خلاصه کتاب « کلید کاربردی قانون جذب » نوشته جک کانفیلد

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۰ خرداد, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۲ دی, ۱۴۰۱
خلاصه کتاب « کلید کاربردی قانون جذب » نوشته جک کانفیلد

خلاصه کتاب « کلید کاربردی قانون جذب » نوشته جک کانفیلد را در این مقاله مطالعه کنید. کتاب کلید کاربری قانون جذب نوشته جک کنفیلد به شما یاد می‌دهد که قانون جذب چگونه برایتان کار می‌کند و چطور می‏‌توانید با استفاده از آن تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید.

با کمک این کتاب به آنچه می‏‌خواهید دست پیدا کنید. در کتاب کلید کاربردی قانون جذب بیان می‌شود که با استفاده از قانون جذب می‌توان زوج دلخواه خود را پیدا کرد، ثروت خود را با دوره ثروت افزایش داد، به اهداف خود رسید و از جذب آنچه نمی‏‌خواهید، جلوگیری کرد. قانون جذب قوی‌ترین قانون کائنات به شمار می‌رود.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

تجسم

در خلاصه کتاب کلید کاربردی قانون جذب نوشته جک کانفیلد آمده توانایی شما در تجسم رویاها، مانند کاتالیزور برای خلق آن‌ها به شما کمک می‌کند. تمرینات و روش‌های تجسم خلاق، بسیار قدرتمند هستند. عده‌ای از روانشناسان معتقدند که یک ساعت تجسم خلاق، ارزش هفت ساعت تلاش جسمانی را دارد.

به یاد داشته باشید که ضمیر ناخودآگاه تو نمی‌تواند بین تجربه‌ای واقعی و تجربه‌ای خیالی تفاوت قائل شود و نمی‌تواند فرق بین به یاد آوردن، وانمود کردن یا تجربه واقعی رویداد را تمیز دهد. ضمیر ناخودآگاه در برابر همه آن‌ها واکنشی یکسان نشان می‌دهد.

از بین روش‌های تجسمی متعدد، می‌توانید به خوبی هر موقعیتی را به گونه‌ای احساس کنید که انگار واقعی هستند. می‌توانید واکنش‌هایی احساسی و فیزیولوژیکی برای هر وضعیتی که تجسم می‌کنید، نشان دهید.

ضمیر ناخودآگاه شما این اطلاعات را درونی می‌کند و آن را به عنوان واقعیت در خود حفظ می‌کند و کائنات هم به این انرژی ارتعاشی از طریق آشکارسازی همتای آن، واکنش نشان می‌دهد.

نگرش در کلید کاربردی قانون جذب

نگرش در کلید کاربردی قانون جذب

این نگرش شماست که هر موقعیتی را می‌سازد یا از بین می‌برد. نگرش و انرژی شما، شاخص هر وضعیتی است که برای شما رخ می‌دهد. شما می‌توانید در برابر رویدادهای زندگی خود نگرشی مثبت داشته باشید، یا آه و ناله و ندای بدبختی سر دهید.

تصمیم گیرنده خود شما هستید. شما می‌توانید آگاهانه در برابر هر اتفاقی به روش مثبت عکس العمل نشان دهید. نگرش مثبت صرفا انتخاب شخصی شما است. هر حقیقت پیش روی ما نمی‌تواند به مهمی نگرش ما از آن باشد، به دلیل اینکه همان نگرش است که موقعیت و ناکامی ما را مشخص می‌کند.

استاد احمد محمدی
عالی شو، دنیا پر است از افراد معمولی و متوسط.
استاد احمد محمدی

همه ما اشخاصی را می‌شناسیم که نگرشی منفی دارند. آن‌ها دائم در حال غر زدن و آه و ناله هستند. از نظر آن‌ها هیچ چیز بر وفق مرادشان نیست. آن‌ها قربانی‌های همیشگی زندگی هستند. بودن در کنار آن‌ها بسیار ناخوشایند است و به نظر می‌رسد که انرژی ما را هم از بین می‌برند.

به این علت که آن‌ها در فرکانسی پایین‌تر عمل می‌کنند و از طریق قانون جذب، حتی موارد بیشتری را برای گله و شکایت جذب می‌کنند. علت اینکه آن‌ها در روش زندگی منفی گیر کرده‌اند، این است که دائم افکار و انرژی خود را روی موارد منفی زمان حال و گذشته‌شان متمرکز می‌کنند. با این کار آن‌ها بارها و بارها آینده‌ای مشابه را به وجود می‌آورند. به خاطر داشته باشید راجع به هر چیز مدام حرف بزنید، همان چیز نصیبتان می‌‌شود.

معرفی جک کانفیلد نویسنده کلید کاربردی قانون جذب

معرفی جک کانفیلد نویسنده کلید کاربردی قانون جذب

جک کانفیلد در ۱۹ آگوست ۱۹۴۴ در تگزاس چشم به جهان گشود. او یک مسیحی و یک دموکرات بوده و از سرگرمی‌هایش می‌توان تنیس، مسافرت، اسکی، پیاده ‏روی، بیلیارد، مطالعه و نواختن گیتار را نام برد.

کانفیلد در سال ۱۹۶۲ از دبیرستان نظامیLinsly در ویرجینا، فارغ ‏التحصیل شد و بعد در سال ۱۹۶۶ مدرک کارشناسی خود در زمینه تاریخ چین را از دانشگاه هاروارد دریافت کرد.

جک کانفیلد هم ‏اکنون یکی از سخنرانان انگیزشی و از نویسندگان برجسته آمریکا به شمار می‌رود. او پیش از آغاز نویسندگی و سخنرانی، معلم مدرسه بود و همچنین دو سال نیز زیر دست دابلیو کلمنت استون کار کرد.

کانفیلد علاوه بر کتاب‌‏ها و سخنرانی‌‏های بسیار موفقش، بخش زیادی از شهرت خود را مدیون مجموعه کتاب‏‌های «سوپ جو برای روح» است.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - قانون جذب

قانون جذب در فلسفه اندیشه نوین، باوری است که بر اساس آن با تمرکز بر افکار منفی یا مثبت، مردم می‌توانند تجربه‌‌های مثبت یا منفی را به زندگی خویش بیاورند. این باور بر مبنای ایده‌‌ای است که مردم و افکارشان هر دو از «انرژی خالص» ساخته شده‌‌اند و شخص می‌تواند از طریق قانون جذب سلامت، رفاه و روابط شخصی خویش را ارتقا بخشد. با مطالعه کتاب کلید کاربردی قانون جذب می‌توانید با اصول و قوانین قانون جذب بیشتر آشنا شوید.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از محصولات کتاب صوتی که آثار افراد موفق و مشهور جهان است، راه‌های رسیدن به موفقیت را بیاموزید و در مسیر پیشرفت قدم بردارید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

18 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی