کتاب ” 7 قانون توانگری ” نوشته رندی گیج

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۹ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب 7 قانون توانگری یکی از آثار رندی گیج می‌باشد. رندی گیج در این کتاب با بیان 7 قانون توانگری به افراد کمک می‌کند که چگونه به موفقیت دست یابند. زیرا توانگری خود یک نوع موفقیت می‌باشد. رندی گیج با بیان قانون‌ های هفت گانه می‌خواهد این امکان را به مخاطبان بدهد که زندگی شاد‌تری داشته باشند، زیرا در صورتی که شخصی به توانگری برسد، میتواند شاد باشد.  از این رو اغلب کسانی که توانگر بوده، شادی بیشتری نیز نسبت به افرادی دارند که نمی‌توانند به موفقیت‌های مورد نظر خود دست پیدا کنند. از نظر رندی گیج فقر یک گناه است. از این رو باید از خدا بخواهید تا به شما یاری کند تا به موفقیت برسید. البته از این مسئله نیز غافل نشوید که موفقیت نتیجه تلاش بوده و کسانی که تلاش زیادی برای کسب توانگری نداشته باشند، هیچگاه طعم شیرین موفقیت را نخواهند چشید. بدین ترتیب باید اعتقادات و تفکرات خود را به گونه ای تنظیم کنید که به طور اتوماتیک به سمت توانگری حرکت کنید. در غیر این صورت رسیدن به موفقیت کاری بسیار دشواری بوده و حتی در برخی مواقع غیر ممکن می‌باشد. از این رو اصلاح تفکرات بسیار اهمیت می یابد. با آکادمی بازار همراه باشید تا با موضوعات و محتوا کتاب 7 قانون توانگری بیشتر آشنا شوید:

درباره کتاب 7 قانون توانگری

رندی گیج در این کتاب قوانینی را مطرح می کند، که هر کسی می‌تواند با عملی کردن این قوانین در زندگی خود به توانگری برسد. از این رو معمولا این کتاب می‌تواند زمینه ساز موفقیت افراد زیادی بشود. یکی از قوانین هفت گانه که رندی گیج به آن اشاره می کند، قانون اصلی توانگری می‌باشد. یعنی باید ذهنیات خود را به سمت صحیح هدایت کرده، زیرا هرچیزی که در ذهن ما بوده و به بیرون منتقل می‌کنیم، دوباره به خودمان باز می‌گردد. بدین صورت اگر مثبت نگر باشیم، این موفقیت است که به سراغ ما می‌آید و در غیر این صورت، نمی‌توان به موفقیت دست پیدا کرد.
خلاقیت یکی دیگر از قوانینی است که رندی گیج بر روی آن برای رسیدن به توانگری تاکید بسیار زیادی داشته، زیرا هرکسی که نتواند در کسب و کار و یا زندگی شخصی خود خلاقیت داشته باشد، در واقع از هدف اصلی فاصله گرفته است. بدین ترتیب باید با ذهن باز و خلاق زندگی نموده، تا بتوان به توانگری دست یافت. در غیر این صورت نمی‌توان به آسانی موفقیت را از آن خود کرد. داشتن طرح و برنامه دربردارنده قانون خلاقیت بوده، یعنی برای اینکه به اهداف خود برسید، طرح و برنامه‌های دقیق داشته باشید و آن‌ها را بر روی کاغذ بنویسید.

قسمتی از کتاب 7 قانون توانگری

رندی گیج در قسمتی از این کتاب این چنین بیان می کند: «بسیاری از دانشمندان علوم ذهنی، به اثبات رسانده‌اند که تمرین روزانه‌ ی عبارات تاکیدی ، خواه با صدای بلند و خواه ، خاموش و در دل ، راحت ترین راه بیدار کردن قانون فرمان،  برای پیدایش نیکویی‌ هاست . هیچگاه نفوذ کلام را دست کم نگیرید ، کلامتان ، جهانتان را می‌سازد . بیایید طبق فهرست آرزوهایتان و برطبق تصویر ذهنی که از آن‌ها دارید ،  جملاتی را بنویسید و به آن‌ ها فرمان تجلی و پیدایش بدهید و دست کم روزی پانزده دقیقه ( سه بار در روز و هر بار پنج دقیقه ) تکرارشان کنید . اگر در شرایطی نبودید که بتوانید در گوشه‌ ای خلوت آن‌ها را با صدای بلند تکرار کنید ، کاغذ و قلم بردارید و آن‌ها را بارها و بارها بنویسید . من تلاش می‌کنم جملاتی را به عنوان نمونه برایتان بنوسیم و شما از روی آن‌ها و بسته به نوع آرزو و تصوراتتان جملاتی مانند این‌ ها را به زبان ساده خودتان بنویسد . یکی از جملاتی که من هر روز بارها و بارها تکرار می‌کنم این است :
«من بهترین و عالیترین خصوصیات همه ی مردم را دوست دارم و هم اکنون بهترین و شایسته ترین افراد «مشتریان ، بیماران ، مراجعان و….. » را به سوی خود می کشانم .»
یکی دیگر از جملات تاکیدی که بسیار قدرتمند است این است : «هم اکنون ، همه چیز و همه کس موجب توانگری من می‌ شود و من نیز موجب توانگری ، همه چیز و همه کس می‌ شوم .»

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - قانون جذب

درون مایه کتاب 7 قانون توانگری

دراین کتاب قوانین بسیار مهم و کلیدی بیان شده، که رندی گیج اعتقاد دارد که باید از این هفت قانون استفاده کرده، تا بتوان توانگری خود را تضمین کرد و به اهداف خود دست پیدا کرد . این قوانین ممکن است نکاتی باشند که تا امروز برای بسیاری از افراد رخ داده است و یا برخی از نکاتی که به ذهن هیچ فردی خطور نکرده است، بدین ترتیب لازم است تا از هر هفت قانون بهره برد. قوانین هفت گانه این کتاب بدین ترتیب می‌باشند:  قانون اول: توانگری، قانون دوم: خلاء، قانون سوم: جریان، قانون چهارم: تجسم، قانون پنجم: خلاقیت، قانون ششم: بخشش و دریافت، قانون هفتم: عشریه.

درباره نویسنده

رندی گیج فردی بوده که موفق شده است از هیچ چیز خود را به همه چیز برساند، زیرا او در ابتدا در خانواده‌ ای بسیار فقیر متولد شد و در دوران نوجوانی هم فرد موفقی نبوده است. رندی گیج به دلیل اینکه معتاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی بوده، با درگیری هایی که داشت، به زندان منتقل شده و همین زندان رفتن توانست زندگی رندی گیج را دگرگون کند. رندی گیج با یک بازاریاب حرفه‌ ای در زندان آشنا شده و آن بازاریاب وقتی استعداد ذاتی رندی گیج را دید او را وارد این حرفه کرد. در حال حاضر رندی گیج از بزرگترین و معروف ترین افراد در بازاریابی محسوب می شود.

توانگری در واقع همان شادی درونی است، یعنی هر انسانی موفق شود که شادی درونی را برای خود فراهم کند و در هر موقعیتی که قرار داشته باشد، شادی خود را از دست ندهد، به توانگری دست پیدا کرده است. بدین ترتیب باید همواره تلاش کرد که از چیزهایی که می‌توانند شادی درونی را از بین ببرند، دوری نموده، که یکی از بزرگترین آن‌ها فقر می‌باشد. زیرا فقر یکی از عامل‌ های نرسیدن به توانگری است. از این رو باید فقر را از زندگی خود دور نکرد. تا بتوان فردی موفق‌ تر بود . پیشنهاد آکادمی بازار به شما برای دستیابی هرچه زودتر به موفقیت استفاده از محصولات مفید و کاربردی کتاب صوتی است که آثار افراد مشهور و موفق جهان است. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی