معرفی کتابمقالات

خلاصه کتاب “برند ماندگار ” نوشته جرمی میلر

کتاب برند ماندگار اثر بسیار مشهور از جرمی میلر است. برندسازی نیاز به کار، تلاش و مشقت زیاد دارد و یک‌ شبه نمی توان به برندی ماندگار تبدیل شد. کتاب برند ماندگار در چهار بخش، راه نمایی جامع را در اختیار مخاطبان قرار میدهد تا برندی به وجود آورند که در ذهن افراد بماند و حس خوبی را به آنها انتقال دهد.

در نهایت با رعایت این اصول می توانید تجربه ‌ای ویژه به مشتریان خود بدهید که در هنگام خرید، همیشه گزینه ‌ی اول آنها باشید و به نوعی مصونیت رقابتی کسب کنید. با آکادمی بازار برای مطالعه بخشی از کتاب برند ماندگار همراه باشید.

راه پیروزی در کسب و کار

هیچ شرکتی نمی‌تواند در همهٔ حوزه‌ ها حضور پیدا کند و با این حال در رقابت پیروز شود، بنابراین اهمیت دارید که بدانید انتخاب محل نقش‌ آفرینی بهترین راه برای پیروزی شرکت است

تا به حال هیچکس نگفته است که کسب‌ و کار باید منصفانه باشد. همهٔ شرکت‌ ها برای اینکه برند خودشان را در جایگاه پیروز قرار دهند تلاش می‌ کنند یک استراتژی یا مزیت رقابتی بیابند. وضعیت را به سود خود تغییر دهید تا نخستین انتخاب مشتریان باشند. برند های ماندگار با شفافیت درمورد کارشان، کسانی که به آن‌ ها خدمت می‌ کنند و کارشان را منحصر به‌ فرد می‌ کنند و خودشان را در جایگاه پیروز قرار می‌ دهند.

موفقیت در کسب و کار
موفقیت در کسب و کار

شفافیت به زبان ساده در کسب و کار

شفافیت به زبان ساده عبارتست از توانایی توصیف ساده و خلاصهٔ کسب‌ و کارتان؛ اینکه چه چیزی آن را خاص می‌ سازد و به چه کسانی خدمت‌ رسانی می‌ کند. شفافیت به زبان ساده به معنی صحبت به زبان مشتریان و توضیح داستان شرکتتان به زبان قابل فهم است.

خلاصه کتاب " اصول " نوشته ری دالیو
بخوانید

شفافیت به زبان ساده پایه و اساس برندهای ماندگار است. وقتی به این شفافیت دست‌پیدا کنید، کسب‌ و کارتان را آسان تر پیدا می‌ کنند، بیشتر به شما رجوع می‌ کنند و به‌ یادماندنی‌ تر و خواستنی‌ تر می‌شوید.

شفافیت در کسب و کار
شفافیت در کسب و کار

توانایی توضیح کار شرکت به زبان ساده شرکت های متوسط را از برند های ماندگار متمایز می کند. برندتان را در جایگاه پیروز قرار می دهد. شرکت هایی که برای ترکیب نوآوری با شفافیت به زبان ساده تلاش می کنند، خود را از بقیه متمایز می کنند. شفافیت به زبان ساده نشان می دهد که شرکت به ماهیت خود و کاری که می کند اطمینان دارد و مشتریان به روشنی آن را درک می کنند.

توضیح به زبان ساده به همه نشان می‌ دهد که کسب‌ و کارتان چیست و اطمینان را در برندتان نهادینه می‌کند. مشتریان برای خرید از شما سر و دست می‌ شکنند، زیرا درکتان می‌ کنند. با شادی برایتان مشتری می فرستند و برای توضیح اینکه چه چیزی شرکت‌ شما را منحصر به‌ فرد می‌ کند، زبان لازم را دارند.

شفاف سازی به سه شکل زیر می تواند انجام شود:

دسته‌بندی: تخصص شرکتتان چیست؟

کارکرد: شرکتتان چه کاری انجام می‌دهد؟

وضعیت: شرکتتان به چه کسانی خدمات می‌دهد؟

معرفی جرمی میلر

جرمی میلر
9 جرمی میلر
جرمی میلر سازنده برند، سخنگو و رییس شرکت Sticky Branding است. جرمی پس از  بهبود کسب و کار خانواده اش، یک مطالعه طولانی مدت درباره اینکه چگونه شرکت های کوچک و متوسط، مارک های باور نکردنی را تولید می کنند، شروع کرد و کتاب هایی در این زمینه نوشته است.

میلر استراتژیست نام تجاری و نویسنده ای پرفروش است. کتاب های او برای نوآوری و رشد کسب و کار و نام تجاری شما بسیار موثر خواهد شد.

نخستین کتاب جرمی، Sticky Branding، یک برنامه تبلیغاتی برای اینکه چگونه شرکت های کوچک و متوسط ​​به غول صنعت خود می اندیشند تا علامت های تجاری خود را رشد دهند، طراحی شده است. کتاب بعدی او نام جدید نامیده می شود. این کتاب یک فرآیند گام به گام ثابت برای ایجاد یک نام فراموش نشدنی است. این نشان می دهد که چگونه نام هر چیز – یک نام تجاری، شرکت، محصول، خدمات، و یا ایده ها – چه تاثیری بر برندسازی میگذارد.

شاید اکثر افراد مفهوم برند را فقط در نام شرکت و لوگوی آن خلاصه می کنن ، اما برند فقط یک نام تجاری نیست، برند لباسی است که بر تن کسب‌ و کارتان نشسته ؛ تجربه و حسی است که به مشتریان می دهد؛ روحی است که در جان کسب‌ و کار شما دمیده شده است. با مطالعه کتاب برند ماندگار می توانید با روش های ساختن یک برند به صورت ماندگار آشنا شوید.

همچنین آکادمی بازار به شما پیشنهاد میکند از محصولات کتاب صوتی برای فراگیری مهارت های مربوط به کسب و کار بهره مند شوید. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کتاب صوتی

برچسب ها

ندا تفضلی

کارشناس برنامه ریزی شهری از دانشگاه تهران هستم. علاقه زیادی به یادگیری اصول موفقیت در زمینه های مختلف دارم و مایل هستم آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن