بازاریابی و فروش

با مشاوره فروش آکادمی بازار محصولتان را به قیمت بفروشید

یکی از راه‌های درست برای انجام کاری که در موردش تجربه و اطلاعات کافی ندارید مشورت است. مشاوره فروش آکادمی بازار برای به فروش رساندن محصولتان یاریگر خوبی است. متخصصان این موسسه با دانش و تجربۀ چندین و چند ساله راهگشای شما خواهند بود.

مشاوره فروش آکادمی بازار از اصول و راه و روش فروش یک محصول، از اولین قدم تا پایان راه خواهد گفت. حتی با تجربه‌ها در این بازار پر تلاطم که رقابت در آن بسیار دشوار است نیاز به مشاوره دارند. بنابراین بهتر است به عنوان یک مدیر دوراندیش به صورت دوره‌ای کارشناسان فروش را در این دوره‌ها شرکت دهید.

شما به عنوان یک مدیر محصول، یا کسی که صاحب شرکت و محصول تولید شده است، این توانایی را دارید که بیش از تعامل با خریداران تأثیر بگذارید. انجام مشاوره فروش آکادمی بازار با حضور استاد احمد محمدی یکی از راه‌های پیش روی شماست که قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. تبلیغات، تجارت و بازاریابی کارکردهای پشتیبانی برای فروش است. فروش، هدف این کارکردهای پشتیبانی است و یک فروشنده خوب باید درک درستی از هر یک از این موارد داشته باشد.

مطالعه بیشتر: مهارت فن بیان و تاثیر آن بر فروش موفق

مطالعه بیشتر: تعیین هدف فروش، گامی مطمئن برای موفقیت در بازار رقابتی

مشاوره فروش آکادمی بازار

موفقیت در فروش با مشاوره فروش آکادمی بازار

برای فروش موفق باید گام‌های زیر را طی کنید تا بتوانید در بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشید:

۱. محصول خود را به بازار عرضه کنید. امروزه به دلیل پیشرفت‌های ارتباطی، دامنه مکان‌های بالقوه افزایش یافته است. شما به طریقه‌های مختلفی که به راحتی در دسترس شماست باید محصول‌تان را معرفی و تبلیغ کنید. از هیچکدام غافل نمانید، هر مشتری ممکن است از یک راه وارد شود:

  • بازاریابی دهان‌به‌دهان
  • تبلیغات (رادیو، تلویزیون، بنر، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و غیره)
  • نمایندگان فروش
  • نمایشگاه‌های تجاری
  • همایش ها
  • فروش با تماس تلفنی
  • قرار دادن محصول در فیلم، ورزش و عرصه‌های پرمخاطب
  • رویدادهای جامعه محلی (به عنوان مثال، اهدای یک محصول در حراج یا خیریه  توجه عموم را به محصول شما جلب می‌کند.)
بهترین مدرس بازاریابی و فروش
دکتر احمد محمدی

۲. عملکرد فروش خود را مرور کنید

شما باید فروش خود را در فواصل منظم تجزیه و تحلیل کنید. آیا محصول، به خوبی به فروش می رسد؟ آیا سهام کم یا زیاد شده است؟ سود می‎کنید؟ رقبای شما چگونه عمل می‌کنند؟ پاسخگویی به این سؤالات شما را در داشتن بیشترین میزان فروش و ثابت نگه داشتن رشدتان یاری می‌کند. توصیه مشاوره فروش آکادمی بازار این است که به صورت دوره‌ای گزارشی از عمکردتان تهیه کنید و خودتان را بررسی کنید.

نقاط قوت و ضعفتان را کشف کنید. برای تقویت نقاط قوت گام برداشته و ایرادهای کارتان را از بین ببرید.

۳. در صورت لزوم فروش را عیب یابی کنید

اگر فروش خوبی ندارید، باید وارد حالت حل مسئله شوید. لازمۀ بهبود فروش شما شامل ارزیابی مجدد محصول، پایگاه مشتری و بازاریابی شما خواهد بود.

  • تاکتیک‌های خود را به صورت  دوره‌ای تغییر دهید. اگر مشتریان بارها و بارها همان روال فروش را ببینند یا همان حرفهایی را بشنوند که قبلا شنیده‌اند، ممکن است محصول شما برایشان تکراری شده و بی‌اهمیت جلوه دهد.
  • این را بدانید که اگر محصولی مناسب نیست، آن را از خط تولیدتان حذف کنید. سهام آن را می‌توان با قیمت‌های تخفیف فروخت تا نقدینگی وارد چرخه تولید شود.
  • توصیه مشاوره فروش آکادمی بازار این است که حتما بازار هدف خود را مرور کنید. تمرکز فروش خود را دقیق‌تر کنید. خریداران شما ممکن است در حال تغییر باشند و شما باید با آنها همگام باشید و گرنه بازار جدیدی را پیدا کنید.
  • طراحی محصول، توزیع، بسته‌بندی و … را دوباره ارزیابی کنید. در نظر گرفتن محصول با بازار هدف و استراتژی فروش و تغییر آن با توجه به ذائقۀ مشتری‌های امروزی در رشد فروش و ماندن در بازار بسیار با اهمیت است.
  • قیمت محصول خود را تغییر دهید. با مطالعه داده‌های فروش و عملکرد رقبا، ممکن است بتوانید بگویید که آیا برای محصول افزایش قیمت داشته باشید یا خیر.
  • محصول را منحصر به فرد یا فقط برای مدت محدود در دسترس قرار دهید. بعضی اوقات، کنترل عرضه از این طریق باعث افزایش تقاضا و فروش می شود. مطمئن شوید که این تاکتیک با استراتژی کلی فروش شما کار می‌کند.اگر شما در حال بازاریابی محصولی هستید که برای استفاده روزمره مناسب باشد، ممکن است اثربخش باشد که آن را نیز به عنوان محصولی منحصر به فرد به بازار عرضه کنید.

انجام برخی توصیه‌های مشاوره فروش آکادمی بازار که در این مقاله بخش کوچکی از آنها ارائه شد تاثیر شگرفی روی فروش شما خواهد داشت. پس تصمیمی مهم را اتخاذ کنید و هر چه زودتر با مرکز مشاوره آکادمی بازار و متخصصان ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

مشاوره راه اندازی استارتاپ چه کمکی به شما می‌کند؟
آموزش هدف‌گذاری در فروش با دکتر احمد محمدی مشاوره آکادمی بازار
آموزش فروش موفق با آکادمی بازار زیر نظر استاد احمد محمدی
سمینار «مربیگری فروش» با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد
دوره فروش موفق (معرفی محصول) – احمد محمدی
برچسب ها

فاطمه رضوانی پور

میخوانم تا بنویسم برایتان، اکنون بهترین موهبت برای من نوشتن است.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن