معرفی کتاب «راز قدرت» نوشته راندا برن

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱ آذر, ۱۴۰۱
معرفی کتاب «راز قدرت» نوشته راندا برن

راز قدرت یک کتاب خودیاری و معنوی است که توسط راندا برن نوشته شده‌است. این کتاب دنباله‌ای برای کتاب راز نوشته شده در سال ۲۰۰۶ است. این کتاب در ۱۷ اوت ۲۰۱۰ همراه با یک کتاب صوتی بر اساس آن منتشر شد. این کتاب براساس قانون جذب نوشته شده‌است و ادعا می‌کند که تفکر مثبت می‌تواند موجب افزایش خوشبختی، سلامتی و ثروت شود.

راز، قانون جاذبه را آشکار کرد، یعنی قدرتمندترین قانونی که بر زندگی‌مان حاکم است اما کتاب قدرت ماهیت یافته‌های مرا بعد از زمان انتشار راز در بر دارد. در این کتاب خواهید فهمید تنها کاری که باید بکنید، تغییر دادن روابط، ثروت، سلامت، خوشبختی، شغل و کل زندگی‌تان است. 

در واقع زندگی رویاییتان؛ یعنی هر آنچه که دوست دارید انجام دهید یا داشته باشید، بیش از آن چه فکر کنید، به شما نزدیک است زیرا قدرت رسیدن به خواسته‌های‌تان در درون شما وجود دارد! در این کتاب می‌خواهم راه رسیدن به یک زندگی خارق‌العاده را به شما نشان دهم. با خواندن کتاب راز قدرت مطالبی شگفت‌انگیز را درباره خود، زندگی‌تان و جهان خواهید فهمید. زندگی به مراتب راحت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. وقتی به روش کار زندگی و قدرتی که در درون خود دارید، پی ببرید، جادوی زندگی را تجربه خواهید کرد و آن زمان زندگی خارق‌العاده‌ای خواهید داشت

 

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

معرفی کتاب راز قدرت

در این مقاله قصد داریم به معرفی کتاب «راز قدرت» نوشته راندا برن بپردازیم. راندا برن نویسنده و تهیه‌کننده استرالیایی کتاب راز قدرت است. نویسنده در این کتاب می‌خواهد تا به شما راه‌های رسیدن به یک زندگی عالی را بیاموزد، با مطالعه این کتاب به رازهایی در مورد خود، زندگیتان و جهان پیرامون پی خواهید برد؛ رازهایی که به طرز عجیبی زندگی شما را متحول خواهند ساخت.

بعد از چاپ و انتشار کتاب راز قدرت، بسیاری از افراد متوجه شدند که منشا بسیاری از مشکلات و دردهای زندگی‌شان را می‌بایست در درون خود جست‌وجو کنند. کتاب راز قدرت با سرعت زیادی از فردی به فردی دیگر منتقل شد؛ به شکلی که می‌توان آن را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها معرفی کرد.

درباره کتاب راز قدرت

درباره کتاب راز قدرت

مقدر است که شما به هر آن‌چه که دوست دارید، دست پیدا کنید. کار شما باید هیجان‌آور باشد و باید هر کاری را که تمایل دارید، انجام دهید. روابطتان با خانواده و دوستانتان باید پر از شادی باشد.

به تمام پولی که برای داشتن یک زندگی مرفه و خوب نیاز دارید، دست پیدا می‌کنید. قرار است تمام رویاهایتان تحقق یابند. اگر دلتان سفر می‌خواهد، باید مسافرت کنید. اگرتمایل دارید کسب و کاری را راه بیاندازید، پس مقدر شده که چنین کنید.

اگر دوست دارید موسیقی‌دان، دانشمند، تاجر، مخترع، مجری، پدر یا مادر یا هر چیز دیگری شوید، مقدر شده که به خواسته‌تان دست یابید هر روز صبح وقتی از خواب بیدار می‌شوید، باید احساس موفقیت و هیجان داشته باشید، زیرا می‌دانید روزی پر از اتفاقات خوب پیش رویتان است. قرار است بخندید و لذت ببرید. با مطالعه این کتاب به همه این‌ها می‌رسید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - قانون جذب

چند جمله از کتاب راز قدرت

  • قانون جذب راز بزرگ زندگی است.
  • قانون جذب یک قانون طبیعی است و مثل جاذبه بی‌طرف است.
  • برای کم کردن وزن، روی «کم کردن وزن» متمرکز نشو. به جای آن روی وزن ایده آلت تمرکز کن. «داشتن وزن ایده آل» را با همه وجود احساس کن. آن وقت است که وزن ایده آلت را به سوی خودت جذب خواهی کرد.
  • دنیا برای عملی کردن خواسته تو به زمان نیاز ندارد. برای دنیا آشکار کردن یک میلیون دلار همان قدر راحت است که آشکار کردن یک دلار.
  • خودت را از دست دشواری‌ها و مشکلات گذشته، ناهنجاری‌های فرهنگی و باورهای نادرست اجتماعی رها کن. تو تنها کسی هستی که می‌توانی آن زندگی را که شایسته‌اش هستی خلق کنی.
استاد احمد محمدی
اگر می‌خواهی دانسته‌هایت شگفتی‌ساز شوند، به آن‌ها عمل کن.
استاد احمد محمدی

  • برای جذب پول به ثروت فکر کن. اگر همه توجهت کمبود پول باشد، غیرممکن است بتوانی پول بیشتری را جذب زندگی‌ات کنی.
  • باورهایی که درباره پیری و فرسودگی و بیماری‌های مختلف می‌زنند گوش نکن. حرف‌های منفی برایت هیچ منفعتی ندارند.
  • دنیا از فکر تشکیل شده است. ما نه تنها خالق سرنوشت خود بلکه آفریننده سرنوشت جهان هستیم.
  • هرچه از نیروی درونی‌ات بیشتر بهره ببری، نیروی بیشتری در درونت کشف خواهی کرد.
  • ما در میانه یک عصر پرشکوه هستیم. به محض اینکه از بند افکار محدودکننده رها شویم،‌ عظمت واقعی بشر را در هر زمینه‌ای از خلقت خواهیم دید.
  • حالا که دانش راز را فرا گرفتی، بستگی به خودت دارد که چگونه از آن استفاده کنی. هر چیزی و کاری که انتخاب کنی حق با توست. همه قدرت متعلق به توست.

کتاب راز قدرت شامل ده فصل مجزا به شرح زیر است

  1. فصل یک: قدرت چیست؟
  2. فصل دو: قدرت احساسات
  3. فصل سه: فرکانس احساسات
  4. فصل چهار: قدرت و خلق
  5. فصل پنج: احساس یعنی خلق
  6. فصل شش: زندگی تو را دنبال می‌کند
  7. فصل هفت: کلید دستیابی به قدرت
  8. فصل هشت: قدرت و پول
  9. فصل نه: قدرت و روابط
  10. فصل ده: قدرت و زندگی

درباره نویسنده راندا برن

درباره نویسنده راندا برن

راندا برن؛ نویسنده و تهیه‌کننده استرالیایی در سال ۱۹۴۵ چشم به جهان گشود. این نویسنده به دلیل نگارش مجموعه کتاب‌های راز در سرتاسر جهان معروف شده است. راندا برن در سال ۲۰۰۷ به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار در دنیا از سوی مجله تایمز برگزیده شده است.

کتاب منتشر شده توسط او تحت عنوان راز در سال ۲۰۰۷ با بیش از ۱۹ میلیون نسخه به چاپ رسید و به ۴۰ زبان زنده دنیا ترجمه شد. راندا برن خود نیز پس از شکست‌های مکرر در زمینه اقتصاد، نهایتا با ایده راز توانست به موفقیت مورد انتظار خود دست پیدا کند.

او معتقد است که هر فردی می‌توان با قدرت تفکر خود به تمام خواسته‌های خود و حتی فراتر از آن برسد. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان از راز هستی، قانون جذب، آموزه‌های روزانه راز، معجزه سپاس گذاری، قدرت، راز، رازشکر گذاری، معجزه، قهرمان، قدرت عشق، چگونه راز زندگی‌ام را متحول ساخت، جادو و … نام برد.

سخن پایانی

بخش ‌بزرگی‌ از ‌اتفاق‌ها ‌و ‌پدید‌ه‌هایی ‌که ‌ما ‌را ‌در ‌میان‌ گرفته‌اند‌ و‌ بر ‌زندگی ‌ما ‌تاثیر ‌می‌گذارند، ‌خارج از ‌اراده ‌و‌ کنترل‌ ما‌ هستند.‌ اما ‌واکنش‌ به ‌آن‌ها ‌در ‌اراده ‌و‌ کنترل ‌ما ‌است.

پس می‌توان‌ گفت‌ که‌ راز‌ بزرگ‌ موفقیت‌ و‌ شکست،‌ نیکفرجامی ‌و‌ بدفرجامی،‌ توسعه ‌و ‌عقب ماندگی ‌ما ‌انسان‌ها، ‌در ‌چگونگی ‌واکنش‌ ما‌ به ‌عوامل ‌بیرونی ‌پنهان شده است.

اگر می‌خواهید به ایده‌های نوین، روش‌های تفکر جدید و یک مجموعه‌ متنوع از دانش و اطلاعات برسید، باید به مطالعه کتاب بپردازید. پیشنهاد آکادمی بازار به شما در این زمینه استفاده از محصولات کتاب صوتی است. این محصولات به شما کمک می‌کند برای دستیابی به موفقیت، راهی بیابید.برای استفاده از این محصولات روی لینک کلیک کنید: کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

18 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی