نصب محصول در ذهن مشتری (وفادارسازی مشتریان) – دکتر احمد محمدی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۸ بهمن, ۱۳۹۶
آخرین بروزرسانی: ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۲
وفادارسازی مشتریان
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

دکتر احمد محمدی در مورد پیشگیری از پشیمانی مشتریان (اصل وفادارسازی) صحبت می‌کنند.

همه ما هیجان خرید را تجربه کرده ایم. حالا چه ماشین جدیدی باشد چه یک جفت کفش! دانستن این موضوع که شما کالایی دارید که خوشحالتان می کند، منجر به احساسات مثبتی در شما می شود.  ا

حتمالاً فروکش کردن این احساسات بعد از خرید را هم تجربه نموده، و گفته اید «واقعا من باید این خرید را انجام می دادم؟!!»

این حس اثر منفی روی وفادار بودن مشتری به یک برند دارد. بنابراین نیاز است که کاری کنیم حتی بعد از خرید هم محصول یا خدمات ارائه شده به مشتری در ذهن وی نصب و حک شود، یعنی حتی بعد از مدتها، که از خرید مشتری می گذرد، همچنان آنان حس خوب و مثبت را نسبت به آن محصول و خدمت داشته باشند و در صورت نیاز دوباره به آن خدمات و محصول ،‌ مجدداً به شما مراجعه کنند و نسبت به برند شخصی و محصول شما وفادار بمانند (‌Brand Loyalty).

استاد احمد محمدی
قانون موفقیت در فروش: درخواست کردن از دیگران و نترسیدن از شنیدن پاسخ منفی.
استاد احمد محمدی

به گفته فیلیپ کاترتلر «یک مشتری راضی نهایتاً دوباره از شما خرید خواهد کرد، اما یک مشتری خیلی راضی علاوه بر خرید مجدد، شما را به دیگران نیز توصیه می کند!!!

در بخش ویدئوهای آموزشی دکتر احمد محمدی می‌توانید ویدئوهای دیگری با موضوع نردبان موفقیت، قانون کمی تلاش بیشتر افراد موفق، نقش آمیگدال ها (بادامه مغز) در فروش و ویدئوهای آموزشی بیشتر را مشاهده کنید.

بنابراین تاکنون متوجه شده اید که یک مشتری وفادار به صورت کاملاً خودجوش کار تبلیغات را برای شما انجام می دهد! و مشخصاً زمانی که از محصول و خدمات، شخصی غیر از خود فروشنده تعریف و تمجید کند،‌ اثر بسیار بیشتری خواهد داشت.

بنابراین نباید اجازه دهیم که مشتری، از خدمات یا محصولات ما پشیمان شوند و به آنان بخاطر خریدشان حس گناه دست دهد. برای جلوگیری از این امر،‌ باید به هنگام فروش و بعد از آن یک سری موارد رعایت شود.

وفادارسازی مشتریان

برای مثال به هنگام فروش و ارائه محصول باید سعی شود اطلاعاتی صحیح و کاملی به خریدار داده شود و صادقانه محصول را متناسب با نیاز مشتری به وی توضیح داد.

بعد از فروش هم باید به موضوع under promise –  over delivery توجه کرد. یعنی باید بعد از تحویل محصول هم خدمات پس از فروش را طبق قول ها و تعهدات خود به هنگام فروش، انجام دهید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
مشتری مداری

جناب احمد محمدی در ویدئوی فوق، با عنوان نصب محصول در ذهن محصول،‌ راه های وفادار سازی مشتری و جلوگیری از پشیمانی مشتری را به صورتی مختصر و مفید شرح خواهند داد. خواهشمندم برای واضح تر شدن مطالب، این ویدئو را ملاحظه بفرمایید.

دغدغه ی بسیاری از شرکت ها و فروشندگان، افزایش بازدهی و میزان فروش و همچنین کسب سودهای بسیار است. به این منظور روش ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد، که فروشندگان و شرکت ها باید در فرایند فروش خود آنان را رعایت نمایند. یکی از این نکات و تکنیک های مهم در این زمینه، وفادار سازی مشتریان است. اینکه مشتری از خرید خود راضی باشد و حتی آن محصول یا خدمت را به سایرین هم پیشنهاد دهد، دستاورد بزرگی است که تنها با دانستن چند نکته و رعایت آن می توان به آن دست یافت. می توانید با شرکت در سمینار موفقیت، از استاد احمد محمدی این نکات و تکنیک ها و همچنین سایر ابزارهای موفقیت را بیاموزید و به کار برید تا علاوه بر موفقیت شغلی در تمام زندگی خود موفقیت گردید. 

سمینار بزرگ موفقیت – استاد احمد محمدی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی