دکور موبایل فروشی | ترفندهای ساده جذب مشتری

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۶ بهمن, ۱۳۹۶
آخرین بروزرسانی: ۱۷ آبان, ۱۴۰۱
دکور موبایل فروشی

دکور موبایل فروشی مهم ترین عامل برای جذب و افرایش مشتری است  و در صورت شیک بودن آن مشتری وارد مغازه شده و از خرید و حضور در آن لذت می برد پس خوب است که دکور و ویترین ما لوکس باشد تا مشتری در نگاه اول جذب مغازه ما شود.

 

پخش ویدیو
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

دکور موبایل فروشی به یکی از مهم ترین موضوعات در بین افراد شاغل در زمینه دستگاه های الکترونیک تبدیل شده، زیرا روز به روز به افرادی که موبایل را جزئی از وسایل ضروری زندگی می دانند افزوده می شود.

استاد احمد محمدی
برای به دست آوردن نتایج جدید باید به آدم جدیدی تبدیل شویم.
استاد احمد محمدی

مغازه های موبایل فروشی تقریبا در هر منطقه ای از شهر وجود دارند اما در دکور و نحوه چیدمان ویترین، با هم تفاوت های بسیاری دارند. تعدادی از دکور موبایل فروشی ها به صورت مدرن است و تعدادی دیگر هم ویترینی کاملا ساده دارند.

از دید بسیاری از طراحان، جذب کردن مشتری به داخل مغازه برای سفارش و خرید یک علم است و به هیچ وجه نباید با آن ساده برخورد کرد.

بسیاری از افراد علاقه مند به تکنولوژی، سعی در دنبال کردن اخبار و مدل های جدید اینگونه دستگاه ها بوده که با سرعت زیادی در حال پیشرفت هستند.

بنابراین طبیعی است که بازدید کننده ها و خریداران زیادی روزانه به مغازه های موبایل فروشی در سرتاسر شهر سر بزنند. در نتیجه داشتن دکوراسیون اجناس در فروشگاه موبایلی که از دیگر مغازه های موجود در سطح شهر زیباتر و باشکوه تر باشد به جذب بیشتر مشتری کمک بسیار شایانی خواهد کرد.

بنابراین دکور موبایل فروشی باید چگونه باشد تا مشتریان بیشتری به داخل مغازه جذب شوند؟

با آکادمی بازار همراه باشید ،در این مطلب بطور خلاصه تعدادی از نکات مهم را بررسی می کنیم

نورپردازی صحیح یکی از نکات دکور موبایل فروشی می باشد

اولین نکته رعایت نورپردازی صحیح در مغازه است. برای بسیاری از مغازه ها نورپردازی مهم است، مغازه موبایل هم از این قاعده مستثنی نیست.

هیچ کس حاضر نیست در داخل مغازه ای کم نور به خرید موبایل مورد نظر خود بپردازد، زیرا مکان کم نور احساس ناامنی را در مشتری بوجود می آورد و در کنار اینکه نمی تواند دید خوبی بروی اجناس موجود در مغازه داشته باشد، از بالابردن بودجه خود برای خرید دستگاهی بهتر اجتناب می کند.

چیدمان محصولات در ویترین موبایل فروشی

چیدمان محصولات در ویترین موبایل فروشی

دومین نکته در دکور موبایل فروشی ها نوع آرایش محصولات است. طبقه بندی موبایل ها باید بر اساس برند، طرح و عملکرد صورت بگیرد.

موبایل های بسیاری با قابلیت بیشتر از برندهای ناشناخته تر وجود دارند که از قیمت پایین تری برخوردار هستند، همیشه بیاد داشته باشید که مشتری معمولا طرح و استایل موبایل را بهتر بخاطر می سپارد تا ویژگی های دیگر.

دکوراسیون

نکته سومی که در دکور موبایل فروشی باید در نظر گرفته شود، ویترین و نوع نمایش دستگاه های موبایل است.

همانطور که یک گل بدون برگ های سبزش زیبایی خود را تا حدود زیادی از دست می دهد یک مغازه موبایل فروشی هم بدون داشتن ویترین و مکانی که جدیدترین و بهترین دستگاه های موبایل را به شیوه ای زیبا بنمایش بگذارد، چیزی جز یک مغازه معمولی نخواهد بود.

پادکست - ترفندهای عملی افزایش فروش

افزایش فروش محصولات با طراحی دکور موبایل فروشی

آگاهی از نکات فروش حرفه ای به شما کمک می کند تا فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. برخی از نکات طلایی دکور اجناس در فروشگاه که نقش مهمی در افزایش فروش عبارتند از:

  • اقلام زیادی را جلوی در فروشگاه قرار ندهید. محدوده ای که چند قدم از ورودی فروشگاه فاصله دارد به عنوان منطقه “رفع فشار (decompression zone)” شناخته می شود. اکثر مشتریان متوجه کالاهای موجود در این ناحیه نمی شوند یا به آن توجه زیادی نمی کنند.
  • اقلام ارزان قیمت یا کالاهایی که خرید آنها نیاز چندانی به فکر کردن ندارد را در نزدیکی صندوق و مناطق پرتردد فروشگاه قرار دهید.
  • بنرها یا تابلوهای حراج، معرفی محصول یا پیشنهاد ویژه را در قسمت های مناسب نصب کنید. مسیر تردد در فروشگاه را به گونه ای طراحی کنید تا خریداران به سمت اقلام مورد نظر شما هدایت شوند و آن نقاط پر تردد شود.
  • چیدمانی را انتخاب کنید که مناسب فروشگاه شما باشد. کالاها بایستی در معرض دید مشتریان باشد. فضا را به گونه ای طراحی کنید که مشتریان بتوانند کالاها را لمس کنند و بردارند.
  • برای مشتریان فضای شخصی ایجاد کنید تا با آرامش تصمیم بگیرند و از خرید لذت ببرند. راهروهای فروشگاه باید به اندازه ای پهن باشد که مشتری احساس راحتی کند و به اندازه باریک باشد که در حین عبور از آن ها سرعت خود را کاهش داده و کالاها را مشاهده کند.

این نکات تنها بخشی از موارد کلیدی درباره نحوه چیدمان و دکور موبایل فروشی بود. برای دریافت اطلاعات کامل در این زمینه و آشنایی با روش های افزایش فروش، برای شرکت در دوره فروش حرفه ای اقدام کنید تا ظرف مدت کوتاهی سوددهی کسب و کار خود را افزایش دهید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی