ایده هایی برای افزایش درآمد با شغل دوم

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۴ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

افزایش درآمد و رسیدن به رفاه و آرامش نسبی چیزی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند. از آنجایی که وضعیت اقتصادی کشور این روزها بسیار پیچیده و سخت شده است. داشتن یک یا چندین شغل دیگر غیر از شغل اصلی می تواند کمک زیادی به رفع نیازهای مالی تان بکند. خب شاید این از نظر بسیاری از افراد سخت و طاقت فرسا به نظر بیاید که برای افزایش درآمد شغل دوم داشته و مجبور باشند بعد از ساعات کاریشان نیز فعالیت کنند. اما شغل دوم داشتن در این زمانه با گذشته فرق دارد. به لطف وجود اینترنت دیگر لازم نیست در شغل دوم خود لزوما حضوز فیزیکی داشته باشید. بلکه به صورت دورکاری نیز می توانید آن را انجام دهید. در ادامه با چند ایده شغلی دورکاری به شما کمک می کنیم تا در کنار شغل اصلیتان فعالیت داشته و بعه افزایش درآمد برسید.

1. تدریس خصوص

یکی از بهترین کارهایی که می توانید به عنوان شغل دوم داشته باشید تدریس کردن است. اگر دارای دانش خاصی هستید که می توانید آن را به دیگران نیز یاد بدهید تعلل نکنید. چند اگهی چاپ کنید و در هر کجا که می شناسید آن را پخش کنید در محل کار، در جمع دوستان و خانواده و … یک ایده جالب در این رابطه برگزاری کلاس های آنلاین است. بسیاری از کلاس های آموزشی امروزه در فضای وب برگزار می شوند. یکی از وبسایت هایی که در آن می توانید کلاس هایتان را به صورت آنلاین برگزار نمائید کافه تدریس است. این وبسایت امکان این را فرآهم آورده که کلاس هایی مطابق با مهارت تان برگزار نمائید.

2. تولید محتوا

اگر اهل نوشتن هستید و قلم خوبی دارید ایجاد و تولید محتوا می تواند یک راه پردرآمد برایتان باشد. در حال حاضر محتوای یک وبسایت مهمترین بخش آن است که با توجه به رشد سریع دنیای مجازی باید به صورت روزانه تجدید شود. اکثر وبسایت و یا وبلاگ ها برای ایجاد محتوای جذاب به دنبال افرادی با استعداد در زمینه نوشتن هستند. از این فرصت ها استفاده کرده  و از استعداد و زمان خالی تان به افزایش درآمد برسید.

3. سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس نیز به شرط آنکه قبل از ورود به این بازار آموزش های لازم را دیده باشید راه خوبی برای رسیدن به افزایش درآمد است. اما نکته ورود به بازار سهام این است که شاید تضمینی در آن وجود نداشته باشد و شما گاهی اوقات مجبور باشید تا به تعادل رسیدن بازار به چشم بلند مدت به سرمایه گذذاری در آن ان نگاه کنید نه درآمد ثابت ماهانه. بهتر است برای شروع پس از آموزش های لازم از مبالغ کم شروع کنید تا دستتان راه بیفتد. همچنین باید ابتدا در یکی از کارگزاری های معتبر بورس ثبت نام کنید تا از این طریق بتوانید در این بازار معامله کنید. بسیاری از این کارگزاری ها نیز کلاس های مرتبط تحلیل بازار بورس را برگزار می کنند که می توانید در آنها شرکت کنید.

4. تایپ

تایپ کردن یکی از آسان ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. تایپ کردن از آن جمله کارهایی است که حتی بدون نیاز به نت و با داشتن یک کامپیوتر یا لپ تاپ نیز انجام دهید. اگر سرعت تایپ خوبی دارید می توانید گشتی در اینترنت زده تا ببینید که بسیاری از شرکت ها هستند که برای این کار با شما قرارداد بسته و با توجه به نرخ عرف به شما دستمزد می دهند. به علاوه بسیاری از پروژه های دانشجویی را نیز می توانید از طریق تبلیغات در دانشگاه ها و یا از طریق دوست و آشنایتان بگیرید و کار تایپ آنها را انجام دهید.

۵. ترجمه

اگر به غیر از زبان مادری تان زبان دیگری بلدید و در آن تسلط دارید می توانید به عنوان مترجم کار کنید. همچنین می توانید به دارالترجمه های موجود در شهر محل زندگی تان رجوع کرده و به صورت پاره وقت برای آنها کار کنید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
افزایش درآمد با تغییر نگاه و نگرش

اگر قصد راه اندازی روشی برای کسب پول و افزایش درآمد خود را دارید اما نمی دانید که از کجا باید شروع کنید یا از مهارت های خود با خبر هستید اما به دنبال راهکار ها و راهنمایی های مطمئن و قابل اجرا هستید  پیشنهاد آکادمی بازار محصول معجزه ذهن قدرتمند است. با استفاده از این محصول می توانید با تمرین تکنیک های آن به رشد و توسعه فردی خود کم نموده و از آن برای دستیابی به اهدافتان استفاده نمائید. برای آشنایی بیشتر با این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دوره آموزشی غیرحضوری “معجزه ذهن قدرتمند”

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی