برایان تریسی درباره شرکت در سخنرانی و سمینار موفقیت چه می‌گوید؟

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۳ شهریور, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

شرکت در سمینار موفقیت این روزها بازار داغی دارد، شاید یکی از مهم‌ترین دلایل آن خواستاران زیاد این موضوع باشد. در گذشته این چنین نبود و افراد اهمیت چندانی برای شرکت در چنین سمینارهایی نمی‌دادند. اما امروزه با اثبات رسیدن مباحثی که در رسیدن به موفقیت شما اهمیت دارد، افراد بیشتری جذب چنین سمینارهایی می‌شوند.

با برگزاری سمینار موفقیت و چنین خدماتی چطور می‌توان در زندگی موفق بود؟ آیا تنها شرکت در چنین مراسم و مشاوره‌هایی می‌تواند فردی موفق در زندگی از ما بسازد؟ در این مقاله از آکادمی بازار با صحبت و نوشته‌های برایان تریسی نویسنده و سخنران انگیزشی مشهور در مورد موفقیت همراه شما هستیم.

چطور می‌توان در زندگی موفق بود؟

شاید شما هم با این گفته موافق باشید: «بیشتر افراد در طول زندگی‌شان سردرگم و متعجب هستند و ‌نمی‌دانند که چطور می‌توان موفق بود.» ولی حرکت درمسیر موفقیت غیر ممکن نیست. با دانستن و عمل کردن به چهار نکته‌ی کلیدی و مهم، می‌توانید به راز موفقیت دست پیدا کنید. افرادی که به این چهار نکته‌ی مهم در زندگی خود عمل کنند، حتما در مسیر موفقیت قرار می‌گیرند.

در برگزاری سمینار موفقیت برایان تریسی چنین آمده است:

«همه می‌خواهند در زندگی شخص موفقی باشند و به رازهای رسیدن به موفقیت دست یابند. قطعا هر فردی دوست دارد زندگی شاد و سالمی داشته باشد، کارهای مفید انجام دهد، از شغل و حرفه‌ای که دارد لذت ببرد و استقلال مالی داشته باشد. همه دوست دارند در جهان و تغییرات آن سهیم باشند، مورد توجه قرار بگیرند، روی اطرافیان‌شان تاثیر مثبت بگذارند و در نهایت دوست دارند زندگی خارق‌العاده‌ای را تجربه کنند.»

بارها و بارها در سمینار موفقیت برایان تریسی به این موضوعات اشاره کرده که موفقیت، کلیدهایی دارد که مردم می‌توانند از این کلیدهادر زمان مناسب استفاده کنند. برایان تریسی معتقد است:

«آموختم که حقایق بزرگی در زندگی ما وجود دارد که عمل کردن براساس آنها بسیار ساده است.  اگر بتوانید این نکات را رعایت کنید، قادر خواهید بود زندگی‌تان را کنترل کرده و به اهدافتان برسید.»

همه ما یک هدف مشترک داریم

در برگزاری سمینار موفقیت یک موضوع بسیار مهم و جالب عنوان می‌شود، خوشبختانه موفقیت موضوع شخصی نیست که نیاز به زمینه‌های هوش و توانایی‌های شخصی داشته باشد. این خانواده، دوستان و اطرافیان ما نیستند که ما را قادر می‌سازند تا کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهیم. این کلیدهای موفقیت در زندگی هستند که ما را برای رسیدن به بهترین‌ها توانمند می‌کنند و این توانایی‌های شما هستند که توانمندتان کرده و باعث می‌شود با زندگی و تغییرات آن سازگار شوید.

شما در وجودتان ذخایر عمیق و خارق‌العاده‌ای دارید که اگر درست و به جا از آنها استفاده کنید، شما را قادر خواهد کرد که کارهای شگرفی در زندگی‌تان انجام دهید.

چهار کلید موفقیت

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
راز موفقیت در کسب و کار و زندگی

با وجود تغییرات بیشمار در زندگی، کلیدهای موفقیت همیشه ثابت بوده‌اند که شامل موارد زیر هستند:

۱- در مورد آنچه که می‌خواهید به دست بیاورید و جایی که می‌خواهید باشید به طور دقیق تصمیم بگیرید.

۲- برای رسیدن به اهداف‌ خود زمان تعیین کنید و برایش برنامه‌ریزی کنید. (این را فراموش نکنید، یک هدف همان رویاست که مهلت برایش تعیین شده است.)

۳- وارد عمل شوید، هر روز گامی بردارید و کاری انجام دهید که شما را به هدفتان نزدیک می‌کند.

۴- این موضوع را پیش خودتان برای همیشه حل کنید، که هرگز، هرگز تسلیم نخواهید شد.

این فرمولی است که شما را به موفقیت می‌رساند، فرمولی که تقریبا برای همه کسانی که امتحانش کرده‌اند کارآمد بوده است. اینها کلیدهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تبدیل به فردی موفق در زندگی شوید، رشد و تکامل یابید و در نهایت به سر منزل مقصودتان برسید.

در برگزاری سمینار موفقیت از متخصصان بیاموزید چطور موفق باشید

شما به اندازه کافی برای تجربه کردن و آموختن زمان ندارید و زندگی شما آنقدر طولانی نیست که همه راه‌ها را بروید تا بدانید چه چیز شما را تبدیل به فردی موفق می‌کند. اصلا چه کار بیهوده‌ای است وقتی که می‌توانید از کسانی که قبلا این راه رفته‌اند بیاموزید.

بن فرانکلین در یکی از جملات فوق‌العاده خود می‌گوید: «مردان یا می‌توانند خرد را بخرند یا می‌توانند آن را از دیگران قرض بگیرند، غم‌انگیز است که اکثرا ترجیح می‌دهند آن را بخرند و برای زمان و هزینه‌اش تماما آن را بپردازند.»

بزرگترین هدف شما در زندگی و دست یافتن به موفقیت باید کسب هرچه بیشتر تجربیات دیگران و به کار بستن آنها برای رسیدن به هدفتان باشد، تا به شما کمک کند تبدیل به فردی شوید که همیشه آرزو داشتید. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید در آینده نویسنده شوید باید گام به گام آثار یک نویسنده پرفروش را دنبال کنید، از خطا و اشتباهاتش بیاموزید و از راهنمایی‌هایش برای نوشتن کمک بگیرید، اینطور شما در هزینه و زمانتان صرفه جویی کرده‌اید.

برای موفقیت‌تان برنامه شخصی بریزید

فرقی نمی‌کند برگزاری سمینار موفقیت کجا یا توسط چه کسی باشد، همه به شما خواهند گفت که برای رسیدن به موفقیت هر کس باید برنامه شخصی خودش را داشته باشد. اگر تنها به یک هدف مهم در زندگی برسید، تمام زندگی‌تان تغییر خواهد کرد. باید الگویی برای خودتان تعریف کنید اینکار به صورت ناخودآگاه ذهن شما و در نتیجه زندگی شما را تغییر خواهد داد و به صورت خودکار به سمت هدف و موفقیت هدایت خواهید شد. این بهترین راه برای قرار دادن زندگی‌تان در مسیر درست است.

شما باید با غلبه بر مشکلات و سختی‌ها و رسیدن به یک هدف عالی در هر زمینه‌ای، خود را برای رسیدن به موفقیت‌های دیگر آماده کرده و برنامه‌ریزی کنید. به عبارت دیگر یاد می‌گیرید که با حرکت در مسیر موفقیت، موفق شوید. هر چه بیشتر در این راه گام بر دارید به موفقیت های بیشتری دست می‌یابید. اینطور اعتماد به نفس‌تان در راه رسیدن به موفقیت‌های بزرگتر تقویت می‌شود، اینطور است که رسیدن به موفقیت برایتان آسان می‌شود.

ظرفیت نامحدود

تنها خودتان هستید که با تفکر نادرست می‌توانید خودتان را محدود کنید. وقتی برای تغییر زندگی‌تان تصمیم روشن و واضح می‌گیرید، با کنار گذاشتن تمام محدودیت‌های ذهنی، تمام قلب‌تان را مملو از اطمینان برای رسیدن به هدف کنید، اینطور موفقیت نهایی شما تضمین می‌شود، تا زمانی که خودتان متوقف نشده‌اید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی