقت، رابطه خود را با آدریان (Talia Shire)، خواهر او قطع می کند. راکی بالبوا یک بوکسور مبارز است که در تلاش و تمرین برای قهرمانی بزرگ است، و برای جبران خسارت یک مبلغ بدهی کار می کند.

Rocky

زمانی که قهرمان سنگین وزن آپولو Creed از فیلادلفیا بازدید کرد، مدیرانش می خواهند یک مسابقه نمایش بین Creed و این بوکسور مبارزه ایجاد کنند، که این مبارزه به عنوان فرصتی برای تبدیل شدن از هیچ کس  به کسی ایجاد می کند.

اما شانس به راکی رو کرده و مسابقه‌ای بین او و قهرمان سنگین‌ وزن جهان به نام آپولو کرید شکل گرفت که  به نظر می رسد که Creed این مسابقه را به راحتی برنده شود، اما سخت کوشی راکی را فراموش کرده است او این را تنها زمانی که او را در زمان مسابقه بزرگ دید فهمید. راکی توانست با تمرین و تلاش، قهرمان را شکست دهد.

راکی

ساخت فیلم راکی

راکی یک ریسک بزرگ سیلوستر استالونه بود. سیلوسترر استالونه پس از این که این فیلم نامه را ارائه کرد یک شرط بزرگ گذاشت و گفت یا من نقش اصلی را بازی می کنم یا فیلم راکی پخش نمی شود.

ریسک بزرگ دیگر هم برای کارگردان است که به سیلور استالونه جوان و بی تجربه و بی تمرین در بازیگری اجازه داد نقش اول این فیلم را بازی کند. نهایتا این فیلم پخش شد و نه تنها یک فیلم خوب از کار درآمد بلکه در لیست بهترین فیلم های سینما قرار گرفت. این موفقیت به اندازه ای بود که راکی های بعدی هم ساخته شد و پخش شد. این فیلم که اکنون نزدیک به ۴۵ سال از تولید آن می گذرد هنوز هم جذابیت های خود را دارد.

داستان زندگی راکی بسیار پر فراز و نشیب است. تمرین و جسارت او توانست او را در بالا نگه دارد. مشکلات زیاد کلیشه ای مانند فقر و نبود امکانات و آسیب دیدگی راکی را در بدترین شرایط قرار می دهد ولی وی دست نمی کشد و ادامه می دهد. شکست های راکی بسیار است ولی راکی نه از شکست می ترسد و نه شکست او را نا امید می کند.

شجاعت او نیز در رویارویی او در مقابل قهرمان جهان هم بسیار دیدنی بود. تمرین های سخت و دشوار راکی تا حد خوبی در فیلم به نمایش درآمد و می توان گفت حس سخت رسیدن به هدف ورزشی و قهرمانی را می توان تجربه کرد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
استعدادهای خوب را بشناس

قطعا هر فرد ورزشکار و دارای هدف ورزشی فیلم راکی بالبوا را دیده است.
ورزشکاران قشری هستند که بیشترین نیاز را به ایجاد انگیزه دارند و باید به طور مداوم زیر انرژی ها و انگیزه ها و عامل های روانشناسی باشد.
و به گونه ی مهندسی معکوس هم می توان عمل کرد و کسی که نیاز به انگیزه دارد فیلم تمرین ها و زندگی ورزشکاران را ببیند.

ذهن بیشترین تاثیر را در توان عملکردی فرد دارد. شما هم اگر می خواهید از انگیزه های حاصل از فیلم ها و زندگی نامه های افراد موفق بهره مند شوید از محصولات ما دیدن فرمایید.

شما در صورت تمایل به آشنایی با سایر افراد موفق می توانید به صفحه زندگینامه افراد موفق مراجعه کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی