کتاب ” مفهوم نوین پیروزی” نوشته برایان تریسی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۰ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب «مفهوم نوین پیروزی» کتابی جذاب و کارآمد است که توسط نویسنده‌ ی مشهور و توانا «برایان تریسی» با ظرافت، دقت بسیار زیادی نوشته شده است و در اختیار مخاطبان قرارگرفته است. برایان تریسی یکی از بزرگترین و موفق ترین مشاوران و نویسندگان جهان محسوب ی شود که در طی مدت بیش از 30 سال در زمینهٔ موضوعاتی مانند فلسفه، روانشناسی، اقتصاد، تاریخ و کسب‌وکار را تحقیق کرده و آن‌ها را تجزیه تحلیل کرده است. در کتاب مفهوم نوین پیروزی برایان تریسی برای موفقیت و خوشبختی انسان‌ ها شیوه ها و روش‌ های مختلفی را گردآوری کرده است و در اختیار آن‌ ها قرار داده است. در این کتاب از مهم‌ترین نیازهای انسان‌ های امروزی صحبت شده است. دغدغه‌ هایی که در تمام طول عمر و مدت زندگی انسان همراه او است. این دغدغه‌ ها و درگیری‌ها شامل: موفقیت، خوشبختی‌های شخصی و یا حرفه‌ای، پیشرفت در کارها و همچنین موفقیت‌ های مالی و خانوادگی است. کتاب مفهوم نوین پیروزی از 5 قسمت مجزا تشکیل‌ شده است. با آکادمی بازار همراه باشید تا با موضوعات و محتوا کتاب مفهوم نوین پیروزی بیشتر آشنا شوید.

درباره کتاب مفهوم نوین پیروزی

همه آدم ها می‌توانند با تغییر و تحولات کوچک و بسیار ریزی تغییرات بسیار بزرگی را در خود ب وجود آورند. آن‌ها می‌توانند با تغییر کوچک توانایی‌ های خود را تغیر بدهند و اگر در زمانی طولانی این کار را انجام دهند می‌توانند تغییرات بزرگی را در خود و زندگی خود ایجاد کنند. این تغییرات می‌تواند تغییرات ملموس و بزرگی باشد که در زندگی و کسب‌ و کار های شما دیده می شود.
در قسمت موفقیت‌ های تجاری و شخصی  کتاب مفهوم نوین پیروزی اکتشافات و راه‌ های زیادی بیان شده است و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مهارت‌های کلیدی اشاره کرد. مهارت‌ های کلیدی یکی از بزرگ‌ ترین و مهم‌ ترین مهارت‌ ها محسوب می شود که در دسته و بخش حیاتی قرار می‌گیرد و خوشبختی، موفقیت، پیروزی و یا شکست خوردن به آن وابسته است.

در مهارت‌ها کلیدی همیشه باید بهترین کار را فرا بگیرید و انجام دهید. اگر این مهارت‌ ها را خوب یاد بگیرید، خوب انجام دهید و به دنبال پیشرفت آن باشید موفق خواهید شد و طعم موفقیت را می‌چشید اما اگر آن را جدی نگیرید و در انجام دادن آن تلاش نکنید به طور حتم شکست خواهید خورد.

برایان تریسی

قسمتی از کتاب مفهوم نوین پیروزی

مطابق مفهوم نوین پیروزی ایجاد تغییرات کم در توانایی‌ ها در بازه زمانی طولانی می‌تواند منجر به تغییرات زیادی بشود. در مسابقه اسب‌ دوانی عبور پوزه برنده را مشخص می‌کند که جایزه‌ اش 10 هزار دلار بیشتر از اسب دوم است فقط به خاطر یک پوزه. به نظرتان اسبی که برنده می‌شود؛ ده برابر سریع‌ تر است؟ دو برابر سریع‌تر است؟ یا حتی 10 درصد؟ جواب منفی است! فقط پوزش یکم سریع‌ تر است.

بازاری‌ هایی که در رقابت با رقیبشان برنده شدند افراد خیلی خاص یا 100 درصد بهتر از رقبایشان نیستند. تنها آن‌ ها یک‌ ذره از بازاری‌ های شکست‌ خورده بهترند و طبق اثر مرکب توسعه‌ های جنبه‌ های حیاتی کوچک می‌تواند کل زندگی را دگرگون کند.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - شادی

در هر کسب‌وکار، سازمان و یا فروشگاه بعضی از مردم 10 برابر بقیه موفق‌ ترند. در حقیقت اگر به اصل پاره تو دقت کنید می‌بینید که 20 درصد درامد افراد موفق با 80 درصد درآمد ناموفق برابری می‌کند. تقریباً 16 برابر درآمد بیشتر. شرکت‌های پرفروش زیادی را مشاوره دادم، شرکت‌های خدمات بیمه را که برسی می‌کردم…

درباره نویسنده

برایان تریسی

برایان تریسی در سال  1944 در شارلوت تاون متولد شد. او یکی از بزرگ‌ ترین و مشهورترین نویسندگان در جهان است و برای خیلی‌ ها نام او آشنا است. در هر جا و مکانی که حرف از موفقیت و پیشرفت می‌شود نام برایان ترسی در آنجا می‌ درخشد. همچنین برایان تریسی یکی از معروف‌ترین سخنرانان، مشاوران و روانشناسان در جهان است که بسیاری از شرکت‌ ها و انسان‌ های بزرگ برای موفقیت در کارها و زندگی خودشان از او مشاوره گرفته‌ اند. کتاب‌ های برایان تریسی در سراسر دنیا مخاطبان بسیاری دارد و به بیش از 12 زبان زنده دنیا ترجمه و بازنویسی شده است. برایان تریسی در یک خانواده فقیر و کم‌ توان مالی متولد شد. او در کودکی موفق به درس خواندن نشد و ترجیح داد که کار کند. او کارگری را در سن پایین آغاز کرد و برای خیلی‌ها در بازار کارگری می‌کرد. بعد از چند سال کارگری روزی برایان ترسی به خودش آمد و گفت: چرا برای خودم کار نکنم و درآمد بیشتری درنیاورم. همین‌جا بود که تصمیم گرفت کاری را برای خود برگزیند. او کار فروشندگی در بازار را انتخاب کرد و برای اینکه آن کار را یاد بگیرد به پرس‌ و جو از افراد با تجربه در آن کار پرداخت. او سراغ انسان های حرفه‌ ای در این کار رفت و روش های صحیح فروش را یاد گرفت. این انتخاب درست از برایان ترسی توانست او را از یک فرد فقیر به یک فرد ثروتمند در دنیا تبدیل کند که امروزه ثروت آن حتی قابل‌ شمارش نیست.

جدیدترین عوامل کشف شده در موفقیت فردی و حرفه‌ای موفقیت‌های شخصی و حرفه‌ای، موفقیت‌های خانوادگی و مالی، در تمام طول تاریخ، دغدعه‌ی اصلی مردم بوده است. ایجاد تغییرات کوچک در توانایی‌هایتان در بازه‌ی زمانی طولانی می‌تواند منجر به تغییرات بزرگی در زندگی و کسب و کار شما شود. مهارت‌های کلیدی، یکی از جدیدترین اکتشافات در مبحث موفقیت‌های تجاری و شخصی می باشد. بدون شک راه های دستیابی به این موفقیت ها متنوع و زیاد است اما می توان گفت از مهمترین آنها مطالعه کتاب هایی است که توسط افراد موفق و مشهور نوشته شده است. در این راستا پیشنهاد آکادمی بازار به شما استفاده از محصولات کتاب صوتی است. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:
کتاب صوتی
Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی