چرا مشاوره برای استارتاپ ها امری ضروری است؟

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۶ شهریور, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۷ آبان, ۱۴۰۱

آیا می‌دانید که برای موفقیت در شروع یک کسب و کار اینترنتی یا همان راه‌اندازی استارتاپ شما نیازمند یک مشاور خوب در این حوزه هستید؟ مشاور استارتاپ به شما می‌آموزد که چگونه کسب و کار خود را به بهترین شکل مدیریت کنید.

کتاب خلق برند برتر
کتاب خلق برند برتر

فهرست مطالب

راه اندازی استارتاپ

برای کسانی که کارآفرین هستند یا تجربه‌ راه‌اندازی استارتاپ‌ دارند، شروع یک پروژه و کسب و کار جدید چندان دشوار نخواهد بود. چنین افرادی عموما از حضور مشاور راه‌اندازی استارتاپ بهره می‌برند.

اولین قدم برای راه‌اندازی استارتاپ، انتخاب مشاور خوب است. اما مشاور استارتاپ چه خدماتی را به شما ارائه می‌دهد؟ و اهمیت استارتاپ چیست؟ حرفه‌ای‌ها قبل از شروع هر کاری مشورت می‌گیرند و از دانش و فکر دیگران برای پیشبرد کار خود استفاده می‌کنند. اگر صاحب ایده و فکر هستید، با آکادمی بازار همراه شوید تا بتوانید استارتاپی موفق را پایه‌گذاری کنید.

چرا مشاوره راه‌اندازی استارتاپ سودمند است؟

هدف مدیریت هر شرکتی برای راه‌اندازی شغل و تولید محصول جدید، اطمینان از نتیجه‌بخش بودن کار است. مشاوری که با دانش امروزی، بازار را به خوبی می‌شناسد و با بررسی لحظه‌ به‌ لحظه‌، بهترین راهکار را به شما ارائه می‌دهد، می‌تواند نقش موثری در این راستا داشته باشد.

به راستی چه کسی می‌تواند توصیه‌های یک متخصص کاردرست را رد کند؟ حتی اگر مدیر و کارآفرینی در زمینه کاری خود متخصص باشد نمی‌تواند از وجود مشاوره راه‌اندازی استارتاپ در کنار خود غافل شود.

همیشه در ارزیابی برنامه‌هایی که در فکرتان است، شنیدن نظرات شخص دوم که مشاورتان است خالی از لطف نیست و می‌تواند در شناسایی زمینه‌های پیشرفت کمک کننده باشد.

مشاور استارتاپ به‌ شما کمک می‌کند تابع تغییرات باشید

همانطور که یک روز حال شما بسیار عالی است، روز دیگر می‌تواند خسته کننده و تکراری باشد.

مشاور خوب تجاری در همه روزها و در بازاری که همیشه در حال تغییر است، از بی‌ثباتی بازار تا پیشرفت‌های فناوری روزانه ثابت قدم و پایدار است و می‌تواند در هر شرایطی بهترین خدمات مشاوره‌ای را به شما ارائه دهد.

مشاوراستارتاپ نظراتی کاملا صادقانه و بی‌طرفانه دارد

یک کارآفرین و صاحب استارتاپ در مورد ایده‌اش، از خانواده، دوستان و حتی شبکه های اجتماعی بازخورد درخشان خواهد گرفت. او فکر می کند که نظر او کاملا بی عیب و نقص است.

اما ارائه نظرات بی طرفانه و عملی کار دشواری ا‌ست، مگر اینکه شما در کنارتان از وجود یک مشاوره راه‌اندازی استارتاپ بهره برده باشید.

شما نه تنها درباره ایده های مربوط به تجارت خود، بلکه در مورد جزئیات بازار، سازماندهی و سایر موارد مهم انتقادات و پیشنهادات را دریافت خواهید کرد. مشاورانی خارج از شرکت که نظراتش کاملا صادقانه و بی‌طرفانه است.

مشاور تجاری مشکلات استارتاپ را حل می‌کند

گاهی برخی مدیران به مشکلات و موانعی برخورد می‌کنند و مدام با خود در کنکاش هستند که چرا به چنین مشکلی برخورده‌اند.

عدم برنامه ریزی، عدم تحقیق یا نداشتن آگاهی در مورد جنبه خاصی از تجارت یا چیز دیگری ممکن است موجب به وجود آمدن مشکل باشد.

اما این مدیران با دیدی مثبت کار را به مشاوران می‌‌سپارند تا در این موقعیت به کمک‌شان بیایند. هر چه مشاور باتجربه‌تر باشد و سابقه‌ کاری متنوعی داشته باشد، بهتر می‌تواند راهکار ارائه دهد.

مشاوره راه‌اندازی استارتاپ، حرکتی رو به جلو دارد

مشاوران دوست دارند شرکت حرکتی رو به جلو و دارای رشد داشته باشد و به اهدافش برسد. آن‌ها به مدیران و کارکنان انگیزه فوق‌العاده‌ای می‌دهند تا مسائل را پشت سر گذاشته و برای پیش‌برد اهداف تلاش کنند. تلاش آن‌ها از شروع ایده و استارتاپ تا اجرایی شدن و به نتیجه رسیدنش ادامه دارد تا به پیروزی برسند.

مشاوران همیشه در حال آموختن هستند

برای رسیدگی به مسائل پیش رو در آینده باید مجهز بود، مجهز به دانش و آگاهی همگام با علم و فناوری روز.

این امری ضروری برای مشاور استارتاپ است.

مشاوران استارتاپ کمک می‌کنند تا فعال باشید

مشاوران کارها را طوری اولیت‌بندی می‌کنند که فعالیت از شروع پیشرفت منظمی داشته باشد و در زمان مقرر به نتیجه برسد. زمان برای آن‌ها اهمیت بالایی دارد.

تجزیه و تحلیل‌شان موشکافانه است

آن‌ها در بررسی و تجزیه و تحلیل بسیار دقیق هستند و هیچ‌چیز را از دست نمی‌دهند. از مفهوم اولیه گرفته تا برنامه تجاری، تحقیقات بازار، ساختار شرکت و سازمان و مراحل بعدی بعد از راه اندازی، مشاوره مدیریت همه چیز را به طور کامل بررسی می‌کند.

مشاور به فکر برندینگ شرکت است

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای شروع کار، برندینگ شرکت‌ است. رسیدن به برند تجاری با زمان، تلاش، سرمایه‌گذاری و مسائل مالی همراه است. بخشی از مشاوره مدیریت به شما یاد می‌دهد که چگونه یک کمپین اولیه بازاریابی را دوره برنامه‌ریزی کنید که برند شخصی شما به ثمر برسد.

استاد احمد محمدی
اثرات کارهای درست مانند دانه‌های برف است، اگر تحمل کنی که ببارند و ببارند، به‌زودی بهمنی خواهند شد که هر مشکلی را از پیش روی خود بر می‌دارد.
استاد احمد محمدی

شما روش‌هایی را یاد خواهید گرفت که بیشترین بازده سرمایه‌گذاری را ایجاد می‌کنند و چگونگی ایجاد یک برنامه عملی را به گونه‌ای انجام می‌دهند که از بودجه تجاوز نکنید و وقت زیادی را برای یک فعالیت بالقوه بی‌ثمر صرف نکنید.

اعتماد به مشاوره استارتاپ امری ضمنی است

هیچ چیز نمی‌تواند بدتر از سرمایه‌گذاری وقت، تلاش و پول در یک ایده و استارتاپی باشد که نتیجه‌ای ندارد یا استارتاپی که بخش‌هایی از آن لو رفته باشد. در مشاوره مدیریت، یک مدیر اجرایی بدون هیچ گونه سوال از حریم شخصی شما دفاع می‌کند.

اگر برای کسب و کار نوپای خود و راه‌اندازی شرکت‌تان به دنبال مشاوری معتمد و حرفه‌ای هستید یکی از اهداف مجموعه آکادمی بازار معرفی علم به روز فروش و بازاریابی و همچنین راهکارهای مدیریت صحیح یک کسب و کار موفق از جمله شروع استارتاپ می‌باشد.

پادکست _ مشاوره میانبری برای رونق کسب و کار

به همین خاطر این شرکت علاوه بر تولید محتوایی مفید در سایت خود در خصوص کسب و کار دوره ثروت را فراهم کرده است که  در زمینه فروش و بازاریابی مطالبی بسیار کاربردی و به روز در مورد توسعه و مدیریت یک کسب و کار موفق را به شما آموزش خواهند داد

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی