من می توانم – قسمت اول

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۳۱ خرداد, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۹ آبان, ۱۴۰۰
من می توانم

بسیاری از شما می‌گویید که از شکست خوردن خسته شده‌اید؛ می‌گویید که دیگر نمی‌خواهید رابطه دیگری در زندگی‌تان خراب شود؛ دیگر از مایوس بودن خسته شده‌اید. ما درک می‌کنیم که از بسیاری از مشکلات خسته شده‌اید و می‌ترسید. 

باید به شما یادآور شویم که همه انسان‌ها لحظات سختی در زندگی دارند و با نگاهی به افراد موفق متوجه می‌شوید که توانسته‌اند از پس شرایط سخت برآیند. پس شما نیز باید به این باور برسید که می‌توانید. جمله من می‌توانم را به یک باور تبدیل کنید تا در تمام زمینه‌ها به عالی‌ترین خود دست یابید.

در این مقاله بررسی می‌کنیم که چگونه یک جمله ساده و القای اینکه از پس هرکاری برمی‌آیید می‌تواند زندگی شما را متحول کند و یاد می‌گیریم که با توکل بر خداوند به خودباوری برسیم. همراه ما باشید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

من می‌توانم !

خواهش ما از شما این است که پیشاپیش نگران اتفاقاتی که امسال قرار است رخ بدهد، نباشید! حتی لازم نیست نگران اتفاقاتی که این ماه قرار است رخ بدهد، باشید! تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که فقط به امروزتان فکر کنید. آیا واقعا می‌توانید امروز را درست سپری کنید؟ من می توانم را با خود تکرار کنید.

از شما می‌خواهیم که با صدای بلند، این را با خود تکرار کنید: «می توانم، این کار را خواهم کرد و باید انجامش دهم!» این سه جمله را با تمام وجودتان حس کنید و با صدای بلند تکرار کنید.

اگر هر مشکلی که دارید و هر مسئله‌ای شما را مأیوس کرده و باعث شده که با خود بگویید: «من دیگر نمی‌توانم با این شرایط کنار بیایم»، با تمام وجود این سه جمله را با خود تکرار کنید: «من می توانم از پس این مشکل بر بیایم، این کار را خواهم کرد و باید انجامش دهم!»

من می توانم از پس هرچیزی بربیایم

من می توانم از پس هرچیزی بربیایم

مشکلی که در زندگی دارید را در ذهنتان بیاورید و این جملات را( من می توانم ) توأم با احساس، تکرار کنید. به خودتان بگویید که باید آن را حل کنید؛ به خاطر فرزندانتان این کار را بکنید؛ به خاطر خانواده‌تان! شما هنوز فرصت زندگی دارید؛ زندگی شما هنوز تمام نشده است.

به آن امتحانی که برای بار سوم در آن مردود شده‌اید، فکر کنید و این جملات را با صدای بلند و با تمام وجود فریاد بزنید. بدون در نظر گرفتن شرایطی که در آن قرار دارید، باید همیشه به خود بگویید: «من می‌توانم این مشکل را حل کنم.» وقتی می‌گویید «من می‌توانم»، عظمت درون خود را فعال می‌کنید.

استاد احمد محمدی

فقط یک بار زندگی می‌کنیم، پس به زیباترین شکل ممکن آن را به نمایش بگذاریم.

استاد احمد محمدی

عظمتی در درون شماست که ممکن است خودتان از آن با خبر نباشید، اما ما می‌دانیم که شما چقدر قدرتمند و با عظمت هستید و توانایی انجام چه کارهایی را دارید. گاهی اوقات، تنها کاری که باید انجام دهید، این است که تحمل کنید و دوام بیاورید.

بارهایتان را بر دوش خداوند بگذارید!

شما برای بدست آوردن چیزهایی که در زندگی می‌خواهید، نیازی به تحصیل، پول یا حمایت دیگران ندارید. تنها خودتان برای خودتان کافی هستید و خدا نیز، برای شما کافی است. تنها کافیست به خودتان یادآوری کنید که « می توانم » تا نیروی نا محدود درونتان فعال شود.

در طول مسیر، افراد زیادی مانع شما خواهند شد. فقط باید مصمم باشید و به خودتان بگویید: «ممکن است من به اندازه دیگران باهوش نباشم؛ ممکن است من به اندازه دیگران قوی نباشم؛ اما تصمیمم را گرفته‌ام و می‌دانم که می‌توانم از پس مشکلات برآیم و ایمان دارم که خداوند در این مسیر مرا یاری خواهد کرد.»

خداوند از شما می‌خواهد که بارهایتان را بر دوش او بگذارید. به او توکل کنید و زمانی که بارهایتان را به او محول کردید، دیگر آن‌ها را پس نگیرید. بگذارید خداوند خودش مشکلات را برای شما حل کند. شما تنها باید دوام بیاورید و دست از توکل نکشید.

تسلیم نشو و بگو من می توانم

تسلیم نشو و بگو من می توانم

گاهی اوقات شما مدت‌هاست تلاش کرده‌اید و فقط در چند قدمی طلا هستید، اما مأیوس شده و دست از کار می‌کشید و تمامی زحمات خود را بر باد می‌دهید! شما باید تا لحظه دریافت خواسته، دست از امید و تلاش نکشید! گاهی تنها یک ضربه مانده تا تمام الماس‌های درون معدن برای شما بیرون بریزند! کلنگ خود را در آستانه رسیدن به الماس‌ها رها نکنید!

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - اثر مرکب

آیا می‌دانید دلیل عدم موفقیت بسیاری از مردم چیست؟ آیا می‌دانید که چرا 97% از مردم دنیا نا موفق‌اند؟ به دلیل اینکه آن‌ها تسلیم می‌شوند. آن‌ها در چند قدمی رسیدن به الماس‌ها تسلیم می‌شوند! اگر قرار بود تسلیم شوید، بهتر بود همان سال گذشته تسلیم می‌شدید.

حتی همین حالا هم دیر نشده! اگر قرار است سال دیگر تسلیم شوید، بهتر است همین حالا تسلیم شده و وقت خود را تلف نکنید! بسیاری از افراد، در آستانه فارغ التحصیلی خود، دست از درس خواندن می‌کشند! اگر می‌خواستید تسلیم شوید، اصلا چرا به دانشگاه رفتید و پول و وقت خود را هزینه کردید؟

به مقصد فکر کنید، نه به راه!

نحوه بدست آوردن بعضی چیزها در زندگی، با آنچه که شما در ذهن دارید، متفاوت است. به عنوان مثال، شما فکر می‌کنید که برای رسیدن به درآمد ماهیانه 10 میلیون تومان، حتما باید شغلی که در ذهنتان است را داشته باشید. حال آنکه هزاران راه دیگر برای رسیدن شما به خواسته‌تان وجود دارد که شما از آن‌ها بی‌خبر هستید.

بنابراین، روی همان یک راه تمرکز می‌کنید، وقت صرف می‌کنید و پافشاری می‌کنید و در نهایت مأیوس می‌شوید. خواسته ما از شما این است که به «راه» فکر نکنید! تنها روی خواسته‌تان متمرکز شوید و اجازه دهید خداوند راه را به شما نشان دهد.

به موفقیت خود فکر کنید و با داشتن ایمان به آن، خواسته خود را دستیافتنی‌تر کنید و آن را باور داشته باشید. با شرکت در سمینارهای موفقیت، خود را به اهداف مورد نظر برسانید.

4.4/5 - (14 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی