معرفی کتابمقالات

خلاصه کتاب ” برنامه بازاریابی در یک صفحه ” نوشته آلن دیب

کتاب برنامه‌ بازاریابی در یک صفحه اثر کارآفرین موفق آلن دیب است که نخستین بار در سال 2016 منتشر شد. این کتاب موفق شد عنوان شماره‌ ی یک پرفروش‌ترین‌ های آمارون را برای خود ثبت کند. اگر در پی رشد و گسترش کسب‌ و کار خود هستید، ولی در برخورد با اطلاعات گسترده گیج شده‌ اید، کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه راه‌ حل‌ های بسیار خوبی را به شما ارائه خواهد کرد. همراه با آکادمی بازار خلاصه‌ ای از کتاب صوتی برنامه‌ ی بازاریابی در یک صفحه را مطالعه نمایید.

انتخاب بازار هدف

انتخاب بازار هدف شما، یک گام اولیه‌ ی تعیین‌ کننده در فرآیند بازاریابی است. انتخاب صحیح، به شما اطمینان می‌ دهد که پیام شما بهتر طنین می‌ اندازد، که در نتیجه بازاریابی شما را بسیار نتیجه بخش تر خواهد کرد. شما با تمرکز بر روی بازار هدف مناسب کسب‌ و کار خود، می توانید بازگشت بهتری از زمان، پول و انرژی‌ ای که صرف می‌ کنید، دریافت کنید.

انتخاب بازار هدف
انتخاب بازار هدف

خلق مشخص پیام

اکثر پیام‌ های بازاریابی خسته کننده، کم‌ توان و غیر مفید هستند. برای متفاوت دیده شدن نسبت به بقیه، نیاز به پیامی راضی کننده دارید که توجه بازار هدفتان را جلب کند. هنگامی که توجه‌ آن ها را جلب کردید، هدف پیام شما، متقاعد کردن آن‌ ها به پاسخ دادن خواهد بود.

رسیدن به مشتریان بالقوه با استفاده از رسانه‌ های تبلیغاتی

رسانه‌ ی تبلیغاتی، عاملی است که شما از آن برای رسیدن به بازار هدف خود و مخابره پیام خود بهره می برید. این مورد معمولا گران‌ قیمت ترین جزء بازاریابی شما است، بنابراین باید با دقت انتخاب و مدیریت شود تا اطمینان حاصل کنید که بازدهی سرمایه‌ گذاری خوبی به دست می‌ آید.

استاد احمد محمدی

جذب مشتریان راغب

جذب مشتریان راغب در یک سیستم پایگاه داده، با هدف پیگیری‌ های آتی برای موفقیت بازاریابی بسیار با اهمیت است. این مسئله به خاطر این است که تنها درصد کمی از مشتریان راغب ممکن است جهت خرید از شما آمادگی داشته باشند. جذب مشتریان راغب تمام آن چیزی است که برای هدایت مناسب منافع و دستیابی به فروش آینده به آن احتیاج دارید.

جذب مشتری های راغب
جذب مشتری های راغب

پرورش مشتریان راغب

پرورش مشتریان راغب، فرآیند جذب مردم از علاقه مبهم در رابطه با پیشنهاد شما نسبت به خواست آن‌ ها و ایجاد تمایل به انجام کار با شما است. فرآیند پرورش مشتریان راغب، اطمینان می‌ دهد که قبل از اینکه شما تلاش کنید محصولات خود را به آن‌ ها بفروشید، آن‌ها علاقه‌ مند، با انگیزه و مستعد خرید از شما هستند.

ایجاد فروش

ایجاد فروش، همه‌ چیز درباره ایجاد اعتماد کافی برای برانگیختن و نشان دادن ارزش کافی برای برانگیختن مشتریان راغب علاقه‌ مند به تبدیل شدن به مشتریان پرداخت‌ کننده است. موقعیت‌ یابی درست شما، فرآیند ایجاد فروش را برای شما و مشتری شما راحت و طبیعی خواهد کرد.

ارائه یک تجربه در سطح کلاس جهانی

با ارائه‌ ی تجربه‌ ای در سطح جهانی، مشتریان را به طرفداران شیفته تبدیل خواهید کرد که خواستار خرید به صورت دائمی از شما هستند. برای ارائه‌ ی این تجربه در سطح جهانی، شما باید سیستم‌ های نوین را در کسب‌ و کار خود پیاده‌ کنید و از فناوری به صورت هوشمندانه بهره ببرید.

افزایش ارزش طول عمر مشتری
افزایش ارزش طول عمر مشتری

افزایش ارزش طول عمر مشتری

افزایش ارزش طول عمر مشتریان فعلی، جایی است که پول واقعی کسب می شود. برای انجام این کار، شما باید راهبرد ها و تاکتیک‌ هایی را در راستای ترغیب مشتریان فعلی با هدف انجام معاملات بیشتر با شما، داشته باشید. همچنین باید اعداد کلیدی کسب‌ و کارتان را بدانید، مدیریت کنید و به طور مرتب بهبود بخشید.

ایجاد هماهنگی و تحریک ارجاع‌ دهی

ایجاد هماهنگی و تحریک ارجاعات یک روند فعال است. بسیاری از کسب‌ و کارها، آرزو و امید به ارجاعات داشته، اما یک سیستم قابل پیش‌بینی به منظور اتفاق افتادن آن را در اختیار ندارند. با عملی کردن برخی از تاکتیک‌ های ساده می‌ توانید جریان ارجاعات را به بخش قابل اعتماد فرآیند بازاریابی خود تبدیل کنید.

معرفی آلن دیب

آلن دیب
آلن دیب

آلن دیب یک کارآفرین زنجیره‌ ای، بازاریاب ساختارشکن و متخصص فناوری است. او کسب و کار زیادی را در صنایع مختلف از جمله فناوری اطلاعات، مخابرات و بازاریابی شروع کرده و رشد داده است. یکی از کسب‌ و کارهای پیشین او در صنعت ارتباطات راه دور بود که در آن با رقبایی چند ملیتی و چند میلیاردی رو به رو شد.

آلن کسب‌ و کار فوق را از زمان راه‌ اندازی به مدت چهار سال و تا آنجا که توسط هفته‌ نامه «بررسی کسب‌ و کار» به عنوان یکی از سریع‌ ترین شرکت‌ های در حال رشد استرالیا نامگذاری شد، ادامه داد. آلن از کمک به کسب‌ و کارها برای پیدا کردن راه‌ های جدید و نوآورانه برای استفاده از تکنولوژی و بازاریابی جهت تسهیل رشد سریع کسب‌ و کار استقبال می‌ کند. به عنوان مربی، مشاور و سخنران عمومی بسیار علاقه‌ مند است که استراتژی‌ ها و تاکتیک‌ های نوین را با مردم سراسر دنیا به اشتراک بگذارد.

برخی فکر می‌کنند بازاریابی به معنای تبلیغات یا برندینگ و یا برخی مفاهیم مبهم دیگر است. هرچند همه‌ی این‌ ها با بازاریابی مرتبط هستند، اما آن‌ ها به یک معنا نبوده و یکسان نیستند. برای آشنایی کامل با مفهوم بازاریابی می توانید کتاب برنامه بازاریابی در یک صفحه را تهیه نموده و مطالعه نمایید.

همچنین شما می توانید برای افزایش مهارت های خود در کسب و کار از آثار بسیار کاربردی افراد موفق و مشهور در این زمینه به صورت کتاب صوتی استفاده نمایید. در صورت تمایل به استفاده از این محصولات بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کتاب صوتی

برچسب ها

ندا تفضلی

کارشناس برنامه ریزی شهری از دانشگاه تهران هستم. علاقه زیادی به یادگیری اصول موفقیت در زمینه های مختلف دارم و مایل هستم آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارم.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن