هر روز می تواند شروع تازه و جدیدی برای زندگی باشد

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۹ آذر, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰
شروع تازه

ممکن است بعد از مدتی در زندگی احساس کنیم که تمام این سال‌ها راه اشتباهی را طی می‌کردیم و همانجا به گذشته نگاه کنیم و بفهمیم که باید تغییری در زندگی به وجود آوریم. هیچوقت برای تغییر درست در زندگی دیر نیست و همانطور که قدیمی‌ترها گفته‌اند، ماهی را هروقت از آب بگیری تازه است.

این ضرب‌المثل به این معنی است که هیچوقت برای شروع دوباره دیر نیست. اگر احساس می‌کنید که از همه چیز خسته شده‌اید و نیاز به یک شروع دوباره دارید؛ ما به کمک شما آمده‌ایم تا به شما آموزش دهیم که چگونه زندگی جدیدی برای خود بسازید. اگر تا به ما زندگی خوبی نداشته‌اید اشکالی ندارد چرا که می‌توانید همه چیز را از اول شروع کنید و کنترل بهتری روی مسائل داشته باشید.

زمانی که از اول شروع می‌کنید، عاقلانه‌تر رفتار می‌کنید و تصمیمات بهتری را اتخاذ می‌کنید. این رفتار سبب موفقیت بیشتر می‌شود. اگر شما هم می‌خواهید شروع دوباره داشته باشید و زندگی بهتری برای خود و خانواده خود بسازید همراه ما باشید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

شروع دوباره زندگی

نه فقط اولین روز از سال بلکه هر روز از زندگی‌تان شروعی تازه است. می‌توانید هر روز تصمیماتی داشته باشید نه اینکه فقط سال جدید تصمیم و اهدافی برای خود تعیین کنید. هر روز برای تصمیم گرفتن مناسب است. هر روز را به عنوان سرآغازی برای زندگی شادتر، بهتر و جدیدتر در نظر داشته باشید. هر روز از سال را با احساس شادی و با پیش‌بینی اینکه چیزهای شگفت‌انگیز و فوق‌العاده‌ای برای شما رخ می‌دهند، شروع کنید.

استاد احمد محمدی
فقط یک بار زندگی می‌کنیم، پس به زیباترین شکل ممکن آن را به نمایش بگذاریم.
استاد احمد محمدی

بدون توجه به شرایط هر روز را با لبخند و امید و آرزو شروع کنید. شما خود را گول نمی‌زنید چراکه با این نگرش به فردی مثبت‌تر و خوشحال‌تر تبدیل می‌شوید. هر روز اهداف و تصمیمات خود برای زندگی موفق، شاد و جدید بازبینی کنید. در عین حال فرصت‌ها و ایده‌های جدید و شیوه‌هایی برای دستیابی به اهدافتان به وجود آورید.

اگر هر روزتان را آغازی تازه بدانید، شادتر و باانگیزه‌تر خواهید بود

اگر هر روزتان را آغازی تازه بدانید، شادتر و باانگیزه‌تر خواهید بود

اغلب افراد تصمیمات جدیدی می‌گیرند اما برای به اجرا درآوردن آن‌ها کاری نمی‌کنند یا کار را شروع می‌کنند ولی آن را رها می‌کنند. این باعث می‌شود که شما حس ناامیدی، ناراحتی و شکست داشته باشید. شما فقط یک فرصت برای انجام یک تصمیم یا دستیابی به یک هدف ندارید.

اگر موفق به عملی کردن آن‌ها نشدید، نباید آن را به سال بعد موکول کنید. می‌توانید هر روز تصمیم جدید و شروعی دوباره داشته باشید. اگر بار اول موفق نشدید برای بار دوم و سوم تلاش کنید.

هیچ محدودیتی برای تصمیم‌گیری‌ها و شکل‌گیری اهداف و انجام کارهای جدید وجود ندارد. هر روز زمان مناسبی برای تصمیم‌گیری و شروعی تازه است. هر روز شروعی تازه برای زندگی جدید است.

میخواهم یک زندگی جدید بسازم و شروعی تازه داشته باشم

سوال این است که آیا آنچه که تصمیم‌ گرفته‌اید و قول داده‌اید عملی می‌سازید؟ این مهم است. اگر قرار باشد که تصمیمات خود را عملی نسازید، به چه دردی می‌خورند؟ آیا برای سال جدید تصمیماتی می‌گیرید؟

اگر بله، آیا آن‌ها را انجام می‌دهید. اگر شروع کنید که آن‌‎ها را اجرا سازید، آیا تا انتهای کار پشتکار دارید؟ تصمیم گرفتن برای سال جدید یا هر وقت از زندگی ساده و آسان است. این تصمیمات اغلب در واکنش به برخی احساسات گرفته می‌شوند.

اما مردم زود آن را رها می‌کنند، انگیزه خود را از دست می‌دهند، خسته می‌شوند و دوباره همان سبک زندگی قبلی خود را ادامه می‌دهند بدون اینکه کاری برای بهبود زندگی خود انجام دهند.

به همین دلیل است که پس از تصمیم‌گیری باید آن‌ها را تکرار کنید. این کافی نیست که در آغاز سال آن‌ها را یک بار بگویید. ایده خوبی هست که آن‌ها را روی یک برگه بنویسید، یا در گوشی همراهتان ذخیره داشته باشید و هر از گاهی را بخوانید و درمورد آن‌ها فکر کنید.

تصمیمات برای شروع تازه زندگی

تصمیمات تازه زندگی

باید هر روز تصمیمات خود را با باور و انگیزه تکرار کنید و مایل باشید که هر کاری که برای به تحقق پیوستن آن‌ها نیاز است، انجام دهید نه اینکه تنها آن‌ها را با زبان بیان کنید.

صرف نظر از شرایط زندگی‌تان باید منتظر موفقیت، شادی و سلامتی خود باشید. این نگرش، ذهن ناخودآگاهتان را به کار می‌اندازد و به شما کمک می‌کند و انگیزه می‌دهد.

اگر به دنبال چیزهای معجزه‌آسا برای عملی ساختن تصمیمات و اهدافتان هستید، این‌ها عبارتند از انگیزه، پایداری، اراده و خود-انضباطی که زندگی‌تان را تغییر می‌دهند و شما را به اهدافتان می‌رسانند.

“هر روز فرصتی برای شماست تا نفس بکشید، کفش‌هایتان را درآورید و برقصید.”

«اپرا وینفری»

“هر روز شروعی تازه است. مانند شروعی تازه با آن برخورد کن. «از آنچه می‌توانست باشد» دوری گزین و «به آنچه می‌تواند باشد» بنگر.”

«مارشا پتری سو»

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - امید

سخن پایانی

اینکه شما باورداشته باشید که هر روز از خواب بیدار می‌شوید یک فرصت دوباره برای شروع بهتر است به شما این امکان را می‌دهد تا بدون در نظر گرفتن شکست‌های گذشته به راهتان ادامه دهید.

این توانایی تا حد زیادی روحیه و انگیزه شما را افزایش می‌دهد. روحیه مانند جریان باد از ساکن ماندن شما در یک وضعیت جلوگیری می‌کند؛ در واقع روحیه بالا یکی از عامل‌های پیشرفت شماست. یقین بدارید که وقتی در حرکت هستید برنده خواهید بود و زیرا هر لحظه دارید به مقصدتان نزدیکتر می‌شود؛ در نتیجه پیشرفت شما حتمی است.

کارکردن روی خودتان تا روحیه بالایی داشته باشید برگ برنده شما است. آکادمی بازار راهکارهای مطمئنی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با تکیه برآن‌ها و صد البته تلاش و استمرار فاکتورهای لازم برای رسیدن به موفقیت را برای خودتان مهیا سازید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

18 پاسخ

  1. هیچ وقت دنبال گذشته دویدن کمکی به ما نمیکنه باید بدونیم که فردا یه روز دیگست و میتونیم خیلی خوب شروعش کنیم و خیلی خوب تمومش کنیم

    1. سلام بهار عزیز
      برای اطلاع از آخرین سمینار و دوره ها با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

  2. مهم نیست که دیروز چه اتفاقی برای ما افتاده چه خوب و چه بد باید روز بعد رو به عنوان یه شروع دوباره در نظر بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی